2fast4Hjo
"Dude I almost hade U"
FeeBee skrev:2176373Kvitt?! Jag insåg inte att detta var en tävling.. Förlåt.
..
ironi min vän ironi

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
FeeBee skrev:2176373Kvitt?! Jag insåg inte att detta var en tävling.. Förlåt.
..
spectre skrev:2176699Hejsan
2fast4hjo skrev:2176702Nämen har du vaknat till liv, va sköj![]()
Hur är det med fossingen![]()
spectre skrev:2176705Sluta spamma
2fast4hjo skrev:2176710Seså inte vara grinig för att du inte har försäkrat din fot![]()
2fast4hjo skrev:2176698ironi min vän ironi![]()
Pettan skrev:2176621Har inget imot att folk tar ut pengar för ärr på försäkringar som dom betalat, dock är det väl lite tveksamt att det äns finns en försäkring för ärr.
spectre skrev:2176765
Har du spikat panel medhehehehehehe sambon idag då?
Kapten Blåskägg skrev:2181824![]()
Ja nu borde ju spikarsäsongen vara i gång, eller![]()
Snygga benLilla_Tingeling skrev:2167566Jag har genomgått ett flertal knäoperationer. Som lämnat fula ärr kvar.
Men det skulle vara kul att veta om det finns nån chans att kunna få ut nån ersättning. Fast det tror jag inte...
// Lena
Mavve skrev:2191187Idag för ett par sekunder sen fick jag mitt ersättningsbesked från IF.
24.000kr + 20% pga min låga ålder.
Jag har ett stort ärr på 43stygn över hela pannan och höger öga samt att alla muskler inte funkar som de har gjort i höger ögonbryn + 6stygn i underläppen och det får jag 29.000kr för...........
29tusen för detta? http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=103499
Polaren fick 40.000kr för ett litet ärr på sitt knä....
Gissa vem som ska överklaga!
Mavve skrev:2191187Idag för ett par sekunder sen fick jag mitt ersättningsbesked från IF.
Jag har ett stort ärr på 43stygn över hela pannan och höger öga samt att alla muskler inte funkar som de har gjort i höger ögonbryn + 6stygn i underläppen och det får jag 29.000kr för...........
29tusen för detta? http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=103499
FreddaAbborre skrev:2295330
Har ett rätt osnyggt ärr från en allvarlig blindtarmsinflamation. Hur ska man gå tillväga med anmälan till FB?
Pratade nyss med en kille på FB och han sa bara att jag skulle skicka in (maila in gick bra) bilder på ärret och därefter skulle det "undersökas" och ersättnings skulle betalas enl. gällande lista.
Hinkas skrev:2295362Hmmm, var du sövd på den bilden? Du ser ju ut att flina föffan....
Jag blev illamåendes![]()
Markus skrev:2295395Ja, shit vad man ångrade att man klickade.
![]()
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |