Jag brukar bromsa innan kurvan och ge mycket gas när jag går in i kurvan, accelerationen vill jag vara klar med när jag lämnar kurvan. Fel? Jag gör det mest för att få djupare nerlägg och för att slita mer jämt på bakdäcket.
Jag brukar kolla på dina videos på youtube.
fortsätt! ^^ Jag gillar det, du får ju en del visningar dessutom tycker jag
Tack, kul att videorna är intressanta!
Att få visningar är en hel vetenskap, speciellt som motorcykel 'how to's' är väldigt nischat och det redan finns mycket 'competition' på tuben.
Får tacka för dina klipp, ser dem så fort de dyker upp i mobilen. Tycker förresten att "studion" fungerar bra!
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
2025 års Honda CB1000 Hornet
2025 års Honda CB1000 Horne... |
|
GGN-träning med Stark Varg!
Nu gäller den sista finslip... |
|
Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?
Efter en längre tids förhan... |
|
Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team
Screenshot KTM förstärke... |
|
Helt ny Yamaha R3
Inför kommande år lanserar ... |
|
KTM kommer med automatlåda
KTM lanserar sin nya halvau... |
|
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future
Screenshot Europeiska in... |