FreddaAbborre
Fina fisken
- Gick med
- 29 Aug 2004
- Hoj
- Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Schyssta priser.
50 euro för två plåtbrickor...
50 euro för två plåtbrickor...
Vet ej, men man kan ju använda dataloggning när man ... inte kör race...Axxexs skrev:2569246Hur är reglerna med dataloggning i NSBK? I VEIDEC är sånt förbjudet vad jag vet iaf.
Swedie skrev:2568982Nja, fel ställe. Hon har inte nog med pengar.
Swedie skrev:2569237priset på styrdämparen är väl rätt Ok ändå!
Så även öhlinsbakdämparen.
kabelhärvan oxå...
helsystemet med...
jag VILL köpa... hmm
Jösse skrev:2569481Vad kostar Öhlinsgafflen
Swedie skrev:2568959Dock galfer wave skivor och belägg, samt möjlign uppgradering av bromspump kommer göra susen. kanske ska ro ihop ett nytt gruppköp via greven sen i vår.
Swedie har ätiti middag med mig ett par gånger så han vet precis hur charmig och romantiska jag kan varaSlappa skrev:2569273Du får smöra för Sandis, han har pengar men är inte hälften så trevlig som Alicia
Gustav O skrev:2570233After a single chilly day of testing at Daytona International Speedway, both Yamaha Superbike riders seem enthused, excited and optimistic ... bla bla bla ... "These things are the real deal," DiSalvo reiterated.
OK. Kul för dig.DR-Zätare skrev:2570241Allt jag hör är bla bla bla som de läser innantill från ett papper som någon från marknadsavdelningen gett till dem innan testet började.
Bonuspoäng till den som kommer ihåg vilken skådespelerskas boobisar det pratades om!Gustav O skrev:2570233"It's like that line from that classic Seinfeld episode: They're real and they're spectacular!," Jason DiSalvo said last night.
Teri HatcherNeutral skrev:2570266Bonuspoäng till den som kommer ihåg vilken skådespelerskas boobisar det pratades om!
sandstream skrev:2570284Teri Hatcher
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |