Mookie skrev:Men du! Det är ju Mark du skall hålla paraplyet över! Inte dig själv!
ja,den jäveln är hal som en ålCathy skrev:Som sagt, jag är amatör.....
Dessutom va det inte så lätt, såsom Mark ålade runt, och med iiiiiskalla händer!
Hultan skrev:Nu kommer snart filmen upp, håll ögonen öppna... Skall bara hitta plats att ladda upp den på!
baltra skrev:upp med filmen
vi kör igen om 2 veckor eller nått...........härlig vurpa mokie såg lite roligt ut när man låg bakom dig och helt plötsligt snurra du hoppas det gick bra...........
Trevligt att träffa dig med, igen..Förgöraren skrev:Sköj att få syn på några av er! Fattade nog inte vilka alla av er är på detta forum...förutom Hultan då som jag helt ovetandes träffat innan...och den lättklädde paraplybruden Cathy!
FÖRGÖRAREN
Försöker fixa plats på nån server, går väl så där..baltra skrev:upp med filmen
vi kör igen om 2 veckor eller nått...........härlig vurpa mokie såg lite roligt ut när man låg bakom dig och helt plötsligt snurra du hoppas det gick bra...........
RWD skrev:Glömde att jag hade min GPS med mig....ni kunde ju mätt lite hastigheter
vad tror du min mini tycker dåMookie skrev:Jo då, det är ok, lite mör men annars så lirar det.
jag tror den tycker såhär:Jeuler skrev:vad tror du min mini tycker då
Hehehe, grymt åk!Skorpan skrev:en som åkte snålskjuts idag
Jobbar på det!Tjet skrev:Hyfsat väder John Poolman fixat fram idag va?
Upp med filmen!
Viglo skrev:Nu är det dags alla att ni andra rustar era minisar för isracing !
Vi köpte 2 innerslangar på gummiverkstaden och 2 pkt skruv på Biltema för totalt ca 150:-. 2 timmar senare hade man en isracer med ett fruktansvärt gött grepp och efter 1 timmes körning sitter fortfarande alla skruvar kvar.
Detta var verkligen skitskoj !
200 meter hemifrån oss i Lindome , vi kan ju köra Lindome GP med korvgrillning nån dagCoola Ola skrev:Coolt! Var var ni o körde nånstans?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|