Minisporthojsfest på fredag? (Bönner i byn!!)

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Efter att Johan Grusfylldtrajja i ett svagt ögonblick gått med på att härbärgera mig över helgen och reger.. Stina stannar hemma så laddar vi för pilsner på fredag också. Finns det någonstans man borde gå för att få träffa extra trevliga Stockholmare??

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Chrille skrev:
Efter att Johan Grusfylldtrajja i ett svagt ögonblick gått med på att härbärgera mig över helgen och reger.. Stina stannar hemma så laddar vi för pilsner på fredag också. Finns det någonstans man borde gå för att få träffa extra trevliga Stockholmare??

Vi ska förhoppningsvis käka på Broncos Bar på fredagkvällen, men vad vi gör efter det återstår fortfarande att bestämma. Kanske skulle vi kunna samlas någonstans och ljuga lite?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag vore på, jag vill brottas med Chrille. Fast jag skulle nog förlora med rätt stor säkerhet. :rolleyes:

fast vi får se, jag har inte bokat hotell, så det kanske blir o ljuga för mig själv på fredagen o sussa tidigt.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Swedie skrev:
Jag vore på, jag vill brottas med Chrille. Fast jag skulle nog förlora med rätt stor säkerhet. :rolleyes:

...

Ja här har du inget att hämta :näsblod Lönnfeta kontorsslavar från västkusten är grymma brottare :huvet

:fyllisar :fyllisar ÖLA!!!! :fyllisar :fyllisar

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Borta
Även fast jag inte har beblandat mig med folk från västkusten, kanske jag kan få följa med? :Bugar

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös :-(
Tivoli är ett alternativ men det finns ju fler ställen, kan ju vara kul o byta ibland. Och stan är ju full av "bönner" redan på fredagskvällen har jag förstått :) Borde kunna bli en sjuhelsikes fest.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Chrille skrev:
Ja här har du inget att hämta :näsblod Lönnfeta kontorsslavar från västkusten är grymma brottare :huvet

:fyllisar :fyllisar ÖLA!!!! :fyllisar :fyllisar

Det verkar som om Chrille inte har fått fritt på en längre tid, lite kalv på grönbete va :tungan

Jag ska snacka med Skånepågarna om de har lust att haka på och sänka ett par malt redan nu på Fredag, bestäm bara var ni ska gå så får vi se.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
GSXR1100R skrev:
Det verkar som om Chrille inte har fått fritt på en längre tid, lite kalv på grönbete va :tungan

Jag ska snacka med Skånepågarna om de har lust att haka på och sänka ett par malt redan nu på Fredag, bestäm bara var ni ska gå så får vi se.
Passa dig gamle man, jag kanske dyker upp och gör sjömansbröst på dig. Om jag inte har dejt, vill säga.

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
Jag, Pajo o hans tjej kommer vara i Stockholm redan på Torsdag kväll... går på mässan på Lördag, och nånting är det väl tänkt att de ska hittas på frammåt kvällen, men en annan är ju Värmlänning, så ja vet ju inte hur de e med krogar o dyl i Stockholm :gnissla

Några tips?

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
valmers skrev:
Passa dig gamle man, jag kanske dyker upp och gör sjömansbröst på dig. Om jag inte har dejt, vill säga.
Vem vill dejta en looser som du :confused:

spyan

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2003
Hoj
CBR 1000RR
bönner !

ja vet att de kommer finnas fler törstiga västkustbönner på stockholms gator på freda kväll !!! rock on!! :yoparty :fyllisar :fyllisar :fyllisar :zpy

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ytterligare en värmlänning kommer va i Stockholm då. Kan tänka mig att stanna lite längre i huvudstaden om det är ölning på gång, har ju chauför eftersom jag inte har körkort än så det är ju lugnt... :D

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
valmers skrev:
Loser heter det (du är ursäktad, det var väl inte så vanligt med engelska i skolan på femtiotalet).

Losec heter det väl, ja det som du stoppar i dig för att orka med allt spam.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Verkar som jag kommer att ljuga ihopp det med er på fredagen.... en goer Tom på forumet husar rum. =)

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Swedie skrev:
Verkar som jag kommer att ljuga ihopp det med er på fredagen.... en goer Tom på forumet husar rum. =)
Ta inte på dig svarta byxor/tröja, Toms rumskompis är en Hår-ding :rofl

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös :-(
Swedie skrev:
Måste ju med automatik innebära att Tom följer med också :va Kul, nu behöver vi bara lokalalternativen (Inget sumpan och inge stureplan. Knegarkrog på söder är bra)

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
Hagster skrev:
Ytterligare en värmlänning kommer va i Stockholm då. Kan tänka mig att stanna lite längre i huvudstaden om det är ölning på gång, har ju chauför eftersom jag inte har körkort än så det är ju lugnt... :D

Vem har du gett ett blåsjobb för att köra dig ända till Stockholm? :rofl

Ni får passa er... de verkar bli tätt på Värmlänningar, o oss är det inga som super under bordet :D :arsele

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning