Mitt lilla vinter projekt

dennisss

Ny medlem
Gick med
12 Oct 2004
Hoj
KTM 450 EXC
Nja jag är ju som sagt lagom bra på photoshop...
Den ska bli längre än på den bilden vill ju inte att det ska se ut som långsving....:tungan

Bra det, såg inte så jefle hett ut! Kör hårt, alltid kul med projekt...Ägde själv en TZR när det begav sig...Inte världens snyggaste hoj pga av att den är så låg...Banta bakdelen, förösk få den lite högre bak (inte för mycket, då går den knappt att köra) och nått snyggare fram så!

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Jag fixade lite i photoshop och det blev rätt bra tycker jag, det ser kaxigt ut med så kort röv :tummenupp

Bifogat

• moppedLimez.jpg
    moppedLimez.jpg
    87 KB · Visningar: 327

SCRAP

Fotograf.
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
Honda FT-500 -82 ,Honda NSR -91(såld)
Tycker att Limez bild såg rätt ball ut. Tror den skulle kunna göra sig sig bra som caferäcer.

Hulster

Oh Reeeaally?
Gick med
23 Mar 2006
Hoj
Crescent
Snygg ps limez :tummenupp
Cross styre blir nog det på den

röven får vi se vad det blir aven liten höjning kanske också

dennisss

Ny medlem
Gick med
12 Oct 2004
Hoj
KTM 450 EXC
asså bara en fråga utan att ha läst tråden men, tycker ni att den där är snygg? :va

Hehe, skrev det förut, bilderna som proffsen gjort i PS är långt ifrån vackra och jag hoppas inte att han fördärvar en hoj på det sättet utan enbart har det som lite källa till nått annat...Det är helt fel hoj för att exprimentera för mycket...Visst, annat framlyse och nerbantat röv samt höjjning är det som bör ske, inte nerhuggning av bakdelen!

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
2730832 Hehe, skrev det förut, bilderna som proffsen gjort i PS är långt ifrån vackra och jag hoppas inte att han fördärvar en hoj på det sättet utan enbart har det som lite källa till nått annat...Det är helt fel hoj för att exprimentera för mycket...Visst, annat framlyse och nerbantat röv samt höjjning är det som bör ske, inte nerhuggning av bakdelen!
mm menar det :gnissla

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Tycker att röven skall bli en aning längre, samt att minska det frontkåpan om den skall avra kvar?

Hulster

Oh Reeeaally?
Gick med
23 Mar 2006
Hoj
Crescent
Baken ska vara längre och spetsigare än på bilderna och jag ska inte ha några kåpor fram förutom framlampan då.
Fram lampan jag ska använda hittade jag i garaget och jag tror den har suttit på en crossmoppe. Bakändan ska höjas efter som den kommer att höjas även fram när jag byter styre.

Så detta rättade väl ut de flesta av frågetecknen.

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
2732618 Baken ska vara längre och spetsigare än på bilderna och jag ska inte ha några kåpor fram förutom framlampan då.
Fram lampan jag ska använda hittade jag i garaget och jag tror den har suttit på en crossmoppe. Bakändan ska höjas efter som den kommer att höjas även fram när jag byter styre.

Så detta rättade väl ut de flesta av frågetecknen.
men va äre för idot som har klistrat in ett jävla garagedörr på sidan av hojen för då?

Lama

Forza AIK ^_^
Gick med
16 Feb 2006
Hoj
#Husqvarna 250
Det verkar som att du har koll på vad du gör! =)

Hur ser din meritlista ut angående hojbygge?

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024