Minisporthojsfest på fredag? (Bönner i byn!!)

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös :-(
Eller kanske t.o.m allihop?!? Lägg upp dom på linje från Skanstull och så en öl på varje så får folk som inte var med från början antingen jaga ikapp eller slå sig ned och vänta på att byket dyker upp. :fyllisar
Edit*
Fast den idén kanske ska sparas till en annan gång då det inte ska vara mässa dan efter (och stor SH fest förståss)

Last edited:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Gulsnabbtrajja skrev:
Eller kanske t.o.m allihop?!? Lägg upp dom på linje från Skanstull och så en öl på varje så får folk som inte var med från början antingen jaga ikapp eller slå sig ned och vänta på att byket dyker upp. :fyllisar
Edit*
Fast den idén kanske ska sparas till en annan gång då det inte ska vara mässa dan efter (och stor SH fest förståss)

Jag tycker det är bättre att hålla sig på ett ställe. Annars får man bara stå och glo.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Gulsnabbtrajja skrev:
Edit*

Suverän ide, men då vill jag ha skriftligt från någon pålitlig jävel att dom ser till att jag kommer "hem". Jag går vilse..... FRUKTANSVÄRT vilse, om jag har för roligt.

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
GSXR1100R skrev:
Jag vet hur det är, men barnen går först, ett litet tips inför våren dock.

Ensamstående helgpappan kan få gratis barnvakt på IKEA, max 3 timmar får man lämmna dom, men på 3 timmar så hinner man ju en skaplig runda med hojen.

Du är en mycket sjuk människa Micke! Tänk om DrPhil fick höra detta... :fatta!

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Jag är kvinnan som aldrig säger nej. Efter att jag slitit i mitt anletes svett med att förrycka ungar och sedan kränga kriminella mc-filmer, så vill jag gärna umgås med hederligt (?) fölk.

Bestäm nu, så att jag vet var jag ska gå. Söder är perfekt i kylan, så att jag slipper förfrysa extremiteterna på hemvägen.

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Macho Woman skrev:
Bestäm nu, så att jag vet var jag ska gå. Söder är perfekt i kylan, så att jag slipper förfrysa exkrementerna på hemvägen.

Nej, det är ju mycket bättre att göra det hemma. :kocko

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
svar

Broncos e ett helschysst plejs med bra käk,men det e ganska litet=trångt.På fredagar finns det däremot ett ställe som heter anchor som ligger på sveavägen o har nåt så udda som hårdrockskaraoke.Det låter inte så kul,men det e många halvproffs där som e grymma på att få igång ett jävla ös.Mycket hårdrockare o bikers där så man behöver inte va rädd för att gå hem nykter iaf.Plus att det jobbar en grym amazonkvinna på andra sidan baren som har att par gazoongas som bara dom e värda besöket.

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
svar

TokJohan skrev:
Ni får väl ta Gröne Jägarn på söder !
Där kan ni blandas med massa bajenpundare å annat skräp.
Fast bärsen e billig 19 kr stor stark !!

// TOK :fyllisar
Men lukta inte på biran för allt i världen,den luktar spya.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
ktmjacke skrev:
Broncos e ett helschysst plejs med bra käk,men det e ganska litet=trångt.På fredagar finns det däremot ett ställe som heter anchor som ligger på sveavägen o har nåt så udda som hårdrockskaraoke.Det låter inte så kul,men det e många halvproffs där som e grymma på att få igång ett jävla ös.Mycket hårdrockare o bikers där så man behöver inte va rädd för att gå hem nykter iaf.Plus att det jobbar en grym amazonkvinna på andra sidan baren som har att par gazoongas som bara dom e värda besöket.

Det måste vara någorlunda lagom ljudnivå typ som Tivoli, annars kan man inte snacka ju, åtmindstonde i början av kvällen :fyllisar sen kvittar det nog :yoparty

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
UnderDOG skrev:
Finns det plats för fem goa gubbar från Götet?
Vi har sovplats i Saltsjö Boo så det vore ju bra om det var något åt det hållet...
I övrigt så vet jag inte ett smack om Sthlm!

