ski_extreme
Hojlös
det var inte farligt, jag trodde det var mkt dyrare
ski_extreme skrev:det var inte farligt, jag trodde det var mkt dyrare
MrCrone skrev:Håller på att lacka om och små modda min R1 efter lite markkontakt...
Kan nog bli ballt med den färgen du tänkt dig
MrCrone skrev:Ska iväg till garaget nu och lägga igen hålen efter backspeglarna om jag kan få det snyggt och hållbart. Blir lite knepigt eftersom infästningen för backspeglarna även fungerar som fästen för kåpan, men jag har några ideér. Fotar och lägger ut när det är gjort
Bågen skall bli CLEAN är tanken...
DanielSan skrev:Om du vill ha en clean hoj tycker inte jag att du ska lacka den oange....lite för mycket kanske......men det är bara vad jag tycker =)
jag skulle nog lacka den pärlemovit faktiskt...det ser man inte många hojjar som är
MrGooFy skrev:Jag såg en bild på en retta som var lackad pärlemovit, riktigt coolt faktiskt. Sen så hade han någon komponent i lacken som gjorde att den lös i mörkret, kanske inte är så bra om man vill dra farbror blå vid näsan dock.
R1 racer skrev:He he det blir lite härm på min ide,själv är jag inne på den saffransgula som volvo C70 coupe har eller åt orange metallic
men kan ej bestämma mej så blir till o kolla upp vad där finns mer för läckra färger,har fördelen med att brosan jobbar på bil lacks återförsäljningsställe så blir väl till o köra upp dit o snoka bland lack prover.
Det kan då bli jäkligt läckert med nåt sånt som du tänkt eller åt det guldiga hållet kanske o sen svarta Yamaha dekaler.
Mvh R1 racer
R1 racer skrev:Japp såna dekaler,eventuellt men lite annorlunda textstil.
Vart har du hittat dessa dekaler outspinner?.
Mvh R1 racer
twinner666 skrev:skulle den inte vara i plexi?? eller är det bara ett test??
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|