Tjohoooo...
Imorgon smäller det
Ska bli helt lovley att få träffa alla underbara människor o parta o bara vara
Loppan
Ja längtar helt galet mycket efter dig Loppan och alla andra underbara männsikor! Bara 22,50 timmar kvar!!!
Tjohoooo...
Imorgon smäller det
Ska bli helt lovley att få träffa alla underbara människor o parta o bara vara
Loppan
Ja längtar helt galet mycket efter dig Loppan och alla andra underbara männsikor! Bara 22,50 timmar kvar!!!
Jag har iof aldrig sett Rackabajk bjuda på annan Schnappis än svart? Den på Lelle var det vidigaste jag druckit och snälla som de var tvingades jag dricka två på rad... Men den där Bacardin ska bli ett NÖJE att dricka
Schnappi e alltig gott.... Å jo, vi har haft alla färger på våran schnappi...
Imorrn vid det här dagset sitter man förhoppningsvid på hojen med nosen riktad mot en lucka
Lika bra att passa på att terrorisera andra sidan landet oxå ju, och låta hojen få några mil i sig
Sen kan man ju oxå passa på att kramas lite med dig*L*
Alla som åker från Stockholms trakten åh norr över ner till luckan ska vi samman stråla någonstans åh dra ner över ??
Jaaaa, jag gillar att kramas!
Ni sköter er så bra här, så vi kan ta det lungt å kämpa på platsen ist
Tackar Tackar
Imorrn vid det här dagset sitter man förhoppningsvid på hojen med nosen riktad mot en lucka
Hahaha...du håller timmaräkning osse hejja dej gumman =) o jag håller bara såååå me ....vi blir minsann 6 st som ska öppna Luckan här från skånsklandet ...hoppas ni fixar fler skåningar hihi
Yeah vi ses i dimman gottfolk
Loppan va så underbar att hon lät mig åka med!!
Haha, ja det är ju nära nu, snart 16 timmar kvar nu bara
Nu är det färdigpackat så man kan damma neråt efter jobbet imorrn
Har du bokat upp det fina vädret nu Milla?? =)
Jag har försökt, men det var redan bokat vid vissa tillfällen, men jag prel.bokade dem med så vid avhopp så får vi det fina vädret först
Oki då Låt gå för det.. Håller dig som väderansvarig
Haha, tack för det stora ansvaret!
Nu jävlar börjar pussel bitarna falla på plats nere i grytan Lite små fix kvar bara sen har vi årets LUCK ÖPPNING som i en liten ask. Hoppas nu vädergudarna inte e förjävla dumma mot oss
PLUTO
Ja det hade nog inte varit fy skam att vara med på den träffen. Men man kan inte vara överallt så får hoppas att alla får en underbar helg! Och drick inte för mycket nu, det skulle jag ALDRIG göra...
Ja det hade nog inte varit fy skam att vara med på den träffen. Men man kan inte vara överallt så får hoppas att alla får en underbar helg! Och drick inte för mycket nu, det skulle jag ALDRIG göra...
Bättre du sparkar liv i hojen o ramlar neråt ju Så vi kan få bevis på det där uttalandet om drickat .. Hehehehehe
Nu jävlar börjar pussel bitarna falla på plats nere i grytan Lite små fix kvar bara sen har vi årets LUCK ÖPPNING som i en liten ask. Hoppas nu vädergudarna inte e förjävla dumma mot oss
PLUTO
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |