Mmmh! Hihi. Mmmh! Mmmh! Hihi.

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Hoj
BMW F800R
jag hoppas att hon drev med sig själv/ngn annan för hennes egen skull. Man kan väl inte vara så blåst? :va

Appropå kommentaren om vattenlås....undrar om hon ens hört ordet förut?

Budapeststubbe

Ny medlem
Gick med
7 May 2009
Hoj
Kawasaki ER-5
Då undrar jag vem av dem som driver med vem? Är det hon i videon ovan som driver med hon i trådskaparens video, eller är det tvärtom? :confused:

Kissie är originalbimbon, hon har en hel del "fans" som gjort parodier på eländet :D
Tjejen i trådskaparens första inlägg är en av dem så hon ska bara ha eloger tycker jag.

Last edited:

N/A

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2008
Hoj
SP-1
Undrar vad hon växer upp till? (fanns i länken tidigare i tråden, men jag känner att jag måste lyfta upp den till ytan) :tummenupp

[YOUTUBE-ID]GohA-UEqauA[/YOUTUBE-ID]

:huvet

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Undrar vad hon växer upp till? (fanns i länken tidigare i tråden, men jag känner att jag måste lyfta upp den till ytan) :tummenupp

Jesus H Christ.... :gnissla

Helt klart så är det en grav brist på vettiga fritidssysslor som leder till dylikt skit.
För i helvete, hur jävla mycket navelskåderi kan det bli? Skaffa sig ett liv... :fakta

Jag tappade minst 3 minuter av mitt liv på det där, jag känner mig kränkt.

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Kissie är originalbimbon, hon har en hel del "fans" som gjort parodier på eländet :D
Tjejen i trådskaparens första inlägg är en av dem så hon ska bara ha eloger tycker jag.

@Budapeststubbe: Vem gör hon i ovanstående film parodi på, för det måste det väl vara, ännu en parodi? Snälla säg att de alla tre gör parodier på varandra! Att någon av dem är seriös känns på något sätt lite skrämmande. :gnissla

Jag börjar bli mer och mer övertygad om att Internet är av ondo! Och trailern från Idiocrazy, som Skrotnisse länkade in, känns mer och mer som verklighet istället för fiktion. :död

Budapeststubbe

Ny medlem
Gick med
7 May 2009
Hoj
Kawasaki ER-5
@Budapeststubbe: Vem gör hon i ovanstående film parodi på, för det måste det väl vara, ännu en parodi? Snälla säg att de alla tre gör parodier på varandra! Att någon av dem är seriös känns på något sätt lite skrämmande. :gnissla

Jag börjar bli mer och mer övertygad om att Internet är av ondo! Och trailern från Idiocrazy, som Skrotnisse länkade in, känns mer och mer som verklighet istället för fiktion. :död

Tja, jag skulle kunna sätta pengar på att den senaste tjejen som pratar om pördigt etc faktiskt inte är en parodi utan helt seriös. Det finns ju faktiskt såna människor...vad de nu ska vara bra till. Hur var det nu, det där jag läste här som någons signatur: "du är inte helt värdelös, du kan fortfarande användas som ett dåligt exempel". Där har vi kanske svaret. Alla har ett värde :tummenupp

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Tja, jag skulle kunna sätta pengar på att den senaste tjejen som pratar om pördigt etc faktiskt inte är en parodi utan helt seriös. Det finns ju faktiskt såna människor...vad de nu ska vara bra till. Hur var det nu, det där jag läste här som någons signatur: "du är inte helt värdelös, du kan fortfarande användas som ett dåligt exempel". Där har vi kanske svaret. Alla har ett värde :tummenupp

Skulle kunna ha en lång diskussion om det här över en öl, eller ett glas vin. Du hade nog somnat halvvägs. :hihi Det känns hur som helst skönt att veta att vi alla fyller en funktion i det globala samhället. :tummenupp

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Jesus H Christ.... :gnissla

Helt klart så är det en grav brist på vettiga fritidssysslor som leder till dylikt skit.
För i helvete, hur jävla mycket navelskåderi kan det bli? Skaffa sig ett liv... :fakta

Jag tappade minst 3 minuter av mitt liv på det där, jag känner mig kränkt.

Folk är för beskyddade och ovuxna nuförtiden. Alla ska bli tv-stjärnor, konstnärer, fotografer, psykologer eller journalister.

Civilingenjör som utvecklar och förbättrar produkter och produktionsled? Kanske forskare?
"Palla, det är ju bah så tråkigt"

Folk inbillar sig helt enkelt att det bara är att ha roligt och sitta på arslet så kommer allt lösa sig.

Desto bättre, blir mer jobb över åt oss som är åtminstone lite realistiska i utbilnings och yrkesval.

Har för mig jag läste nyligt att 30% (40?) av alla akademiker är "kultur"akademiker, någon som kan bekräfta eller dementera? Stämmer det är det bara ytterligare ett bevis på min teori.

Folk måste få sig en smäll eller två (inte bokstavligt) så de kommer ner på jorden igen.

Elffors

Tibnor är min speedshop...
Gick med
21 Aug 2008
Hoj
, Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!
Vissa fruntimmer borde komma med varningstext!:mad:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Klockren rubrik!:rofl

Ljuden hon utstöter påminner ju lite om de där squeak-ljuden som marsvin håller på med ibland...:va :D

237

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
BT 1100 Bulldog
Ju fler som klickar på länken desto mera pengar får hon och alla andra ni klickar på.

MikkE

Guest
Kollad epå Facebook om det fanns någon grupp om eller med henne. Jajemen! Sök bara på Hata amandavardet =)

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år