med sig själv då?
Hon driver ju..
med sig själv då?
Då undrar jag vem av dem som driver med vem? Är det hon i videon ovan som driver med hon i trådskaparens video, eller är det tvärtom?
Undrar vad hon växer upp till? (fanns i länken tidigare i tråden, men jag känner att jag måste lyfta upp den till ytan)
[YOUTUBE-ID]GohA-UEqauA[/YOUTUBE-ID]
Kissie är originalbimbon, hon har en hel del "fans" som gjort parodier på eländet
Tjejen i trådskaparens första inlägg är en av dem så hon ska bara ha eloger tycker jag.
Undrar vad hon växer upp till? (fanns i länken tidigare i tråden, men jag känner att jag måste lyfta upp den till ytan)
[YOUTUBE-ID]GohA-UEqauA[/YOUTUBE-ID]
@Budapeststubbe: Vem gör hon i ovanstående film parodi på, för det måste det väl vara, ännu en parodi? Snälla säg att de alla tre gör parodier på varandra! Att någon av dem är seriös känns på något sätt lite skrämmande.
Jag börjar bli mer och mer övertygad om att Internet är av ondo! Och trailern från Idiocrazy, som Skrotnisse länkade in, känns mer och mer som verklighet istället för fiktion.
Tja, jag skulle kunna sätta pengar på att den senaste tjejen som pratar om pördigt etc faktiskt inte är en parodi utan helt seriös. Det finns ju faktiskt såna människor...vad de nu ska vara bra till. Hur var det nu, det där jag läste här som någons signatur: "du är inte helt värdelös, du kan fortfarande användas som ett dåligt exempel". Där har vi kanske svaret. Alla har ett värde
Jesus H Christ....
Helt klart så är det en grav brist på vettiga fritidssysslor som leder till dylikt skit.
För i helvete, hur jävla mycket navelskåderi kan det bli? Skaffa sig ett liv...
Jag tappade minst 3 minuter av mitt liv på det där, jag känner mig kränkt.
Vissa fruntimmer borde komma med varningstext!
Vissa fruntimmer borde komma med varningstext!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|