Min racingjulklapp

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Schyssta priser.

50 euro för två plåtbrickor...

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
priset på styrdämparen är väl rätt Ok ändå!
Så även öhlinsbakdämparen.
kabelhärvan oxå...
helsystemet med...

jag VILL köpa... hmm

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
Hur är reglerna med dataloggning i NSBK? I VEIDEC är sånt förbjudet vad jag vet iaf.

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Swedie skrev:
2569237 priset på styrdämparen är väl rätt Ok ändå!
Så även öhlinsbakdämparen.
kabelhärvan oxå...
helsystemet med...

jag VILL köpa... hmm

Styrdämparen + bakdämparen är ungefärligt listpris + ett par €.....
Kabelhärvan är faktiskt helt ok prismässigt
Helsystemet är ju nästan billigt.........

Fast var är quickshift och race ECU?

Last edited:

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
Jösse skrev:
2569481 Vad kostar Öhlinsgafflen :3freak

117.000:- kostar väl den värsta gasgaffeln (TTX20). Ser ut som det sitter en sån på den hojen.

P@trik

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Flera
Swedie skrev:
2568959 Dock galfer wave skivor och belägg, samt möjlign uppgradering av bromspump kommer göra susen. kanske ska ro ihop ett nytt gruppköp via greven sen i vår.

Låter intressant.

OT men ett gruppköp av stomp pads till våren skulle inte vara fel det heller.:)

sandstream

Guest
Slappa skrev:
2569273 Du får smöra för Sandis, han har pengar men är inte hälften så trevlig som Alicia:D
Swedie har ätiti middag med mig ett par gånger så han vet precis hur charmig och romantiska jag kan vara :)

Vart är mina pengar? Jag kollar mina konton och inser att nästa säsong blir tuff :gnissla

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
PÅ Daytona har Eric Boström och Jason Di Salvo testat den nya R1:an i SBK-trim. De verkar vara väldigt nöjda.

After a single chilly day of testing at Daytona International Speedway, both Yamaha Superbike riders seem enthused, excited and optimistic about the future of racing the 2007 R1 Superbike.

"It's like that line from that classic Seinfeld episode: They're real and they're spectacular!," Jason DiSalvo said last night. "The new R1 Superbike is amazing and awesome. I'm really looking forward to a good year."

"Actually, battling for the FX title probably didn't do us any favors in preparing a Superbike," Eric Bostrom explained. "The team had to just put on a Herculean effort to get us here with two decent bikes to test. These things were frames and parts not that many days ago. The team did a great job"

While both Yamaha men were guarded about details from the test—no lap times were mentioned—both seemed pleased with the R1 at this stage of development.

"The new R1 is like a mixture of the best of the 2006 R6 and R1s," said Eric Bostrom. "Meaning it has a lot of grip, is really forgiving and isn't really dependent on the rear shock so much in terms of finding a set-up. The new motor is really electric and has a beautiful power curve."

"These things are the real deal," DiSalvo reiterated.

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
Gustav O skrev:
2570233 After a single chilly day of testing at Daytona International Speedway, both Yamaha Superbike riders seem enthused, excited and optimistic ... bla bla bla ... "These things are the real deal," DiSalvo reiterated.

Allt jag hör är bla bla bla som de läser innantill från ett papper som någon från marknadsavdelningen gett till dem innan testet började.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
DR-Zätare skrev:
2570241 Allt jag hör är bla bla bla som de läser innantill från ett papper som någon från marknadsavdelningen gett till dem innan testet började.
OK. Kul för dig. :tummenupp

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Gustav O skrev:
2570233 "It's like that line from that classic Seinfeld episode: They're real and they're spectacular!," Jason DiSalvo said last night.
Bonuspoäng till den som kommer ihåg vilken skådespelerskas boobisar det pratades om! :D

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln