Minimoto bus

Skorpan

Guest
Coola Ola skrev:
Jag är sugen på att köra lite imorrn också! Förutsatt att jag kommer dit... Har du plats i bilen, skorpis?
yepp,det fixar vi
18.20 kan stå utanför med prylarna :tummenupp
 

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Hehe, rejs på gång! :banana
 

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Ort
az
Hoj
Nej
Skall ni köra inne i p-däcket vid Lindholmen? Jag åkte förbi där när jag åkte från jobbet och tittade in. Fasen det var ju jätteblött där inne :rolleyes: Har det varit det när ni kört där innan med :confused:
 

Coola Ola

Guest
bebbe skrev:
Skall ni köra inne i p-däcket vid Lindholmen? Jag åkte förbi där när jag åkte från jobbet och tittade in. Fasen det var ju jätteblött där inne :rolleyes: Har det varit det när ni kört där innan med :confused:

Fan säjeru? Låter inte bra alls.... :( Har varit snustorrt när vi kört där de andra gångerna ju....
 

Viglo

Z-900 prolink
Gick med
29 Apr 2003
Ort
Lindome
Hoj
z900
Kom därifrån för 1 timme sedan, det var lite blött vid infarten men annars torrt och fint.
Tack Skorpan och Mookie för en rolig körning, grabben tyckte det var skitroligt (han pladdrade hela vägen hem hur grym Skorpan var på att åka bakhjul och vilka grymma knäskrap mookie hade !!!!!!!!!!!!!!!).
citat: Vi måste åka dit oftare pappa !!!!!! :)

Ha det : Mvh Leif
 

Skorpan

Guest
Viglo skrev:
Kom därifrån för 1 timme sedan, det var lite blött vid infarten men annars torrt och fint.
Tack Skorpan och Mookie för en rolig körning, grabben tyckte det var skitroligt (han pladdrade hela vägen hem hur grym Skorpan var på att åka bakhjul och vilka grymma knäskrap mookie hade !!!!!!!!!!!!!!!).
citat: Vi måste åka dit oftare pappa !!!!!! :)

Ha det : Mvh Leif
det är lika roligt varje gång :tummenupp
synd att frambromsen pajja på min men men,vi gör nya tappra försök nästa gång
kul när det kommer föräldrar med sina ungar o visar intresse,nu får ni försöka o köra 1 gång/vecka så det blir nåt av grabben :tummenupp
 

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Viglo skrev:
Kom därifrån för 1 timme sedan, det var lite blött vid infarten men annars torrt och fint.
Tack Skorpan och Mookie för en rolig körning, grabben tyckte det var skitroligt (han pladdrade hela vägen hem hur grym Skorpan var på att åka bakhjul och vilka grymma knäskrap mookie hade !!!!!!!!!!!!!!!).
citat: Vi måste åka dit oftare pappa !!!!!! :)

Ha det : Mvh Leif


Din grabb är ju helgrym! Hur kul som helst att se hur han laddade i böjarna, fortsätter han på det viset kommer det att sluta i Motogp! :banana
 

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Skorpan skrev:
det är lika roligt varje gång :tummenupp
synd att frambromsen pajja på min men men,vi gör nya tappra försök nästa gång
kul när det kommer föräldrar med sina ungar o visar intresse,nu får ni försöka o köra 1 gång/vecka så det blir nåt av grabben :tummenupp


Lite trist med mekaniskt strul samt en parkerad bil på fel ställe som förtog glädjen en del men annars var det lika superkul som vanligt! :yoparty
 

Skorpan

Guest
när åker vi nästa gång då?? jag börjar bli jäääävligt sugen :) :tummenupp
 

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Jag kommer inte att köra på ett litet tag då det är lite mycket nu men ge mig en vecka till eller två så är det dags igen. DÅ SKA JAG KÖRA IFRÅN DIG!!!!!!!!!

























Eller så blir det som vanligt igen :3freak
 

Skorpan

Guest
Mookie skrev:
Jag kommer inte att köra på ett litet tag då det är lite mycket nu men ge mig en vecka till eller två så är det dags igen. DÅ SKA JAG KÖRA IFRÅN DIG!!!!!!!!!
jag har inte hunnit fixa min frambroms än så du har goda chanser,ta vara på dom min vän för snart fixar jag dom o då... :)
 

Coola Ola

Guest
Jag är också sugen på att köra. Jag är ledig tisdag, onsdag och torsdag, hör av dig om du vill köra, skorpan! (eller vem som helst annars också för den delen... :hihi)
 

Skorpan

Guest
Coola Ola skrev:
Jag är också sugen på att köra. Jag är ledig tisdag, onsdag och torsdag, hör av dig om du vill köra, skorpan! (eller vem som helst annars också för den delen... :hihi)
gött,jag är riktigt sugen så vi tar första bästa=TISDAG!!! klockan 18.00??
 

baltra

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Lindome
Hoj
CB900 Hornet
Skorpan skrev:

skorpan ,mooki och alla andra jag och ("lill moto GP" eller vad man ska kala han för hihihihi han är min kusin,och viglo är min farbror)......var och körde i torsdags och i fredags på lindholmen.......men på fredagen vid 16:00 kom ett par typ 25 år som bode i lägenheterna brede vid och sa att det ekade så det lät in i deras lägenhet..........så vi fick backa och åka kusin blev inte glad :( :( vet inte hur man ska ta det skule vilja fölga med upp och lyssna..............................
 

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Ort
az
Hoj
Nej
baltra skrev:
skorpan ,mooki och alla andra jag och ("lill moto GP" eller vad man ska kala han för hihihihi han är min kusin,och viglo är min farbror)......var och körde i torsdags och i fredags på lindholmen.......men på fredagen vid 16:00 kom ett par typ 25 år som bode i lägenheterna brede vid och sa att det ekade så det lät in i deras lägenhet..........så vi fick backa och åka kusin blev inte glad :( :( vet inte hur man ska ta det skule vilja fölga med upp och lyssna..............................

Kul när det tom är yngre grinolar som klagar :( Hur farligt kan det vara :confused: Låter ju inte mer än mopeder :va
 
Nyheter
Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

Top