Minimoto bus

baltra

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Lindome
Hoj
CB900 Hornet
bebbe skrev:
Kul när det tom är yngre grinolar som klagar :( Hur farligt kan det vara :confused: Låter ju inte mer än mopeder :va

mmm dom såg lite mesiga ut vad ska man säja "teoretiker" inget ilat menat men typ fata nada.....men det första hon sa "kan du ta av dig hjälmen så jag får prata med dig" och henes kille eller vad man ska kala det för sa mesigt att det var störande särskilt på en sån dag...........jag nämde att det var många som hade köpt som har MC kort och kör som Skorpan sa "att vintern blir kortare" så dom får mycket att gjöra hehehehe............. :banana :banana
 

baltra

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Lindome
Hoj
CB900 Hornet
bebbe skrev:
Kul när det tom är yngre grinolar som klagar :( Hur farligt kan det vara :confused: Låter ju inte mer än mopeder :va

för om man titar hur husen ligger så måste det vara väldigt konstigt sen är det ju ganska nya hus tre glas fönster men men idag träfade jag och lill moto gp en väktare på ericssons p hus eller han kom ner han tyckte bara dom var fräcka och att vi fick köra när han var där men vet ej när han är där sen var det på gäst parkeringen så den är inte så stor.........men han sa parkeringen under ullevi men jag vet inte hur bevackningen är där............i mon jobbar han på ericsson och vi ska ditt...........................

"stavar lite kast hihihihi"
 

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Ort
az
Hoj
Nej
Jag har tyvärr sålt min lille. Så jag får vänta till i slutet på Jan då mitt nästa tillskott kommer hem :banana
 

baltra

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Lindome
Hoj
CB900 Hornet
bebbe skrev:
Jag har tyvärr sålt min lille. Så jag får vänta till i slutet på Jan då mitt nästa tillskott kommer hem :banana

aaaaaaaaa okay aaaaaa nästa gång då :banana vi ska dit vid 13:00 så det kan ju komma mer här från och slada lite :banana :banana
 

Skorpan

Guest
Skorpan skrev:
jag har inte hunnit fixa min frambroms än så du har goda chanser,ta vara på dom min vän för snart fixar jag dom o då... :)
nu har jag krejjat framhejdarna Mookie :tummenupp
orkade inte beställa o vänta på dom på posten så Skorpan drog iväg till EU-bildelar och köpte ett set belägg till Volvo (bak,4st) :crash och slipa till egna = BILLIGARE,SNABBARE & MER BELÄGG FÖR PENGARNA (8st) :tummenupp :)
nu är du CHANSLÖS!!! :pannkyss :kiss
 

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Skorpan skrev:
nu har jag krejjat framhejdarna Mookie :tummenupp
orkade inte beställa o vänta på dom på posten så Skorpan drog iväg till EU-bildelar och köpte ett set belägg till Volvo (bak,4st) :crash och slipa till egna = BILLIGARE,SNABBARE & MER BELÄGG FÖR PENGARNA (8st) :tummenupp :)
nu är du CHANSLÖS!!! :pannkyss :kiss

Jahapp. :5sure
 

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Nu är jag med igen, Dessutom har jag dekaltrimmat rismoppen så nu går den dubbelt så fort!

Säg till när ni ska köra så hänger jag på.
 

Bifogat

  • DSCF0290 (Small).JPG
    DSCF0290 (Small).JPG
    27.7 KB · Visningar: 48
  • DSCF0291 (Small).JPG
    DSCF0291 (Small).JPG
    24.8 KB · Visningar: 49

Skorpan

Guest
Mookie skrev:
Nu är jag med igen, Dessutom har jag dekaltrimmat rismoppen så nu går den dubbelt så fort!

Säg till när ni ska köra så hänger jag på.
gött mos,nästan lättare att du säger till när du kan köra :tummenupp
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Hur skulle det vara att ses 12.00 nu på lördag på Lindholmen?
Är det riktigt fint väder och torrt, kan vi ju förlägga aktiviteten ute på övn.körningsstället på Torslanda. Men då ska det minsann vara fint ute.

1. Mark


Precis som vanling är alla välkommna, om ni så bara vill titta, eller lukta! Ta med dig farmor med för den delen!

tjena
 
Last edited:

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Skorpan skrev:
gött mos,nästan lättare att du säger till när du kan köra :tummenupp

Nu ska vi se, hur blir det egentligen?

Mån. 15:00-19:45
Tis. 06:00-18:00
Ons. 05:00-15:00
Tors. 15:00-19:45
Fre. 06:00-19:45

Denna veckan så skulle det således passa bäst med onsdag men då är det fikakväll.

Marks förslag om lördag tycker jag passar bra. Har vi tur så kanske vi slipper garaget och får köra lite "på riktigt" istället.
 
Last edited:

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Mark skrev:
Hur skulle det vara att ses 12.00 nu på lördag på Lindholmen?
Är det riktigt fint väder och torrt, kan vi ju förlägga aktiviteten ute på övn.körningsstället på Torslanda. Men då ska minsann vara fint ute.

1. Mark


Precis som vanling är alla välkommna, om ni så bara vill titta, eller lukta! Ta med dig farmor med för den delen!

tjena
Hultan filmar! :tummenupp
 

Skorpan

Guest
beror på vädret om vi ska köra ute,lovar inget än
mark: har du fått tummen ur o vaknat nu,det var som fan... :klappar
 

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
Mark skrev:
Hur skulle det vara att ses 12.00 nu på lördag på Lindholmen?
Är det riktigt fint väder och torrt, kan vi ju förlägga aktiviteten ute på övn.körningsstället på Torslanda. Men då ska det minsann vara fint ute.

1. Mark


Precis som vanling är alla välkommna, om ni så bara vill titta, eller lukta! Ta med dig farmor med för den delen!

tjena

Kommer å kollar å luktar om det är oregn! Utan farmor!

FÖRGÖRAREN
 

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Nu är det bara torsdag och fredag kvar! :banana
 

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Skorpan skrev:
sen blir det SMISK!!! :hihi :pannkyss


Du, jag har försäkrat mig om att oavsett hur långsam jag är så kommer du inte att vlija köra om så jag vinner i alla fall.
Du kommer bara att åka runt och titta på min sexiga bakdel hela dagen.

Gåfortklistermärke:
 

Bifogat

  • DSCF0292 (Medium).JPG
    DSCF0292 (Medium).JPG
    27.7 KB · Visningar: 45

Skorpan

Guest
Mookie skrev:
Du, jag har försäkrat mig om att oavsett hur långsam jag är så kommer du inte att vlija köra om så jag vinner i alla fall.
Du kommer bara att åka runt och titta på min sexiga bakdel hela dagen.

Gåfortklistermärke:
:lol :lol :lol har du ändrat taktiken nu?? :rofl :rofl :rofl :tummenupp
 
Nyheter
Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

Top