TACK!! Gör mitt bästa...o då verkar det Jillas Du e åsse lövely gumman !
Du behöver bara vara dig själv så jillas det bäst! Wohooo snart snart åker vi från varsitt håll och möts där
TACK!! Gör mitt bästa...o då verkar det Jillas Du e åsse lövely gumman !
Åka Husa te Laholm låter ju inte som drömmen måste ja erkänna... Annars verkar de som träffen kan bli skoj
Själv ska jag köra bil dit. Man får det, kanske inte helt rätt, men man får. Träffen ÄR skoj, och det är umgänget som gör det så lasta in grabbarna i en bil och kom dit nu!
De jävliga e ju å få me nån stackare som kan köra hem... ja e ju inte nykter frivilligt iaf
(Inte för att jag tror han törs men annars får du packa in Marcus, han var ju ändå så kass på att festa )
+1 på den! Fast de fan inte lätt å begrava en rejäl feber måste ja flika in av egen erfarenhet ...
Nä ni killar är ju döende då...
å där kom den som ett brev på posten
Kommer NOG dit ,,, för att jag kan å vill!!! Inte långt kvar nu 12 dagar hade nog fritz på sin status . Kan bli bra de här
VIKMAN
Kommer NOG dit ,,, för att jag kan å vill!!! Inte långt kvar nu 12 dagar hade nog fritz på sin status . Kan bli bra de här
VIKMAN
Du behöver bara vara dig själv så jillas det bäst! Wohooo snart snart åker vi från varsitt håll och möts där
Klyrre och racingpåsen , hur går det? Har ni fått ordning på polarna och börjat smida planer för årets träff än?
Ryktet säger att jag ska dricka nått sånt här med en god vän, ojoj det kan sluta precis hur som helst!
Klyrre och racingpåsen , hur går det? Har ni fått ordning på polarna och börjat smida planer för årets träff än?
Blir förhoppnignsvis några stycken härifrån, har inte hunnit prata med så många än.
Men om vädret är det rätta (läs uppehåll eller enbart småregn) så kommer iallafall jag å tjejen på en hoj fullastad med öl å vin (ölen är mina inte hennes )
Har vart upptagen me å vingla runt i min egen lilla lucka så ja har inte hört me nån än...
Desamma gäller dej härlia tös!!
Ses snart!! JIIIPPIIIIIIII
Ja nu är det bara 9 dar kvar och baksmällan sen midsommar har lagt sig, det är varmt och soligt ute och partykänslan börjar krypa på. Då ska vi dansa natten lång Cilla!
YEEEEEEEEESSSSSSS!!!!!!!!!!!! För de ska vi Milla =)!!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|