toca1
NinjaClubSweden
Ja vad ska man säga
http://fragg.net/video/failed-wheeling
http://fragg.net/video/failed-wheeling
Det går säkert att vaxa bort.
Haha, jäkla pucko. Detta är anledningen till varför jag inte tycker ett dugg synd om folk som förolyckas när de "showar" i trafiken. Hur kul är det för de mötande fordonen att få hojen eller bilen förstörda bara för att en jäkla mes skulle visa sig på styva linan? Inte undra på att försäkringarna är så dyra. Nä, fy tusan för sånt här. Visst ska man få leka, men på rätt ställe, så inte oskyldiga ska få problem om man själv misslyckas.
Så, nu har jag skrivit av mig lite. Nu är jag på bättre humör.
Nu när du är på bättre humör får du gärna berätta var man skall hållas.........?
OBS att jag tycker snubben i filmen väljer ett kasst tillfälle med möte osv....
Edit: Jobbigt det där med dyra försäkringar.
Hållas? Menar du var man skall befinna sig när man utövar sådana moment som killen på filmen? Jag tycker att man skall välja en plats där man inte riskerar att köra på någon annan när man wheelar eller vad man nu sysslar med. En lite mer "avlägsen" väg där endast lite övrigt trafik finns, något industriområde eller liknande anser jag vara bra platser för detta. Framförallt inte göra det vid möte med andra fordon, precis som du också anser.
Ja, det är synd att så många kraschar och att detta i det långa loppet medför högre försäkringskostnader för alla mc-åkare. Speciellt när man kraschar pga en lite ofrivilligt hög wheelie. Men så är det tyvärr.
Hoppas att du har fått svar på din fråga!
//SE
Utomordentligt nöjd med ditt svar
En följdfråga, hur pass duktig är du själv på bakslangen?
Utövar du bakhjulskörning öht?
Hållas? Menar du var man skall befinna sig när man utövar sådana moment som killen på filmen? Jag tycker att man skall välja en plats där man inte riskerar att köra på någon annan när man wheelar eller vad man nu sysslar med. En lite mer "avlägsen" väg där endast lite övrigt trafik finns, något industriområde eller liknande anser jag vara bra platser för detta. Framförallt inte göra det vid möte med andra fordon, precis som du också anser.
Ja, det är synd att så många kraschar och att detta i det långa loppet medför högre försäkringskostnader för alla mc-åkare. Speciellt när man kraschar pga en lite ofrivilligt hög wheelie. Men så är det tyvärr.
Hoppas att du har fått svar på din fråga!
//SE
Utomordentligt nöjd med ditt svar
En följdfråga, hur pass duktig är du själv på bakslangen?
Utövar du bakhjulskörning öht?
Du kör aldrig för fort eller busar lite? Hur roligt är det att gasa på en industriraka?
:moralmotherfukkakärring
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |