bromsar,bah....Viglo skrev:Jag och LillMotoGP kommer nog, lite sugen är man ju,
Om det är ngn som vill att jag tar med bromsklossar,däck eller ngt annat så hojta till !!!!
MVH Viglo
Skorpan skrev:bromsar,bah....
du har uppfattat det hela fel,man ska gasa-inte bromsa
ok,vilken tid ska vi säga då??Några skrev:Låter väldigt intresant!
bara bak och det har sin anledningViglo skrev:Ok jag fattar ,är det därför du slet ut dina klossar innan bakdäcket ??
Viglo
Skorpan skrev:har du ett som du kan sälja så tar jag gärna ett (beroende på pris)
Viglo skrev:Självklart ordnar vi ett bra pris till dig skorpis
MVH Viglo
Viglo skrev:Jag och LillMotoGP kommer nog, lite sugen är man ju,
Om det är ngn som vill att jag tar med bromsklossar,däck eller ngt annat så hojta till !!!!
MVH Viglo
baltra skrev:Jag har en stor och en liten motor som inte är ihopsat kan jag ta med mig den så du kan slänga ihop den......
Skorpan skrev:hur många är intresserade och åka på riktig bana med dom små en heldag för ca 100-200 spänn (beroende på hur många det blir)???
svar önskas fortast möjligt och senast 13.00 på fredag
detta är från killen som ringde mej:Mookie skrev:Visst, men jag behöver veta var och när, speciellt när. Mitt jobb, du vet. (som vanligt är jag helt opålitlig. Helkass.)
Skorpan skrev:detta är från killen som ringde mej:
Vi har beställt körning på lördag 23:e Apr, kring kl 11.00 och sedan framåt hela dagen..........
Där kommer samlingen att ske och sedan blir det diskussion sedan körning så länge vi orkar.Det vore kul om ni ville komma ut och kolla om det är något av intresse.Kan du vara snäll och svara med att bifoga dom namn på dina vänner som var intresserade på att köra med oss? Namn, mail address samt mob NR.Det kommer att kosta 100 kr att köra med oss en hel dag. Det är vad vi har för avsikt att det skall kosta beroende på hur många vi är Max 200kr.Banan får endast nyttjas när vi har bokat den under helgen.
Missbruk kommer att leda till att vi blir nekad samt bortkörd!!!
Hör gärna av dig så fort som möjligt,ikväll eller imorgon före kl 13.00
med andra ord,visar vi intresse och vill köra,sköter oss mm så verkar det som om vi kan köra där varje helg för dom som vill
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|