Minnesluckan 2011 7-10/7

Traja_80

Ny medlem
Gick med
22 Jun 2008
Hoj
Triumph Speed3 -06
Jag har iof aldrig sett Rackabajk bjuda på annan Schnappis än svart? Den på Lelle var det vidigaste jag druckit och snälla som de var tvingades jag dricka två på rad...:gnissla Men den där Bacardin ska bli ett NÖJE att dricka :yoparty

Schnappi e alltig gott.... Å jo, vi har haft alla färger på våran schnappi...

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Schnappi e alltig gott.... Å jo, vi har haft alla färger på våran schnappi...

Nää, du kan inte säga att den var god på Lelle i år??? :D Jag har alltså inte varit med så mycket för den har alltid varit svart när jag druckit den :) Då hoppas jag på annan färg nu på Minnesluckan! :fyllisar :yoparty

Imorrn vid det här dagset sitter man förhoppningsvid på hojen med nosen riktad mot en lucka;)

Jaaaaa fan va härligt du skriver Rooster! Nu blev jag ju ännu gladare :D :krama

Last edited:

Roosterman

Burner... Roosters MCC
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
Honda VFR800-01 + Kawa KLX650R-99 + Kawa Z1000-03
Jaaaaa fan va härligt du skriver Rooster! Nu blev jag ju ännu gladare :D :krama[/QUOTE]

Lika bra att passa på att terrorisera andra sidan landet oxå ju, och låta hojen få några mil i sig;)
Sen kan man ju oxå passa på att kramas lite med dig*L*

Last edited:

Sahlen

Game Over Mc
Gick med
21 May 2007
Hoj
Yamaha FZ1 N
Alla som åker från Stockholms trakten åh norr över ner till luckan ska vi samman stråla någonstans åh dra ner över ??

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Last edited:

Cilla

This is me....
Gick med
19 Jun 2009
Hoj
Honda vfr 800 -06
Ni sköter er så bra här, så vi kan ta det lungt å kämpa på platsen ist :D
Tackar Tackar :banana:tummenupp:krama:)

Ja de e så lite så ...vassegooooa :banana:banana:krama:hej:öl:hoppa:hoppa:hoppa:hojcbr:hojbusa:squid

Imorrn vid det här dagset sitter man förhoppningsvid på hojen med nosen riktad mot en lucka;)

Låter perfa vännen...bara nosa dej söderut så gör vi de samma norrut ;) :tummenupp ....

Ja längtar helt galet mycket efter dig Loppan och alla andra underbara männsikor! Bara 22,50 timmar kvar!!! :yoparty :fyllisar

Hahaha...du håller timmaräkning osse ;) hejja dej gumman =) o jag håller bara såååå me :krama ....vi blir minsann 6 st som ska öppna Luckan här från skånsklandet :banana ...hoppas ni fixar fler skåningar ;) hihi :tungan:):D

Last edited:

J Brandt

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2011
Hoj
08 Aprillia Sxv 550
Yeah vi ses i dimman gottfolk

Loppan va så underbar att hon lät mig åka med!! :D

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Hahaha...du håller timmaräkning osse ;) hejja dej gumman =) o jag håller bara såååå me :krama ....vi blir minsann 6 st som ska öppna Luckan här från skånsklandet :banana ...hoppas ni fixar fler skåningar ;) hihi :tungan:):D

Haha, ja det är ju nära nu, snart 16 timmar kvar nu bara :) :yoparty

Yeah vi ses i dimman gottfolk

Loppan va så underbar att hon lät mig åka med!! :D

Loppan är en ängel! :krama
Och det är bra, du behöver åka på en mc-träff och lära dig hur livet ska levas :D :banana

Last edited:

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Nu är det färdigpackat så man kan damma neråt efter jobbet imorrn;)
Har du bokat upp det fina vädret nu Milla?? =)

Jag har försökt, men det var redan bokat vid vissa tillfällen, men jag prel.bokade dem med så vid avhopp så får vi det fina vädret först ;)

VIKMAN

VURPANS VÄNNER
Gick med
18 Aug 2005
Hoj
zx10r Kawasaki
Nu jävlar börjar pussel bitarna falla på plats nere i grytan:) Lite små fix kvar bara sen har vi årets LUCK ÖPPNING som i en liten ask. Hoppas nu vädergudarna inte e förjävla dumma mot oss :tuttar:gnissla:Bugar

PLUTO ;)

Roosterman

Burner... Roosters MCC
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
Haha, tack för det stora ansvaret! :arsele :krama

;) Så nu ser du till att sköta det :tungan

Nu jävlar börjar pussel bitarna falla på plats nere i grytan:) Lite små fix kvar bara sen har vi årets LUCK ÖPPNING som i en liten ask. Hoppas nu vädergudarna inte e förjävla dumma mot oss :tuttar:gnissla:Bugar

PLUTO ;)

Har det löst sig nu då med alla glada som ville blanda sig i?;)
Lund var ju mindre impad av viss myndiga enheter sa han när vi snackades vid häromdan=)

Last edited:

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Ja det hade nog inte varit fy skam att vara med på den träffen. Men man kan inte vara överallt så får hoppas att alla får en underbar helg! Och drick inte för mycket nu, det skulle jag ALDRIG göra...

Roosterman

Burner... Roosters MCC
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
Ja det hade nog inte varit fy skam att vara med på den träffen. Men man kan inte vara överallt så får hoppas att alla får en underbar helg! Och drick inte för mycket nu, det skulle jag ALDRIG göra...

Bättre du sparkar liv i hojen o ramlar neråt ju;) Så vi kan få bevis på det där uttalandet om drickat .. Hehehehehe

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.

Nä, jag har ju sagt det hela tiden att du skulle asa med tjejen och komma ner! Tror inte du vågar!!!! :arsele

Bättre du sparkar liv i hojen o ramlar neråt ju;) Så vi kan få bevis på det där uttalandet om drickat .. Hehehehehe

De törs inte köra så långt, bara ner till båten över till ön... :rolleyes:
Sen skyller de på nån festival där hemma, men men det vet vi ju att det bara är undanflykter... ;) :tuttar

PLUTO ;)

Kollade vädret precis och nu ser det bättre ut än någonsin innan, bara lite regn imorgon, men det hinner ju försvinna tills dess :D
KL 11.30 senast rullar bilen härifrån, så snart ses vi! :banana

Last edited:
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj