Jag brukar bromsa innan kurvan och ge mycket gas när jag går in i kurvan, accelerationen vill jag vara klar med när jag lämnar kurvan. Fel? Jag gör det mest för att få djupare nerlägg och för att slita mer jämt på bakdäcket.
Jag brukar kolla på dina videos på youtube.
fortsätt! ^^ Jag gillar det, du får ju en del visningar dessutom tycker jag
Tack, kul att videorna är intressanta!
Att få visningar är en hel vetenskap, speciellt som motorcykel 'how to's' är väldigt nischat och det redan finns mycket 'competition' på tuben.
Får tacka för dina klipp, ser dem så fort de dyker upp i mobilen. Tycker förresten att "studion" fungerar bra!
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Aprilia Tuono 457
Aprilia har presenterat nya... |