Penguin skrev:Det var stundtals trångt på banan igår i gröna gruppen, med vilt skilda spårval:
Tom Byron skrev:Han med felvänd 11 på sin väst å silver Retta åkte med imponerande attack!!
Skönt för 1gångs skull oxå att ingen gick i backen....
Penguin skrev:Jimmy har alltid bråttom av någon anledning! Kunde han bara sköta omkörningarna lite mer sympatiskt så skulle det funka ännu bättre. Många (inkl jag själv) blir en smula överaskade när han bromsar om på yttern....
Det var som du sa ingen vurpa alls igår. härligt för en gångs skull!
zeal skrev:byta bild så man känner sig igen dig, nu me nya stället o allt..
?
/z
Tom Byron skrev:Jag snackade med massor av nytt folk ju, satt t.o.m flaggvakt men en trevlig kille som jag inte ens kommer ihåg namnet på, man kan inte hinna med alla fast man e guru. (öh, not) *Ironi i massor*
Tom Byron skrev:Rackans flådigt där på Rörken ändå, man flaggar lite, får lite myggbett, ljuger massa i depån å klämmer ett par korvar......
Tinatjejen skrev:Jodå, jag VILL byta bild. tro mig. Men mina bilder är ju förstora, så det där får allt min alldeles egen mr IT tekniker fixa åt mig, då jag själv inte har tålamod att lära mig.. (eller kanske vett?)
Tycker de va duktigt gjort av Heda att känna sej igen mej ändå..
Men som sagt, det ska bli
Tinatjejen skrev:Jag är bara halvny då eller?*fnys*
Flaggvakt vartr jag frågad om åsså, men man va ju lite spänd redan som det var och lite virrig med för den delen, skulle man hålla reda på flagga och grejer åxå så skulle man väl kjaschat i närmsta buske när man väl körde sen Nästa gång så
Kryptonit skrev:Är det en sånhäringa du vill ha?
Tinatjejen skrev:Ha! Den däringa tror jag att jag tar och snor
Verkar som jag har många egna Datanissar här. Mattiaz fixade avataren jag har nu
Åsså fixa du denna där!
Det tackar vi å de ödmjukaste för!
Tinatjejen skrev:Ha! Den däringa tror jag att jag tar och snor
Verkar som jag har många egna Datanissar här. Mattiaz fixade avataren jag har nu
Åsså fixa du denna där!
Det tackar vi å de ödmjukaste för!
Penguin skrev:Det var stundtals trångt på banan igår i gröna gruppen, med vilt skilda spårval:
Tom Byron skrev:Hehehe, jo det var omkörning lite här och där.........
...... någon kåpmupp skulle prova några varv med en motard å inse vilka bussar ni muppar runt på , alltså jag klagar inte på era hojar. Men just för att ta sig runt på rörken snabbt så är det ju lättsvängt som gäller......effekten verkar spela mindre roll.
......
Men halloo - det är ju det som är grejen att köre bussen runt på gokartbanan - det är riktig pojksport att svänge typ 300 kilo runt
Klart att det går snabbera på dom lättera varianter - vett inte om jag sku våga - tyckar att min bus(s) går bra snabbt...
Vi ses
zeal skrev:så ja.. nu ser man bättre !
dock blir det ju inga bilder från mig på ett tag.. kameran gav upp första dan på lelleträffen =( så den e på reparation i malmö nu..
men på måndag pallar jag mig dit iallalfall o får lite myggbett
/z
Kryptonit skrev:Då kanske du vill ha bägge bilderna?
Tinatjejen skrev:Haha, ja, nu såg man väl lite bättre kanske..
Du får ju skynda dig att fixa kameran, de går ju inte att hålla på och ha GAMLA bilder
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|