//A.

Hohoho, jag är med bland de fem! Fan det hade vart lite najs att hänga på nånstans, eftersom vi inte ska vara med på den riktiga SH-festen på lördagen... Nåväl, jag e på om det blir/när det blir nått...

Solong!

:hej

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös :-(
Anchor är OK om man är ett par stycken men inte mer, har fått sittplats där en gång och då gled jag in kl 8 för att käka. Fel bar för detta tillfälle alltså. Blir jag utbuad om jag säger Krönet? Bra samlingsplats med rätt mycket stolar och pratbar volym och vill man vidare sen kan man gå antingen höger eller vänster nedför götgatsbacken.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gulsnabbtrajja skrev:
Anchor är OK om man är ett par stycken men inte mer, har fått sittplats där en gång och då gled jag in kl 8 för att käka. Fel bar för detta tillfälle alltså. Blir jag utbuad om jag säger Krönet? Bra samlingsplats med rätt mycket stolar och pratbar volym och vill man vidare sen kan man gå antingen höger eller vänster nedför götgatsbacken.
Boka sofferna dårå
http://www.kronet.se/

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
svar

Gulsnabbtrajja skrev:
Krönet e görbra ju,om man ska prata med ord o såna krejjer.Glömde att det finns folk som ödslar värdefull munhåleplats med att prata o sånt.Själv klämmer man ur sig ett högljutt "skåååål" ibland när man lyfter nästippen ur askkoppen o tömmer en pils*asg*

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
svar

Men va det gäller brudarna på krönet så är det såna där som har scarfs o prylar,o så är dom minst lika gamla som en själv,så efter pratet lär det nog va nödvändigt att byta plejs,snaps lite längre ner mot medis e bra oxå.

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
svar

GSXR1100R skrev:
Det måste vara någorlunda lagom ljudnivå typ som Tivoli, annars kan man inte snacka ju, åtmindstonde i början av kvällen :fyllisar sen kvittar det nog :yoparty
ska erat gäng på sh-festen på lör?I så fall måste du ju komma fram o skaka tass med köttbullen i ktmtröjan.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktmjacke skrev:
ska erat gäng på sh-festen på lör?I så fall måste du ju komma fram o skaka tass med köttbullen i ktmtröjan.
Nej vi är inte bokade, troligen så blir det Haninge by night :rofl

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
svar

GSXR1100R skrev:
Nej vi är inte bokade, troligen så blir det Haninge by night :rofl
Fan va synd,förresten så såg jag att ni trodde det skulle bli trångt att kvarta här.Jag var nog lite otydlig när jag bara skrev att jag bor i en 2:a.Det är nämligen en ganska så stor variant av 2 rum o kök.85m/2.Men det kan ju va bra o veta ifall ni behöver kracha nån annan gång. mvh//jacke

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktmjacke skrev:
Fan va synd,förresten så såg jag att ni trodde det skulle bli trångt att kvarta här.Jag var nog lite otydlig när jag bara skrev att jag bor i en 2:a.Det är nämligen en ganska så stor variant av 2 rum o kök.85m/2.Men det kan ju va bra o veta ifall ni behöver kracha nån annan gång. mvh//jacke
Låter trevligt Jacke :tummenupp Rain check som sagt.

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Gulsnabbtrajja skrev:
Går väl inte att boka nåt på krönet heller? Droppa in bara! Nånstans mellan 20-22 blir väl lagom?

Tyvärr är det så att vi har Gammelfettot med i bilen. Det i kombination med att han kissar ner sig så fort vi kör över 76km/h, och att vi inte kan åka från skåneland förrän kl. 16-17, gör att vi nog tittar in lite senare än så...

...men då är ju iaf isen redan bruten! :fyllisar

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...