dukeIIfbg
Ny medlem
hej hej jag är på o kör o betalar mer än gärna en fast månadskostnad för de!
Hur går det med förhandlingarna?liljekvist skrev:Så som läget är nu så har vi lokalen bara vi kan betala den.
Även kortteldala MK är väldigt intresserade. Ska ut och prata lite med andra företag nu om spons på eftermiddagen.
Lokalen är på 3000m2 och hyran skulle vara 200kr per m2. Alldeles för dyrt så jag ska ner och förhandla med ägeren om en prövotid för se om intresset finns och en betydligt billigare hyra.
För att få in pengar av er som kör så ser upplägget ut följande.
Träningsavgift per gång 150:- Eller 500:- per månad. (ca 10 träningar i mån)
Möjligen ett startbidrag vid först träningstillfället på någon hundring.
Tänk då på att vi har tillgång till lokalen alla dagar i veckan!!!
Inte söndagar som racehouse utan mån till sön!!!
Ang när det blir av är när vi har fått in pengar till en månadshyra.
Tippar på att den kan vara runt 10000-20000kr Så bidrar någon med dessa pengar så kan vi köra redan i helgen
OBS alla priser är riktlinjer får se vad de andra som ska sponsra säger. Finns ju folk som är bättre på buddget än mig....
Priset är redan lägre och som jag skrev innan så är lokalenn vi kör i 3100kvm sen har vi även andra lokaler på en area runt 200kvm. Meningen är inte att bara vi ska dra runt detta projekt utan några stora företag är intresserade. Nämner inga namn men enbart de företagen kan nog lätt hålla uppe mer än hälften av månadshyran. (hoppas)Ravetrancer skrev:Hur går det med förhandlingarna?
600.000kr per år i hyra är sjukt, 50.000/mån /500kr= 100medlemmar.
Dessutom så tycker jag 500kr i månaden är ganska så högt pris.
Är det gamla Legaletts lokaler ?
Credits för att du orkar ta dig an detta projekt, verkar vara svårt o tidskrävande.
Mve Rejvis
Kanske kan Minimotocenter vara med och sponsra på nåt sätt?liljekvist skrev:Priset är redan lägre och som jag skrev innan så är lokalenn vi kör i 3100kvm sen har vi även andra lokaler på en area runt 200kvm. Meningen är inte att bara vi ska dra runt detta projekt utan några stora företag är intresserade. Nämner inga namn men enbart de företagen kan nog lätt hålla uppe mer än hälften av månadshyran. (hoppas)
Ang 500kr i månaden tycker jag det är billigt med tanke på att racehouse och lokalen i södertälje ligger på 150kr per gång.
Det funkar det även hos oss att lösa prova på dag eller om folk från fjärran kommer och tränar.
Men i ders hallar kan du endast köre en dag per vecka och då i 5-6 timmar. Alltså 600kr för 4 dagars körning!
Medans här får du köra super moto Tis, Tor, Lör och mini Mån, ons, sön.
Alltså 12 dagars körnig för 100kr mindre i månaden!!!
Hur kan det vara dyrt???
jag kör KTM 525 smrKTM Factory Rider skrev:hmm köra motarden på vintern inomhus...vilken lyx..hoppas du syftat på fullsize motard o inte mini motard........får la köpa en av Minimotocenter i BÄSTA fall..
Pengar....Ravetrancer skrev:Kanske kan Minimotocenter vara med och sponsra på nåt sätt?
Mvh
liljekvist skrev:Pengar....
Älvängen.....4 mil norr om Gbgwheelie82 skrev:Jag är intresserad! Kanske missade det men var ligger lokalen?
Allt på två och fyra hjul är välkommet, bara vi får in pengar.Dennis_GasGas skrev:Toppen ide!
Kommer det finnas möjlighet till att köra pocketbike 110 cc 4-takt tro. Jag samt 2 till är mycket intresserade.
minimotocenter tycker jag absolut ska sponsra!
mvh
Ltear sponsorer med ljus och lyckta.... väntar svar från några stora företag så vi får se. Hoppas på svar innan januari.Andretti skrev:Jag och en kompis hänger på! Men vi vill betala per gång. Hinner nog inte köra varje vecka.
Hur går det förresten? Några bra nya nyheter?
Läs inlägget över ditt0koll skrev:Vad händer blir det något i GBG!?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|