Mina bilder från Rörken 030616

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Tom Byron skrev:
Min hoj e svartsilver, hjälmen e svartsilver med hajfena(!) :bow :bow Dessutom e jag snabb (yeah, right)

Ja, jag trodde ju jag hade lite pejl på läget, men de vart ju genast lite svårare när de va 10 motarder i en klump IRL, efter en stunds klurande trodde jag mig ha gissat rätt, men jag var ändå tvungen att fråga WestW om det verkligen var du. (För Kryptoniten såg ju helt frågande ut och hade inte den bleeekaste :p )
De enda två motardförarna jag skulle känna igen bland 100 andra är nog WestW och Yasha.. och Heda nu då :hej
Nästa gång tar jag med mig Fragglerocket

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Tinatjejen skrev:
Ja, jag trodde ju jag hade lite pejl på läget, men de vart ju genast lite svårare när de va 10 motarder i en klump IRL, efter en stunds klurande trodde jag mig ha gissat rätt, men jag var ändå tvungen att fråga WestW om det verkligen var du. (För Kryptoniten såg ju helt frågande ut och hade inte den bleeekaste :p )
De enda två motardförarna jag skulle känna igen bland 100 andra är nog WestW och Yasha.. och Heda nu då :hej
Nästa gång tar jag med mig Fragglerocket

Av 100 stycken skulle jag nog bara känna igen RGV riddaren :crash
Riktigt schyst rörkenhoj :rock
091.jpg

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Kryptonit skrev:
Av 100 stycken skulle jag nog bara känna igen RGV riddaren :crash
Riktigt schyst rörkenhoj :rock
091.jpg

Men vart får du RGV ifrån, heter han så....... Det är ju en DR ju?

Är jag dum eller?

TInatjejen......... jag satt å väntade på cd:n.........

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Modemdödare

Varför hänger bilden med när man quotar........ det har den inte gjort förut ju........ :rolleyes:

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tom Byron skrev:
Modemdödare

Varför hänger bilden med när man quotar........ det har den inte gjort förut ju........ :rolleyes:

Det är för att jag inte laddat upp bilden till forumet, utan använt mig av img-taggar :)

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tom Byron skrev:
Men vart får du RGV ifrån, heter han så....... Det är ju en DR ju?

Är jag dum eller?

Han körde en RGV 250 i normala fall. DR:en var bara en substitut för den tills den blev hel och fin om jag förstått det rätt.
Jag vet inte om han finns här... Då pinvinen nämnde RGV riddaren antog jag att han kanske kallar sig det eller så. :)

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tinatjejen skrev:
Satt och väntade?! :D
Min mamma lärde mig att vill man ha något så ser man till att få det :)
Du kände igen mig då eller vadå?

Jaa, väntade.........

Fast det var lite lurigt, för du har bytt skinnställ VA?

Lurifax, fick för mig att du har ett gult T3 på avataren...

Sedan ER-5 är ju inte lika vanlig som en R1a.........+att vi var rätt säkra på att den reslige herren på den gröna megamoppen var din boyfränd.

Vi råkkar :hej

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kryptonit skrev:
Det är för att jag inte laddat upp bilden till forumet, utan använt mig av img-taggar :)

Jaha, då vet jag precis!!! NOT! När man inte är en internetguru så fattar man inte sådant här stuff lixom :rodnar :rolleyes:

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Tom Byron skrev:
Jaa, väntade.........

Fast det var lite lurigt, för du har bytt skinnställ VA?

Lurifax, fick för mig att du har ett gult T3 på avataren...

Sedan ER-5 är ju inte lika vanlig som en R1a.........+att vi var rätt säkra på att den reslige herren på den gröna megamoppen var din boyfränd.

Vi råkkar :hej

Haha, du har visst ett minne som en elefant du Heda! Fixar cd till den 30:e om du är där då, så får du tjoa till.
Vart lite konfunderat, för jag tyckte du körde orange moppe på ett kort som jag sett på dig. Och vitt orange skinnställ? Det var det stället jag kände igen dig på iaf :tummenupp
Jo, jag har köpt nytt skinnställ:) Och YES jag har ett för stort Dainese T3 hängandes i garderoben nu ja. 10 poäng Heda :fakta
ER5:a är lite ballare än R1:a så de e därför den är lite ovanligare :p ;)
"vi var rätt säkra.."?
Pågick det debatt i moppehörnet eller? :rodnar
Jodå, så sant. Den reslige herren är MIN boyfränd. Yes yes, very hot. :kär
Brukar ni inte frottera er med andra folk? Tyckte ni stod i ert hörn mest hela tiden :confused: En annan ska ju prompt snacka med alla. Iaf de man stött på.. nej inte så.. de man träffat förut :)

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Kryptonit skrev:
Jag vet inte om han finns här... Då pinvinen nämnde RGV riddaren antog jag att han kanske kallar sig det eller så. :)

Jodå, jag har allt sett honom vara inloggad, men han har tydligen tunghäfta (tangentbordshäfta?)! :7peta

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tinatjejen skrev:

Vart lite konfunderat, för jag tyckte du körde orange moppe på ett kort som jag sett på dig. Och vitt orange skinnställ? Det var det stället jag kände igen dig på iaf :tummenupp

Heda före:

Bifogat

• cityfest -02-1(1).jpg
    cityfest -02-1(1).jpg
    44.9 KB · Visningar: 91

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tinatjejen skrev:

Brukar ni inte frottera er med andra folk? Tyckte ni stod i ert hörn mest hela tiden :confused: En annan ska ju prompt snacka med alla. Iaf de man stött på.. nej inte så.. de man träffat förut :)

Jag snackade med massor av nytt folk ju, satt t.o.m flaggvakt men en trevlig kille som jag inte ens kommer ihåg namnet på, man kan inte hinna med alla fast man e guru. (öh, not) *Ironi i massor*

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
För er som sedan har identifikationsproblem så kan jag ju rekomendera er att använda "så ser vi ut"-tråden.

Så här ser iaf M:et ut när han kör hoj. Hur han ser ut när han inte kör vill ni inte veta! :D

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Penguin skrev:
För er som sedan har identifikationsproblem så kan jag ju rekomendera er att använda "så ser vi ut"-tråden.

Så här ser iaf M:et ut när han kör hoj. Hur han ser ut när han inte kör vill ni inte veta! :D

Bra att du upplyser, så jag inte spammar sönder den här oxå...... :tummenupp Jag gillar att trycka på mitt tangentbord ju :rodnar

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM