Minimoto bus

Skorpan

Guest
bebbe skrev:
Efter kl 18-19 imorgon kanske jag kan hänga på.

14F :yoparty Yeeaahhhhhh :banana :crash :fyllisar
tar vi det inomhus nånstans så är jag på annars ser det mörkt ut: En mycket molnig onsdag väntar. Ett lågtryck över norra Tyskland sprider regn och skurar över södra Sverige samtidigt som vindarna på sina håll blir friska.
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Hultan skrev:
Gridgirl! Fan, då måste jag ju nästan med och filma lite alltså!

ja, filma du, bara jag får copyright på filmen :D

Vi kan ju behöva nån som står med paraply i depån oxå :va
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Mark skrev:
ja, filma du, bara jag får copyright på filmen :D

Nä nä nä, jag har obestridlig rätt över mina filmsnuttar! :)
Allt fult jag får på film skall spridas så alla kan njuta av härligheterna! :yoparty

Jag grämer mig än idag över att jag glömde kameran första dagen skorpan hojjade med minisen och slog i rumpan mer än en gång, fan att jag inte fick det på film..! :banana :hihi
 

Kraschpucken

Stånka.. De e najs!
Gick med
22 Aug 2004
Ort
Skillingaryd
Hoj
KTM SMC-R
Inte kostade väl CIG 12 3580 reksdaler förra gången? vill sam tjäna pengar eller?
hade velat köpa en CIG 15 med 4-takts motor men det var nog lite för dyrt för en "leksak"
särskilt när man inte vet alltför mycket om kvaliteten :(
 

Skorpan

Guest
Hultan skrev:
Nä nä nä, jag har obestridlig rätt över mina filmsnuttar! :)
Allt fult jag får på film skall spridas så alla kan njuta av härligheterna! :yoparty

Jag grämer mig än idag över att jag glömde kameran första dagen skorpan hojjade med minisen och slog i rumpan mer än en gång, fan att jag inte fick det på film..! :banana :hihi
ja du,hade du lagt ut det så vetterfan vad jag hade gjort med dej hehe :lol
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Skorpan skrev:
ja du,hade du lagt ut det så vetterfan vad jag hade gjort med dej hehe :lol
Det hade varit värt lite stryk tror jag :)
Nä då, inte publicerar jag väl sånt utan att fråga inte!
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Kraschpucken skrev:
Inte kostade väl CIG 12 3580 reksdaler förra gången? vill sam tjäna pengar eller?
hade velat köpa en CIG 15 med 4-takts motor men det var nog lite för dyrt för en "leksak"
särskilt när man inte vet alltför mycket om kvaliteten :(
Helvete vad han måste gjort svarta stålar på förra affären.. bara en hundrings påslag på varje hoj hade gjort en hel del..
 

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Ort
Umeå
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
Hur har kvalitén varit för er andra som köpt en cig14e? hörde att några fått problem.. själv så går min som en klocka! hörde rykterna om bakhjulskörningen så jag var bara tvungen att börja leka lite själv ikväll! kan bara påpeka att nu vart det ännu roligare!! :tummenupp
 

Skorpan

Guest
*Foxen* skrev:
Hur har kvalitén varit för er andra som köpt en cig14e? hörde att några fått problem.. själv så går min som en klocka! hörde rykterna om bakhjulskörningen så jag var bara tvungen att börja leka lite själv ikväll! kan bara påpeka att nu vart det ännu roligare!! :tummenupp
min funkar perfa :tummenupp
 

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
*Foxen* skrev:
Hur har kvalitén varit för er andra som köpt en cig14e? hörde att några fått problem.. själv så går min som en klocka! hörde rykterna om bakhjulskörningen så jag var bara tvungen att börja leka lite själv ikväll! kan bara påpeka att nu vart det ännu roligare!! :tummenupp

Min gick väl en sisådär 6 timmar gångna helgen och det helt utan problem, jag har även kvar orginal soppafilter och slangklämmor.
 

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Ort
Umeå
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
är det nån som har testat att maxa sin en och kunnat kolla hastigheten? skulle vara roligt att veta hur snabbt dom går... har inte haft den möjligheten själv en.. men att dom skulle gå 70km/h var nog ganska rejäla glädjesiffror! fast, dom kanske räknade med att en 5åring som väger högst 10kg ska köra då..? :tungan
 

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
*Foxen* skrev:
är det nån som har testat att maxa sin en och kunnat kolla hastigheten? skulle vara roligt att veta hur snabbt dom går... har inte haft den möjligheten själv en.. men att dom skulle gå 70km/h var nog ganska rejäla glädjesiffror! fast, dom kanske räknade med att en 5åring som väger högst 10kg ska köra då..? :tungan


Dom 14E vi har mätt upp genom att åka brevid med bil har gjort ca 50 km/h.
 

R6^Putte^

Sh Medlem
Gick med
31 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
R6 Blå/Vit -00 + En Ej Fungerande Minimoto..
Fan oxå grabbar får ju inte mina mini motos förräns i december =(
E så jävla sugen nu mina minisar så¨det finns inte!
Aja får väl hänga me och rejsa i snön me er i December månad då istället :D
 

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Ort
az
Hoj
Nej
Skorpan skrev:
tar vi det inomhus nånstans så är jag på annars ser det mörkt ut: En mycket molnig onsdag väntar. Ett lågtryck över norra Tyskland sprider regn och skurar över södra Sverige samtidigt som vindarna på sina håll blir friska.

Metereolog eller :tungan
 
Nyheter
Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

Top