Minisporthojsfest på fredag? (Bönner i byn!!)

Badkarma

Ny medlem
Gick med
2 May 2003
Hoj
Blev ingen hoj denna sommar
Chrille skrev:
Efter att Johan Grusfylldtrajja i ett svagt ögonblick gått med på att härbärgera mig över helgen och reger.. Stina stannar hemma så laddar vi för pilsner på fredag också. Finns det någonstans man borde gå för att få träffa extra trevliga Stockholmare??

Gå på Laroy vid stureplan. Ni kommer passa in där som handen i handsken.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
oscar skrev:
Tyvärr är det så att vi har Gammelfettot med i bilen. Det i kombination med att han kissar ner sig så fort vi kör över 76km/h, och att vi inte kan åka från skåneland förrän kl. 16-17, gör att vi nog tittar in lite senare än så...

...men då är ju iaf isen redan bruten! :fyllisar
Bah.. det är du som strular nu, vi skulle köra 13.00 sa vi, men du måste va viktig och gå på "möte"
Vi vet nog vad du gör, smörar för flickvännen med blommor & choklad för att få en helg med polarna.

Jag tar med ett helrör och en spyhink i bilen, du kan köra i 700 kvadratkilometer i timmen upp till Fjollträsk.

:mad:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Hophohoho, vi ska åka från götet runt 16:30 - 17:00. UnderDOG bjussar på single malt i bilen på vägen upp, så vi lär vara kalasglada när vi kommer, när det nu blir... Fogerty får dricka igen sig snabbt när vi kommer dit =)

Hohoho.

:hej

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
hållundan skrev:
Hophohoho, vi ska åka från götet runt 16:30 - 17:00. UnderDOG bjussar på single malt i bilen på vägen upp, så vi lär vara kalasglada när vi kommer, när det nu blir... Fogerty får dricka igen sig snabbt när vi kommer dit =)

Hohoho.

Vi är där på nolltid, inga spyor i bilen bara :fyllisar . Bara man orkar med mässan nu så man inte ligger bakis lördag å söndag :hihi

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
fogerty skrev:
Vi är där på nolltid, inga spyor i bilen bara :fyllisar . Bara man orkar med mässan nu så man inte ligger bakis lördag å söndag :hihi
Ha ha ha nä det är grönt, här ska inte spys... Å ingen baksmälla utlovas heller iom att jag kommer g-ka hela natten ändå såååå =) :lol

Förresten, ädla stockholmare, hur hittar man till va hette det, krönet?

Kan noll om sthlm. Har vaktat slottet å vart på plattan, typ...

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
hållundan skrev:
Kan noll om sthlm. Har vaktat slottet å vart på plattan, typ...

Har dom flyttat slottet ner till plattan nu, typiskt Göran Persson att inte låta kungahuset få vara ifred.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
GSXR1100R skrev:
Har dom flyttat slottet ner till plattan nu, typiskt Göran Persson att inte låta kungahuset få vara ifred.
nä, har dom :va?

klart, det var ju i september 02 jag gjorde högvakten, det kan ha hänt mycket sedan dess...

BTW, är inte du ute å sladdar med den lille tvåhjulingen å filmar nu???

Mcbudet

Legend
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XT600E -95 ,KTM 450smr , Africa twin
öhhh... jag är inte blyg på att dricka bärs en fredagkväll! får man hänga på!??

:fyllisar :banana :yoparty

Nesse

Medlem
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
YZ426 Flat track, XS650 Flat track, FJR1300, HD shovelhead mm
Jag får påhälsning av lite bönner från göteborg eller vad det hette så det låter trevligt med lite bira. Men eftersom jag oxå är lantis lär det behövas en vägbeskrivning
/Nesse

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Inte ens jag vet var Krönet är, men jag har mina skäl.
Den nyfiknaste frågan av dem alla. vad är åldersgränsen?
Det brukar visserligen inte vara ett problem, men om det är så kanske nån kan agera fader :rolleyes:

Mille-R

www.rapido.se
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Daytona 675 -07 banhoj, BMW R1200GSA -16
Bikerbitch skrev:
Inte ens jag vet var Krönet är, men jag har mina skäl.
Den nyfiknaste frågan av dem alla. vad är åldersgränsen?
Det brukar visserligen inte vara ett problem, men om det är så kanske nån kan agera fader :rolleyes:
Jag kan väl offra mig om ingen annan vill. Eftersom jag missar Tanto för att det finns andra fester så vore det ju kul o ses på fredan :fyllisar

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Börjar det här likna en plan?? Efter åtta på Krönet?!

Naturligtvis behöver ingen fråga om dom är välkomna, det är ju bara att hänga på....

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Chrille skrev:
Börjar det här likna en plan?? Efter åtta på Krönet?!

Naturligtvis behöver ingen fråga om dom är välkomna, det är ju bara att hänga på....
Det ser ut som om vi kommer att komma iväg sent, sen har vi ju 60 mil att köra :huvet

Om vi kommer upp i skaplig tid så ses vi, om inte annat så på Lördag on zee mess.

b-man

VFHC Member
Gick med
11 Jun 2003
Hoj
KTM Superduke
Mer dårar från framsidan

Är det bestämt vart och ungefär vilken tid som det blir av eller?
Vi är 4 förvirrade Göteborgare som kan tänka oss att titta förbi.....

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös :-(
b-man skrev:
Är det bestämt vart och ungefär vilken tid som det blir av eller?
Vi är 4 förvirrade Göteborgare som kan tänka oss att titta förbi.....
Japp nu är det bestämt. Krönet fr kl 20.00 sen drop in vartefter man anländer till stan. Adress: högst upp på Gögatsbacken (den går över en kulle), Närmaste T-bana: Slussen, eller Medborgarplatsen. Saltsjöbanan (om man kommer från det hållet) funkar också då den har ändhållplats vid Slussen. Alla taxichaufförer vet var Götgatsbacken ligger och 95% känner även till Krönet. Kommer ni via kommunala färdmedel är det bara att fråga första bästa ni möter då Götgatsbacken är välkänd, mycket pga att den är extremt krogtät och i mitten av alla krogar hittar ni krönet.

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Gulsnabbtrajja skrev:
Japp nu är det bestämt. Krönet fr kl 20.00 sen drop in vartefter man anländer till stan. Adress: högst upp på Gögatsbacken (den går över en kulle), Närmaste T-bana: Slussen, eller Medborgarplatsen. Saltsjöbanan (om man kommer från det hållet) funkar också då den har ändhållplats vid Slussen. Alla taxichaufförer vet var Götgatsbacken ligger och 95% känner även till Krönet. Kommer ni via kommunala färdmedel är det bara att fråga första bästa ni möter då Götgatsbacken är välkänd, mycket pga att den är extremt krogtät och i mitten av alla krogar hittar ni krönet.

Haha, du var inte för säker på taxibabbarna, de flesta vet, men jag har fått guida tre stycken, och det från centrala stockholm..

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning