Minimoto bus

Skorpan

Guest
Miss_Orchidee skrev:
hehehe..... :banana den som tar med kameran kommer inte att kunna gå mer på säkert 2 dagar.... :mad: :mad: :gnissla :4skrika
mookies kamera tar bättre bilder,det var så du ville ha det :FU :FU :FU :blah ;)
 

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Ort
az
Hoj
Nej
F-n, vad ni kör då :( Jag kan nog inte köra på Torsdag heller pga jobbet :död Men ta lite bilder på lill missen ändå, kan vara kul att se ;)
 

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
bebbe skrev:
F-n, vad ni kör då :( Jag kan nog inte köra på Torsdag heller pga jobbet :död Men ta lite bilder på lill missen ändå, kan vara kul att se ;)

Tråkigt! Det hade varit kul om du kunnat vara med.
 

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Miss_Orchidee skrev:
Se nu har ni skrämt bort Bebbe med med eran jävla kamera.... :4skrika :rolleyes:


Skrämma bort? Killen är ju linslus.
 

Bifogat

  • DSC_2321 (Small).jpg
    DSC_2321 (Small).jpg
    43.1 KB · Visningar: 46
  • DSC_2331 (Small).jpg
    DSC_2331 (Small).jpg
    39.8 KB · Visningar: 44

Cathy

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Ort
utanför Gbg
Hoj
Monster 900
Typiskt.... Vi vill ju oxå komma å titta nån gång, men torsdan e ju körd.
Aja, får bli en annan gång.... då hinner ni ju öva lite mer, kanske sätta lite koreografi till leken så de blir riktigt snajsigt! :tummenupp
 

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Ort
Umeå
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
Hur många brukar ni vara som kör? Man längtar bra mycket nu tills man får sin 14F nu när man sålt sin 14e.. :)
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
bebbe skrev:
F-n, vad ni kör då :( Jag kan nog inte köra på Torsdag heller pga jobbet :död Men ta lite bilder på lill missen ändå, kan vara kul att se ;)


Miss?? vem jag?? nej jag har massa annat för mig på torsdag.... jag ska bestämt..Ööö...äta... och kolla på film... plugga....klippa mig.....borsta tänderna....och sova, så jag är leddsen men jag har visst inte tid... :rolleyes: :hihi

Vi får se om jag kommer ner, och får ni några foton så är det inte mig på en såndär iallfall.... :tungan
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Jag kan tyvärr inte heller komma. :huvet

Det vankas Julfest. Ericsson har inte haft nån bjudning/gratis happening på 4-5 år, så detta tillfälle FÅR inte missas! :fyllisar

Nästa gång, ja DÅ ska jag vara med!
 

Skorpan

Guest
jajajajaja.........som vanligt är det massa undanflykter o bortförklaringar när racen närmar sej :hihi :rolleyes:
 

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Ort
az
Hoj
Nej
Skorpan skrev:
FÖR HELVETE BEBBE - BYT JACKA,DU KAN JU ÅKA OMKRING I EN SUZUKIJACKA!!!! :fatta! :brinnerup

Njaee, jag var faktiskt ett riktigt Suzuki fan en gång :rolleyes: Men nu duger den ju iaf att vurpa i :D
 

Coola Ola

Guest
Jag är sugen på att köra lite imorrn också! Förutsatt att jag kommer dit... Har du plats i bilen, skorpis?
 
Nyheter
Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

Top