Mmmh! Hihi. Mmmh! Mmmh! Hihi.

Dr. H

Sporthojsnörd
Gick med
5 Aug 2008
Hoj
GSXR 1000 K8
förresten: vad är det för nån nisse, som hänger på fjortisbloggar :va
Det är det jag med funderade på...

Okej att hon är som hon är och väljer att föreviga skiten på nätet, men vad är TS ursäkt för att inte bara kolla på skiten, utan även sprida det vidare?:va

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Jisses, en helt ny värld av dumhet har öppnat sig för mig. Och jag som en gång tyckte "Big Brother" var det ultimata dum-tv-lågvattenmärket.

Hjulet snurrar men hamstern är död... :död

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Hjälp...säg att det inte är på riktigt...!!

Eller finns det verkligen brudar som beter sig sådär på allvar. :3freak

Tack och lov att man inte är kille, och måste stå ut med en sån där. :rolleyes:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Hjälp...säg att det inte är på riktigt...!!

Eller finns det verkligen brudar som beter sig sådär på allvar. :3freak

Tack och lov att man inte är kille, och måste stå ut med en sån där. :rolleyes:

Det verkar bli ett mer och mer framträdande beteende bland tonåringarna. Min första tanke när jag såg henne var att hon nog kommer ha väldigt svårt att hitta en kille som står ut med hennes jätte-ego. :död

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha
Det verkar bli ett mer och mer framträdande beteende bland tonåringarna. Min första tanke när jag såg henne var att hon nog kommer ha väldigt svårt att hitta en kille som står ut med hennes jätte-ego. :död

Hon verkar kunna roa sig själv i alla fall. :tummenupp

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

Tror jag inte, finns många killar som vill ha brudar utan hjärna. Mindre problem för killen, typ.

Plus hennes umgängeskrets innehåller säkert killar som liknar henne dvs killar utan hjärna så dom passar jättebra ihop. Kan dom gå och titta sig i spegeln och pilla sig i sitt långa blonda hår hela dagarna. :tummenupp Perfect match!

Dr. H

Sporthojsnörd
Gick med
5 Aug 2008
Hoj
GSXR 1000 K8
Tror jag inte, finns många killar som vill ha brudar utan hjärna. Mindre problem för killen, typ.

Plus hennes umgängeskrets innehåller säkert killar som liknar henne dvs killar utan hjärna så dom passar jättebra ihop. Kan dom gå och titta sig i spegeln och pilla sig i sitt långa blonda hår hela dagarna. :tummenupp Perfect match!
Synd att evolutionen är satt ur spel bara, de där jävlarna kan och kommer ju föröka sig...

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Synd att evolutionen är satt ur spel bara, de där jävlarna kan och kommer ju föröka sig...

Lite så jag tänkte. OM hon hittar ett motsvarande pucko av motsatt kön kommer det ju komma fler imbeciller till världen.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Ibland undrar man om inte det skulle vara bättre utan internet.

Då skulle dessa vidriga se-på-mig-attentionwhore-människor inte kunna frodas med sina jävla bloggar, twitter och fan och hans moster.

Kan ni tänka er avkomman från henne och valfri brat på stureplan? Brr..:död

Dr. H

Sporthojsnörd
Gick med
5 Aug 2008
Hoj
GSXR 1000 K8
Ibland undrar man om inte det skulle vara bättre utan internet.

Då skulle dessa vidriga se-på-mig-attentionwhore-människor inte kunna frodas med sina jävla bloggar, twitter och fan och hans moster.

Kan ni tänka er avkomman från henne och valfri brat på stureplan? Brr..:död

Ge fan i internet tack, hela mitt sexliv bygger på det :yoparty

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
:vatänk att 2 sek en sen lör kväll på fyllan kan gå så fel , hennes far måste va jättestolt:huvet

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Det är säkert inga större fel på flickebarnet egentligen, men hon växer upp med att det skall nog vara så här...det märks ju så tydligt att det är en "roll" hon spelar...

Jag tycker man ser den där typen av platinablonderad ärkebimbo överallt - det är väl en grupptillhörighetsgrej, precis som skinnskallarna...luktar brist på självförtroende lång väg.

Men det är tragiskt...och det värsta är att det verkar gå att slå mynt av eländet med, vilket leder till att det blir mer av 'et. :(

Sjukt, sjukt jobbiga ljud lyckas hon skapa i alla fall, all heder!

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
:vatänk att 2 sek en sen lör kväll på fyllan kan gå så fel , hennes far måste va jättestolt:huvet

Joru, tänk på det när du drar hem en bimbo "vad blir konsekvenserna om gummit spricker"

Pöka aldrig med något vars gener du inte skulle vilja sprida vidare, för i värsta fall gör du det.

Men den där videon får ju oss som redan har skaffat barn att känna oss lyckade, jag har ju en dotter i den åldern och hon framstår ju i desto bättre dager.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år