Cathy
Ny medlem
Om man skulle göra ett studiebesök.....
Cathy skrev:Om man skulle göra ett studiebesök.....
Mookie skrev:Jaaaa! Du kan vara paraplyflicka!
Hultan skrev:Då får du ha rätt atterajler i så fall Cat..
Kolla in http://www.gridgirls.nl för inspiration..
Du är så välkommen så ju, kan väl inte träffa sh-folk utan sh-CathyCathy skrev:Jo, tack för den länken du......
Råkade visst ha sönder paraplyt precis, så jag kan nog inte bli paraply flicka längre.
Men ja vill fortfarande komma å titta!
Du kan få låna mitt det är ju lite användt efter alla motogp körningar på Lindholmen men det funkar nog....Cathy skrev:Jo, tack för den länken du......
Råkade visst ha sönder paraplyt precis, så jag kan nog inte bli paraply flicka längre.
Men ja vill fortfarande komma å titta!
Miss_Orchidee skrev:Du kan få låna mitt det är ju lite användt efter alla motogp körningar på Lindholmen men det funkar nog....
vet inte, var det lördag det gällde?? då kan inte jag, jag jobbar varje helg! men ni får ha så kul iallfallCathy skrev:(ok, oss flickor emellan, blev lite avskräckt av alla superbabes dom länkade till. Bara skyller på paraplyt ju.... Vill inte stå bland dom som en amatör med knubbiga ben å trasigt pandaparaply!)
Ska du med å titta??
ta med dej hjälmen då (och gärna mörkt visir oxå)Jeuler skrev:Se om jag kommer ner med min på lördag..
Den e inte så hel längre......
bebbe skrev:Hrrmmm........ min nya har inte kommit ännu Men jag kanske kommer ner och tittat lite ändå, gött med lite tvåtaktsrök
Om det är sol så får vi ju dra dit! Jag skall filma skorpis vurpor hela dagen..Skorpan skrev:det ska bli fint väder till helgen,ska vi åka i torslanda istället då?
Hultan skrev:Om det är sol så får vi ju dra dit! Jag skall filma skorpis vurpor hela dagen..
Skorpan skrev:ta med dej hjälmen då (och gärna mörkt visir oxå)
Viglo skrev:Jag och lill MotoGP dyker nog upp oxå , han tjatar så om att åka!!!!
Vilken tid är det som gäller ?
Om det blir Torslanda , var i såfall .Borta vid g:a flygtornet eller?
Mvh Viglo
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |