Fy fan vad du är gammal.![]()
Yes!
...och du har inte släppt haklappen än!
![HIHI :hihi :hihi](/img/smilies/hihi.gif)
....men inte en gång till...då har du inget garage längre!
![Tungan :tungan :tungan](/img/smilies/crazya.gif)
Fy fan vad du är gammal.![]()
Nån gång på 80-talet, jag minns att jag drack såna när jag var liten! Jag kan fortfarande känna smärtan i fingrarna
Jag kom å tänka på morsan å farsans brandgula å chokladbruna tält från den där tidenDet använde jag senast för 3 år sen
På en camping där alla hade byggt altan runt sin husvagn å körde Porsche eller M3, möjligen nån bamsemerca eller xc90
![]()
Nån gång på 80-talet, jag minns att jag drack såna när jag var liten! Jag kan fortfarande känna smärtan i fingrarna
Jag kom å tänka på morsan å farsans brandgula å chokladbruna tält från den där tidenDet använde jag senast för 3 år sen
På en camping där alla hade byggt altan runt sin husvagn å körde Porsche eller M3, möjligen nån bamsemerca eller xc90
![]()
Silverrom... denna dryck har man förträngtEfter ett tag så avancerade man till att tvinga i sig Bayaz, en pava kostade 5,25 på den tiden. Riktigt varm i kläderna blev man dock inte förrän man gått över till silverrom á 21:- för en knatting.
du menar dom där i folie som man alltid skar sig på?
skulle tippa 70:s
Finns fortfarande i Danmark, tuborg grön har sånna kapsyler man drar av.Den modellen utvecklade ju sig också. Först var det modellen med ett metallbleck som satt fast i kapsylen som sedemera i sann evulotionsanda blev en liten ring.
Blecket måste ha blivit en ring någon gång väldigt tidigt på 80-talet.![]()
Dra-avkapsylen måste försvunnit någon gång på mitten av 80-talet.
Amen ni snackar ju tre olika generationer kapsyler här, den "riktiga" är ju den där man drog plåtfliken snett runt mynningen, det var den som kunde amputera fingrar på barn...
Sen kom då den där man drog en plåtremsa rakt över kapsylen, och slutligen densamma med ring.
Amen ni snackar ju tre olika generationer kapsyler här, den "riktiga" är ju den där man drog plåtfliken snett runt mynningen, det var den som kunde amputera fingrar på barn...
Sen kom då den där man drog en plåtremsa rakt över kapsylen, och slutligen densamma med ring.
Hehe, kommer ihåg en danmarkssemaster någon gång i slutet på 70talet.Vi hade tocket tält på släpvagn.
Gick bra i början på sjuttiotalet, när vi åkte ståndsmässigt i range rover.
Sedan blev det modernt med apambulans.
R4an orkade knappt släpan..
Fram till 76 levde familjen på jordbruket.
Nu lönar det sig inte ens som hobby.
V red in till staden för att sko hästarna.
Vi drev även kor på samma väg, när vi flyttade mellan hagarna.
Vägen var E4an..
Sällan man såg två bilar samtidigt på vägen.
Obegripligt hur världen ändrat sig.
...Riktigt varm i kläderna blev man dock inte förrän man gått över till silverrom á 21:- för en knatting.
Det var mindre sämre förr..Det var bättre förr.
Silverrom... denna dryck har man förträngtVilse i pannkakan gav oss mardrömmar och ångest.
Det fanns TV1 eller TV2 att välja på, hade man tur så skaffade päronen en färg TV.
Det man saknar mest är Raketost, en förträffligt smart förpackning som bestod av ett plastat papprör fylld med mellanmjuk ost som skars av med en tråd i toppen.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |