någon som provat ASTRO?? skulle gärna kunna använda den till crossen med
...crossar tar mer höjd än man tror, det är styren å grejer...en i gänget körde geggmoppen i en fullsize cheva van, det var fan med skohorn och vilja man fick in den hojen, och astron är mindre...
Orkar en 1.9TD Transporter med att man lastar två hojar? Kollar man hos transportstyrelsen så, "Motoreffekt, kw: 50,0". Känns som den kommer vilja begå självmord varje gång det går lite uppför?
Orkar en 1.9TD Transporter med att man lastar två hojar? Kollar man hos transportstyrelsen så, "Motoreffekt, kw: 50,0". Känns som den kommer vilja begå självmord varje gång det går lite uppför?
Lite utav det jag hittade.
Lastutrymmets längd
VW Transporter
kort: 2,353m
lång: 2,753m
Transportern korta är kass för väggen mellan hytten och lastutrymmet
är så krokig så hojen kommer längre bak fick inte in min gsx-r 750 rakt in men lite på snedden gick det dock...
___|
__/
_/
|
Typ så går väggen så kåpan fram tar i väggen före hjulet.
Är det ingen som provat med VW Sharan eller Seat Alhambra ???
Konstigt har oxå den korta Transportern med komfortsäte, hylla längst fram ändå går gixxern in utan problem! eller kör du dragracing och har förlängd sving kanskeTransportern korta är kass för väggen mellan hytten och lastutrymmet
är så krokig så hojen kommer längre bak fick inte in min gsx-r 750 rakt in men lite på snedden gick det dock...
___|
__/
_/
|
Typ så går väggen så kåpan fram tar i väggen före hjulet.
Är det nån som har koll på hur hög skåpshöjden är i Astro cargo 95-97,
är ca 220cm lång men hittar ingen info om takhöjden i skåpet...
Undrar också om det går att lasta en hoj i en sharan. Funderar att köpa en sådan då det verkar som det enda alternativet som man kan använda till både hojtransport och "familjetransport". Längden skall vara lugn med ca 2,5 m men hur är höjden?
Cittoträng Jumpy är stor som en caddy men har 1 dm kvar till dörrarna på min cbr600.
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|