Orecic
http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Hallå Sverige, här kommer min nya tub-kanal med tre minuters körteknik lektioner, i Kalifornien, söbskriba!
Last edited:
Visst om man går på avslag i en lurva så lägger man ju vikten på framhjulet men risken med det är inte att man tappar greppet bak utan att man överbelastar framhjulet och tappar greppet fram.
Och tvärtom..
San Francisco känns verkligen inte som södra Cali. Extrem skillnad när vi var där. Svettigt dygnet runt även när man bara gick i shorts och linne. Men när vi stack till San Francisco så var det vårjacka och jeans som gällde.Snyggt
Stämmer det förresten att vädret i San Francisco ligger på 20 grader om dagarna? Låter nästan kallt för kalifornien. Vet att inlands så är det varmare, har ju bott själv i södre kalifornien så vet hur det blir sjukt mycket varmare fort.
Har en polare i USA som flyttat dit och börjat jobba på Twilio. Lär besöka någon gång snart, troligen nästa år!
San Francisco känns verkligen inte som södra Cali. Extrem skillnad när vi var där. Svettigt dygnet runt även när man bara gick i shorts och linne. Men när vi stack till San Francisco så var det vårjacka och jeans som gällde.
Detta var i augusti/september.
Skickat från min A0001 via Tapatalk
Riktigt nice klipp, blir det några fler?
Jo, jag körde coast till coast i USA 2015 och körde då via San Francisco. Det var ruggit väder över och runt Golden Gate bridge. Tänkte det var tillfälligt, men som sagt läste lite att det verkar bra kallare just runt SF. Hade då i princip dagen före kört igenom Death Valley ...
Hej, körde du hoj? Mvh
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |