marsianmejler
Sporthojsnörd
Tackar som frågar. Normalt en BMW men denna gång en m*therfucking Porache för hqn skulle till Verkstan senFår jag fråga vad det är för bil?
Mvh
Wöööööw, en Porsche! Jag borde vara tacksam att få åka med, ooooh inget får det att rinna till som en 50+årig gubbe som tror att hans 50-årskris-kärra impar på bruuuudar...
Chefen borde inse att de är billigare att betala dubbel milersättning eller få din kollega att köra lugnt än att betala sjukersättning för en eller två skadade anställda om din kollega skulle tappa kontrollen när han försöker att impa/jävlas med dig i trafiken
Ja. Jag förklarar bara för chefe carför inte blir fler gånger. Jag har bett hövligt, det blev bara värre. Jag är inte intresserad av att sitta och vara tjötpolis med mobilvideokamera i passagerarsätet. Eftersom det bara blev värre när jag hövligt bad om hänsyn oroar jag mig över att det VERKLIGEN tar hus i helvetet då, och då kan jag inte gå ur det är för sent. "åh FILMAR du mig din tjatkäring?!?! Well då ska vi väl se till att det blir TOP-NOTCH FOOTAGE!!"
Last edited: