Sen att LEKA framför polisen på söderåsen Är väl inte att rekomendera Barris ? Eller?
Vi diskuterade heller inte huruvida det var smart att leka eller inte. Vi diskuterade leka vs blodigt allvar. Så det så.
Håll dig till ämnet, pojkspoling!
Ska du köpa Blade?!! Du dör direkt !!
Billig premie va ?
Klart Simon "Avundsjukan" Björk-Barr direkt kommenterar premien.
"Faaaan, han ska ha en blade, det kan inte jag ha, åhh. jag vill också ha, aja, men jag får i alla fall nöja mig med att premien kommer sparka honom i röven, för jag kan ju inte göra det.. Haha.. *ledsen*"
Jag kommer betala NOLL i försäkringspremie. Slå det du!
Det måste vara förbjudet på någt sätt
Annars får vi kontakta Gröna Bilister eller något sådant. Vuxenhojar kör vuxna, män. PuNGt!
Det går visst det.
Wikipedia - ordet
man - En man är en vuxen människa av hankön, till skillnad från en vuxen person av kvinnligt kön, en kvinna. Termen man används dels för de biologiska könsskillnaderna, dels för de olika kulturella roller och förväntningar som hör ihop med könet, och ofta bägge samtidigt. Innan individen blir man är han en pojke.
Wikipedia - ordet
vuxen - Begreppet vuxen innebär att en person är gammal nog att klara sig utan stöd från föräldrar eller andra vårdnadshavare. I västerländska samhällen brukar denna ålder anses vara uppnådd vid 18-21 års ålder, vilket också brukar kallas myndighetsålder. I vissa kulturer går gränsen vid yngre år, och är i vissa fall synonym med termen könsmogen.
Jag är 22, you do the math!