Miss_Orchidee
Gudomlig sporthojare
Skorpan skrev:oki,jag skiter i det - mookie tar med sin istället
hehehe..... den som tar med kameran kommer inte att kunna gå mer på säkert 2 dagar....
Skorpan skrev:oki,jag skiter i det - mookie tar med sin istället
mookies kamera tar bättre bilder,det var så du ville ha detMiss_Orchidee skrev:hehehe..... den som tar med kameran kommer inte att kunna gå mer på säkert 2 dagar....
Skorpan skrev:mookies kamera tar bättre bilder,det var så du ville ha det
bebbe skrev:F-n, vad ni kör då Jag kan nog inte köra på Torsdag heller pga jobbet
bebbe skrev:F-n, vad ni kör då Jag kan nog inte köra på Torsdag heller pga jobbet Men ta lite bilder på lill missen ändå, kan vara kul att se
Ja, kanske går det. Får se om det jag håller på med på jobbet fixar sig imorgon eller ev på torsMookie skrev:Tråkigt! Det hade varit kul om du kunnat vara med.
bebbe skrev:F-n, vad ni kör då Jag kan nog inte köra på Torsdag heller pga jobbet Men ta lite bilder på lill missen ändå, kan vara kul att se
Mookie skrev:Skrämma bort? Killen är ju linslus.
Coola Ola skrev:Mr Raceface i egen hög person
bebbe skrev:Japp, detta är ingen lek Blodigt allvar faktiskt
FÖR HELVETE BEBBE - BYT JACKA,DU KAN JU ÅKA OMKRING I EN SUZUKIJACKA!!!!Mookie skrev:Skrämma bort? Killen är ju linslus.
Skorpan skrev:FÖR HELVETE BEBBE - BYT JACKA,DU KAN JU ÅKA OMKRING I EN SUZUKIJACKA!!!!
tycker du ska ta den till garaget o använda som en trasa o torka bort skiten på R6anbebbe skrev:Njaee, jag var faktiskt ett riktigt Suzuki fan en gång Men nu duger den ju iaf att vurpa i
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|