Fortsätter med två till då
Ja vad säger man...inte undra på att försäkringarna har så höga premier,undrar vad han i pickisen sa till killen efteråt. Han kanske skulle hålla till på Barkarby istället för att praktisera detta på allmän väg.....men det är klart, ingen dog så man får väl va glad för det...
Även riktigt duktiga stuntåkare kraschar också så det är svårt att bedöma skicklighetsgraden på föraren bara för han kraschar...
Haha. Nu drar du sakerna till sin yttersta spetts. Givetvis är inte jag 100 procent laglig hela tiden, även om jag aldrig kör så jag inte har stor kontroll. Allting handlar om att ta hänsyn och visa respekt för de i sin närhet, i detta fall övriga vägtrafikanter.
Kalla mig vad du vill.
Jargongen på sh är underbar.
Ha ha ha, solklart en galen mördarmorfar bakom ratten på suven som körde på mc:n juh
Fin spatial spridning på plasten tycker jag! En estetiskt fulländad krasch med en förnedrande inledning där han sprattlar bakom hojen innan den går omkull
bla bla.
Du är välkommen....
Edit: Jag har kaffe och bullar...
.... Har man väl börjat slanga på riktigt en gång, så är det fanimej det enda man sysslar med från det att nyckeln sitter i tändningslåset till det att man parkerar hojen för dagen. Det är sjukt beroendeframkallande!
Vi kan väl ta en street-session först?
Tack, Mögel,bla bla.
HAhaha så hade du inte sakt om du kunde whellia...
Är ju ingen spänning att köra på en flygplats...
Ja där har du rätt,för jag har aldrig försökt köra på bakhjulet. Jag hoppas att du ändrar inställning,så slipper vi kanske läsa om ytterligare en som omkommit
på Mc.... Vi borde vara lite mer tacksamma att man ordnar kvällar på Barkarby,samt att vi fortfarande kan köra sporthoj,men det hänger väldigt mycke på hur vi själva uppträder bland våra medtrafikanter.....
Det är nog ingen fara jag kör sakta på bakhjulet...
Vi har ingenstans att köra här i gbg så då måste man ut i trafiken hälst upp och ner för avenyn (Mest folk där) Hade vi fått en flygplats att köra på hade jag lätt hållt mig där...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|