Missa inte SportExpressen idag 21.30

Nordgren

Team ägare, fd racerförare
Gick med
12 Mar 2003
Norra Sverige, Nykvarn ett sten kast från fjollträ
Hoj
Honda RS125 & 3xHonda TSR250 & Honda CBR900RR

Kom gärna med Feedback men ni som är förare tänk på att programmet inte är gjort med er förare som enda målgrupp.

Missa inte heller avslutningsscenen där man klart kan se vilka känslor racing kan framkalla...

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Nordgren skrev:

Kom gärna med Feedback men ni som är förare tänk på att programmet inte är gjort med er förare som enda målgrupp.

Missa inte heller avslutningsscenen där man klart kan se vilka känslor racing kan framkalla...
ja du, om det gick att få in, ingen jag känner i hela stan har det..

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Går det att få tag på program som sänder hela rejsen? Skulle vara kul att se från fler vinklar m.m.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Nä, jag kommer inte att våga prata med Oscar i fortsättningen heller. Han verkar vresig.

Berra

Europe
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Aprilia Sportcity One
Jag tycker dagens program var riktigt bra! Klar förbättring om man jämför med första programmet. Tummen upp! :tummenupp

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
oscar skrev:
Nu förstår jag inte vad du menar! Vadå känslor?? :D

:rofl :rofl

Garvar inte åt vurpan, men satan vad länge du ändå måste vart förbannad :rofl
Tur att du fick vänta på bogseringen innan du blev insläppt i depån igen :rolleyes:
Kasta hjälmar o grejer, ta en valium ;)

Men hajar varför du var sur, ruggigt snyggt kört fram till vurpan :tummenupp

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Berra skrev:
Jag tycker dagens program var riktigt bra! Klar förbättring om man jämför med första programmet. Tummen upp! :tummenupp

De har hållt ruskigt bra nivå hela säsongen men håller med om att de ändå har blivit bättre och bättre. Saknar 125r, dock. Sen som jag sagt tidigare, inte mycket tv-tid för sponsorernas banners.. visades de öht idag?

P@trik

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Flera
jP skrev:
De har hållt ruskigt bra nivå hela säsongen men håller med om att de ändå har blivit bättre och bättre. Saknar 125r, dock. Sen som jag sagt tidigare, inte mycket tv-tid för sponsorernas banners.. visades de öht idag?

Ingen som har avsnittet och kan lägga upp det för oss som inte kunde se det ?

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
oFFkeFF skrev:
:rofl :rofl

Garvar inte åt vurpan, men satan vad länge du ändå måste vart förbannad :rofl
Tur att du fick vänta på bogseringen innan du blev insläppt i depån igen :rolleyes:
Kasta hjälmar o grejer, ta en valium ;)

Men hajar varför du var sur, ruggigt snyggt kört fram till vurpan :tummenupp

Blir arg bara när jag ser det nu igen, och det känns ju inte bättre av att Micke var 40 sek före tvåan... :mad:
Hjälmen var ändå skrapad så den kan kastas hur mycket som helst! :)
När jag hade lugnat ner mig lite så gick jag ock satte mig med de andra klotjönsarna, och då kommer Nyteknik fram och säger: "Ser du så bra Gustav kör, han är uppe på blablabla-plats nu!?" Om jag inte ströp honom där så kommer jag aldrig göra det... :D

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
Ååh jag missade när Oscar kraschade på racet. Men såg highsidern i depåsvängen, han var ganska glad då också.
Det verkar som om humöret har något med skåne att göra. Jag noterade en annan person från skåne som också kastade saker omkring sig. Är det så att det är frustrerande att bo i skåne? :D

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
eus skrev:
Ååh jag missade när Oscar kraschade på racet. Men såg highsidern i depåsvängen, han var ganska glad då också.
Det verkar som om humöret har något med skåne att göra. Jag noterade en annan person från skåne som också kastade saker omkring sig. Är det så att det är frustrerande att bo i skåne? :D
Har inget med var man bor att göra! ..men om tävlingen är slug, hojen skrot och en 2h gammal hjälm blir totalkvaddad så förtjänar den att kastas i sanden!

Lägg upp den nu någon!!!!!!

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
kajlyl skrev:
Har inget med var man bor att göra! ..men om tävlingen är slug, hojen skrot och en 2h gammal hjälm blir totalkvaddad så förtjänar den att kastas i sanden!

Lägg upp den nu någon!!!!!!
Hahaa en till :rofl
Man riktigt ser frustrationen i din text.

oscar skrev:
Nyteknik fram och säger: "Ser du så bra Gustav kör, han är uppe på blablabla-plats nu!?" Om jag inte ströp honom där så kommer jag aldrig göra det...
Nyteknik vet verkligen vad man ska säga och när. :D

Miss Ullis

Che Spettacolo
Gick med
22 Jun 2003
Hoj
ingen....
eus skrev:
Hahaa en till :rofl
Man riktigt ser frustrationen i din text.

Nyteknik vet verkligen vad man ska säga och när. :D

Vad menar du med att vi är frustrerade?? Jag förstår inte....

(Jävla skiiithoj....)

Bifogat

• bw2004-6510.jpg
    bw2004-6510.jpg
    124.1 KB · Visningar: 314

Jörgen Player Special

GRÖNT ÄR SKÖNT
Gick med
12 Nov 2003
Hoj
ZX10R
Tja!
Riktigt kul å se svensk racing! Bra jobbat Nordgren! Jag, DP och Brazze käkade tex mex och njöt av mat, dricka, racing och aluminuim som skrapar mot asfalt ackomagnerat av plast som brister...
Håkans kommentar "Han har en pinne uppsparkad i arslet" lär ju gå till historian..hehe
Jag hoppas alla huvudklasser kommer filmas i framtiden..vill oxå vara med i TV :)

/JPS

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...