Minnesluckan 2011 7-10/7

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
Åka Husa te Laholm låter ju inte som drömmen måste ja erkänna... Annars verkar de som träffen kan bli skoj :yoparty

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Åka Husa te Laholm låter ju inte som drömmen måste ja erkänna... Annars verkar de som träffen kan bli skoj :yoparty

Själv ska jag köra bil dit. Man får det, kanske inte helt rätt, men man får.:tungan Träffen ÄR skoj, och det är umgänget som gör det så lasta in grabbarna i en bil och kom dit nu! :p

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Själv ska jag köra bil dit. Man får det, kanske inte helt rätt, men man får.:tungan Träffen ÄR skoj, och det är umgänget som gör det så lasta in grabbarna i en bil och kom dit nu! :p

De jävliga e ju å få me nån stackare som kan köra hem... ja e ju inte nykter frivilligt iaf :D

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
De jävliga e ju å få me nån stackare som kan köra hem... ja e ju inte nykter frivilligt iaf :D

Ni ska ju inte åka hem förrens på söndagen och det finns folk som varit kvar till typ 18 eller nått då på kvällen för att de inte varit kördugliga innan, så det löser sig :p Själv ska jag bara köra in till Halmstad på söndagen och sen sätta mig på Wild West och dricka nån öl till :brynad

(Inte för att jag tror han törs men annars får du packa in Marcus, han var ju ändå så kass på att festa :tungan )

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
(Inte för att jag tror han törs men annars får du packa in Marcus, han var ju ändå så kass på att festa :tungan )

+1 på den! Fast de fan inte lätt å begrava en rejäl feber måste ja flika in av egen erfarenhet :p...

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Klyrre och racingpåsen , hur går det? Har ni fått ordning på polarna och börjat smida planer för årets träff än? :D

Ryktet säger att jag ska dricka nått sånt här med en god vän, ojoj det kan sluta precis hur som helst! :tuttar :fyllisar :whip :rodnar

Bifogat

• sierra_blanco_109783646.jpg
    sierra_blanco_109783646.jpg
    13.1 KB · Visningar: 69

VIKMAN

VURPANS VÄNNER
Gick med
18 Aug 2005
Hoj
zx10r Kawasaki
Kommer nog,,, :)

:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tuttar:D:bananaKommer NOG dit ,,, för att jag kan å vill!!! Inte långt kvar nu 12 dagar hade nog fritz på sin status :). Kan bli bra de här :)

VIKMAN

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tuttar:D:bananaKommer NOG dit ,,, för att jag kan å vill!!! Inte långt kvar nu 12 dagar hade nog fritz på sin status :). Kan bli bra de här :)

VIKMAN

Något säger mig att du ska jobba lite där så vi andra får det super! :krama Tack vännen för att ni fixar så vi andra kan ha skit kul, bara för att vi kan och vill!!!! :yoparty :fyllisar

BTW så heter du PLUUUUTO och inget annat! :tungan

Cilla

This is me....
Gick med
19 Jun 2009
Hoj
Honda vfr 800 -06

VIKMAN

VIKMAN!! Du e makalös !! :D:D Kommer "NOG" dit...o "KAN" bli bra dehär??? Hur tänkte du då???;)
Du SKA dit o det BLIR kalaskul...så de så :):tummenupp:banana
Kan bara hålla me Milla...tack för att ni fixar denna denna träff som e galet kul!!
Ses snart!! WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHOOOOOOOOOOOOOOOTJOOOOHOOOOOOOOOOO!!! =)

Du behöver bara vara dig själv så jillas det bäst! Wohooo snart snart åker vi från varsitt håll och möts där :)

:kär:kiss:pussa Desamma gäller dej härlia tös!!
Ses snart!! JIIIPPIIIIIIII:banana:banana:banana:Rockbanan:cpparty:fyllisar:hoppa:hoppa:angel:hojcbr:hojbusa:hojharley:hojsmilie:hojraket:squid

Last edited:

PåsenRacing

Ready to Race
Gick med
27 Jun 2010
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
Klyrre och racingpåsen , hur går det? Har ni fått ordning på polarna och börjat smida planer för årets träff än? :D

Ryktet säger att jag ska dricka nått sånt här med en god vän, ojoj det kan sluta precis hur som helst! :tuttar :fyllisar :whip :rodnar

Blir förhoppnignsvis några stycken härifrån, har inte hunnit prata med så många än.
Men om vädret är det rätta (läs uppehåll eller enbart småregn) så kommer iallafall jag å tjejen på en hoj fullastad med öl å vin (ölen är mina inte hennes :tungan )

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj

Har vart upptagen me å vingla runt i min egen lilla lucka så ja har inte hört me nån än... :D

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Blir förhoppnignsvis några stycken härifrån, har inte hunnit prata med så många än.
Men om vädret är det rätta (läs uppehåll eller enbart småregn) så kommer iallafall jag å tjejen på en hoj fullastad med öl å vin (ölen är mina inte hennes :tungan )

Fan så bra, släpa med dig några fler så blir det äånnu roligare :D :fylisar

Har vart upptagen me å vingla runt i min egen lilla lucka så ja har inte hört me nån än... :D

Jag önskar nästan hade lucka från igår, helt jävla galet bakis idag! :näsblod :gnissla Men nu behöver du ju inte vingla runt längre för nu är det snart vardag igen, så fixa mannen! :tummenupp

Last edited:

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
:kär:kiss:pussa Desamma gäller dej härlia tös!!
Ses snart!! JIIIPPIIIIIIII:banana:banana:banana:Rockbanan:cpparty:fyllisar:hoppa:hoppa:angel:hojcbr:hojbusa:hojharley:hojsmilie:hojraket:squid

Ja nu är det bara 9 dar kvar och baksmällan sen midsommar har lagt sig, det är varmt och soligt ute och partykänslan börjar krypa på. :tummenupp Då ska vi dansa natten lång Cilla! :yoparty :krama

Cilla

This is me....
Gick med
19 Jun 2009
Hoj
Honda vfr 800 -06
Ja nu är det bara 9 dar kvar och baksmällan sen midsommar har lagt sig, det är varmt och soligt ute och partykänslan börjar krypa på. :tummenupp Då ska vi dansa natten lång Cilla! :yoparty :krama

YEEEEEEEEESSSSSSS!!!!!!!!!!!! För de ska vi Milla =)!!:tummenupp:yoparty:banana:banana:banana:hoppa:hoppa:hoppa:hoppa

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring