GsxrAbuser
Drygast i stan!
Som jag skrev tidigare i tråden så går det NOG att få med en fabriksgaranti i andra led MEN det skall man inte ta för givet. Och vad jag HÖRT så skall då ägarbytet dokumenteras på något vis hos återförsäljare/generalagent. hur detta isåfall ska gå till vet jag icke.
Seriöst sluta tugga nu!.
Garantin gäller på HOJEN så länge den är servad som den ska samt att den inte har varit med om en krock/klotning, om den har varit det så blir det svårt.
Varför skulle generalagenten behöva veta vem som äger cykeln?!, skapliga pappersarbetet.
Jag har väldigt svårt att tolka om du är seriös eller inte. Varför skulle generalagent behöva ägarbyte dokumenterat? Är du seriös när du skriver det? Allting finns med i ägar/regbevis och kan begäras ut när som helst.
Har man en suzuki och har en sprucken ram och är 3e köparen och hojen är inom garantiperioden och har gjort de servicar man skall göra har man självklart rätt till att få det åtgärdat.
Prova varmkör hojen så ska du se att det försvinner, tråkigt att skiten kommer komma tillbaka när du har varmkört den .
Last edited: