Skorpan
Guest
yepp,det fixar viCoola Ola skrev:Jag är sugen på att köra lite imorrn också! Förutsatt att jag kommer dit... Har du plats i bilen, skorpis?
18.20 kan stå utanför med prylarna
yepp,det fixar viCoola Ola skrev:Jag är sugen på att köra lite imorrn också! Förutsatt att jag kommer dit... Har du plats i bilen, skorpis?
Skorpan skrev:tycker du ska ta den till garaget o använda som en trasa o torka bort skiten på R6an
här ser du hur man gör med fel märke på grejjerna
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=61417
Skorpan skrev:yepp,det fixar vi
18.20 kan stå utanför med prylarna
bebbe skrev:Skall ni köra inne i p-däcket vid Lindholmen? Jag åkte förbi där när jag åkte från jobbet och tittade in. Fasen det var ju jätteblött där inne Har det varit det när ni kört där innan med
det är lika roligt varje gångViglo skrev:Kom därifrån för 1 timme sedan, det var lite blött vid infarten men annars torrt och fint.
Tack Skorpan och Mookie för en rolig körning, grabben tyckte det var skitroligt (han pladdrade hela vägen hem hur grym Skorpan var på att åka bakhjul och vilka grymma knäskrap mookie hade !!!!!!!!!!!!!!!).
citat: Vi måste åka dit oftare pappa !!!!!!
Ha det : Mvh Leif
Viglo skrev:Kom därifrån för 1 timme sedan, det var lite blött vid infarten men annars torrt och fint.
Tack Skorpan och Mookie för en rolig körning, grabben tyckte det var skitroligt (han pladdrade hela vägen hem hur grym Skorpan var på att åka bakhjul och vilka grymma knäskrap mookie hade !!!!!!!!!!!!!!!).
citat: Vi måste åka dit oftare pappa !!!!!!
Ha det : Mvh Leif
Skorpan skrev:det är lika roligt varje gång
synd att frambromsen pajja på min men men,vi gör nya tappra försök nästa gång
kul när det kommer föräldrar med sina ungar o visar intresse,nu får ni försöka o köra 1 gång/vecka så det blir nåt av grabben
jag har inte hunnit fixa min frambroms än så du har goda chanser,ta vara på dom min vän för snart fixar jag dom o då...Mookie skrev:Jag kommer inte att köra på ett litet tag då det är lite mycket nu men ge mig en vecka till eller två så är det dags igen. DÅ SKA JAG KÖRA IFRÅN DIG!!!!!!!!!
gött,jag är riktigt sugen så vi tar första bästa=TISDAG!!! klockan 18.00??Coola Ola skrev:Jag är också sugen på att köra. Jag är ledig tisdag, onsdag och torsdag, hör av dig om du vill köra, skorpan! (eller vem som helst annars också för den delen... )
Skorpan skrev:gött,jag är riktigt sugen så vi tar första bästa=TISDAG!!! klockan 18.00??
Coola Ola skrev:låter fett najs! bränna lite gummi va...
Skorpan skrev:
baltra skrev:skorpan ,mooki och alla andra jag och ("lill moto GP" eller vad man ska kala han för hihihihi han är min kusin,och viglo är min farbror)......var och körde i torsdags och i fredags på lindholmen.......men på fredagen vid 16:00 kom ett par typ 25 år som bode i lägenheterna brede vid och sa att det ekade så det lät in i deras lägenhet..........så vi fick backa och åka kusin blev inte glad vet inte hur man ska ta det skule vilja fölga med upp och lyssna..............................
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|