ettan
Ny medlem
bebbe skrev:Tycker att vi skall ha en tråd där vi kan lägga in när vi skall sammlas och busa med våra minimotosar. Vad sägs om P-huset Lindholmen kl 12,00 Lördag
hur mkt kostar en beg minimoto kul å köra dom lr?
bebbe skrev:Tycker att vi skall ha en tråd där vi kan lägga in när vi skall sammlas och busa med våra minimotosar. Vad sägs om P-huset Lindholmen kl 12,00 Lördag
Fruxo skrev:hur mkt kostar en beg minimoto kul å köra dom lr?
Mookie skrev:Har ni kört något ikväll?
Limstift skrev:Jag hänger gärna med på lördag också om jag hinner få ordning på lill-bågen.
bebbe skrev:Ta även med dig polare som har
Tjet skrev:Jepp, han är också på!
Hoppas att dom förblir lika snygga efter lördagens prövning...
Tjet skrev:Hoppas att dom förblir lika snygga efter lördagens prövning...
körde för fullt hela kvällenbebbe skrev:Nej, det blev inget. Jobbade till strax efter 20 Men skorpan och några till var ute och körde. Hade med mig hojen till jobbet idag och fixade med fotpinnarna. Borde kunna lägga ner den ganska mycker nu utan att det tar imot
Skorpan skrev:körde för fullt hela kvällen
idag var farbror blå på besök i p-huset o kolla,iron man o jag blev kompisar med dom direkt efter lite wheelies o några repor
nää,dom var skittrevliga så det är ok o köra därMark skrev:Hoppsan, det är mao ingen större fara?
på lördag ska jag smiska dig på banan
Jag filmade lite idag, lägger upp en länk strax till den filmen, snabbredigerad bara för skorpan flåsar mig i nacken, men lite kul blev den..Mark skrev:Hur vore det att filma lite när vi rejsar runt?
Jag kommer att ta med mig en kamerakvinna. Hon är dock inte helt fullutrustad, så om nån kan ta med en kamera kompliterar vi henne!
Nån som kan tänka sig att bidra med en?
Med viss reservation för att den sen kommer att lukta gott (parfym) istället för motorolja efteråt.
Skorpan skrev:körde för fullt hela kvällen
idag var farbror blå på besök i p-huset o kolla,iron man o jag blev kompisar med dom direkt efter lite wheelies o några repor
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|