Misslyckad wheelie

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Ort
Haninge
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
Fortsätter med två till då :D
 

Bifogat

  • 2007-07-12%20292liten.jpg
    2007-07-12%20292liten.jpg
    128.4 KB · Visningar: 81
  • peter.JPG
    peter.JPG
    94.9 KB · Visningar: 78
Last edited:

xjr1300sp1

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2005
Ort
Haninge
Hoj
xjr1300 2008
Ja vad säger man...inte undra på att försäkringarna har så höga premier,undrar vad han i pickisen sa till killen efteråt. Han kanske skulle hålla till på Barkarby istället för att praktisera detta på allmän väg.....men det är klart, ingen dog så man får väl va glad för det...
 

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Ort
I skogen
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
Ja vad säger man...inte undra på att försäkringarna har så höga premier,undrar vad han i pickisen sa till killen efteråt. Han kanske skulle hålla till på Barkarby istället för att praktisera detta på allmän väg.....men det är klart, ingen dog så man får väl va glad för det...

HAhaha så hade du inte sakt om du kunde whellia... :yoparty
Är ju ingen spänning att köra på en flygplats... :trött
 

Wicked

Livet är fullt av överraskningar....
Gick med
2 Mar 2004
Ort
Kalmar
Hoj
KTM 500 SMR
Även riktigt duktiga stuntåkare kraschar också så det är svårt att bedöma skicklighetsgraden på föraren bara för han kraschar...

Killen ha ju stenkoll.....
Hade han landat rätt i de läget hade han ju sjungit falsett
i den lokala kyrkokören vid de här laget.:D
 

Smagatusk

Guest
Haha. Nu drar du sakerna till sin yttersta spetts. Givetvis är inte jag 100 procent laglig hela tiden, även om jag aldrig kör så jag inte har stor kontroll. Allting handlar om att ta hänsyn och visa respekt för de i sin närhet, i detta fall övriga vägtrafikanter.

Kalla mig vad du vill. :pannkyss
Jargongen på sh är underbar. :tummenupp

Tror faktiskt att det var "changco" på filmen. Det är därför han blev sur på dig.:)

Ha ha ha, solklart en galen mördarmorfar bakom ratten på suven som körde på mc:n juh :D

Haha! Ungefär vad jag tänkte. Han måste fan ha sett hojen komma glidande men tänkte "jag tar en punktering för att få pensionera hela hojhelvetet!"

Hahaha!
 
Last edited:

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Fin spatial spridning på plasten tycker jag! En estetiskt fulländad krasch med en förnedrande inledning där han sprattlar bakom hojen innan den går omkull :hihi

haha jag var också impad av hur den filmen lyckades få med själva kärnvärdena inom hojvurpor, plasten, tumblandet , brilljant
 
Last edited by a moderator:

Furis

Är det något jag e bra på så är det allt
Gick med
26 Feb 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Mv Agusta F4 & En Monkeybike med 150cc motor
Jag gillar mördarfarbrorn i filmen han kan ju inte ha missat den vurpan, så länge tittar man inte bort från vägen...det hade varit så enkelt för honom att styra liteåt höger för att undvika hojen...

Sen såg det jävligt roligt ut när han hängde i styret på hojen
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
.... Har man väl börjat slanga på riktigt en gång, så är det fanimej det enda man sysslar med från det att nyckeln sitter i tändningslåset till det att man parkerar hojen för dagen. Det är sjukt beroendeframkallande!

Ja, det är konstigt att staten inte börjat ta ut nöjesskatt på sådant, för det är helt vansinnigt berikande :tummenupp
 

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Ort
Haninge
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
Tack, Mögel,bla bla.


Medalj%201%20(kopia).gif


Du äää ba så jävla snäll asszzååååå
 
Last edited by a moderator:

Waislo

Medlem
Gick med
29 Sep 2006
Ort
Visby
Hoj
1993 Yamaha XT 600
ha ...vicken härlig tråd:)
Suv ägaren såg väl sin chans o få lite nya däck o en "liten" framvagnsinställning..:tummenupp
 

xjr1300sp1

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2005
Ort
Haninge
Hoj
xjr1300 2008
HAhaha så hade du inte sakt om du kunde whellia... :yoparty
Är ju ingen spänning att köra på en flygplats... :trött

Ja där har du rätt,för jag har aldrig försökt köra på bakhjulet. Jag hoppas att du ändrar inställning,så slipper vi kanske läsa om ytterligare en som omkommit
på Mc.... Vi borde vara lite mer tacksamma att man ordnar kvällar på Barkarby,samt att vi fortfarande kan köra sporthoj,men det hänger väldigt mycke på hur vi själva uppträder bland våra medtrafikanter.....
 

Ozone

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2007
Ort
Falun
Hoj
Kawasaki z750 -09 Suzuki sv 650 -99 Hornet 900 -02, Suzuki rf 600R-93
Ja känslan att imponera verkar vara starkare än iQ
 

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Ort
I skogen
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
Ja där har du rätt,för jag har aldrig försökt köra på bakhjulet. Jag hoppas att du ändrar inställning,så slipper vi kanske läsa om ytterligare en som omkommit
på Mc.... Vi borde vara lite mer tacksamma att man ordnar kvällar på Barkarby,samt att vi fortfarande kan köra sporthoj,men det hänger väldigt mycke på hur vi själva uppträder bland våra medtrafikanter.....

Det är nog ingen fara jag kör sakta på bakhjulet...:tummenupp

Vi har ingenstans att köra här i gbg så då måste man ut i trafiken hälst upp och ner för avenyn (Mest folk där) :yoparty Hade vi fått en flygplats att köra på hade jag lätt hållt mig där... :hojbusa
 

xjr1300sp1

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2005
Ort
Haninge
Hoj
xjr1300 2008
Det är nog ingen fara jag kör sakta på bakhjulet...:tummenupp

Vi har ingenstans att köra här i gbg så då måste man ut i trafiken hälst upp och ner för avenyn (Mest folk där) :yoparty Hade vi fått en flygplats att köra på hade jag lätt hållt mig där... :hojbusa

Jag tror säkert att du klarar av hojen på ett strålande sätt....det jag är orolig för är ditt sätt att se på saken.Du skall veta att det finns starka krafter för att göra begränsningar i våran rätt att köra snabba sporthojar. Jag tycker det vore tråkigt om man bara fick ha hojar upp till 250cc. Ni borde istället gå ihop och jobba för att få en plats att köra stunt på.....
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top