FettSnok
96% enligt läkaren
Hennes syrra verkar inte lika retarderad http://elintyp.blogg.se/index.html
Jag tror att det kan ligga nåt i den där ironi teorin..
jag är hellre den jag är, än en lallande fåne med all världens pengar...
Hon har lagt upp bilder på Dead by April med en smiley brevid.
Din teori faller platt där.
Jag är rädd att du har fel. Mänskligheten har i alla tider försökt att hitta logiska förklaringar på fenomen och beteenden man inte förstår, men i detta fall finns det nog bara en förklaring.
Den mest logiska förklaringen till Amandas beteende att nog att hon har alldeles för bra självförtroende motsatt hennes obefintliga självinsikt. Så hon tror att hon är bäst i världen och alla älskar henne, men kan ännu inte se hur patetiskt det egentligen är, dock är det troligen så att hon är rätt smart för annars skulle hon aldrig tagit sig så här långt med allt vad det krävs i sociala interaktioner med annat än puckade stureplansmiffon (annonsörer och bolag hon får diverse produkter ifrån). Vi får väll se rubriker om depression och sånna där väggar man går in i den dagen självinsikten kommer ifatt...
Ett kraftigt motbeviset mot din teori skulle jag vilja säga är att: För att klara av att drivning med hela bloggscenen på ett sådant övertygande sätt så skulle hon behöva ha en oerhört utvecklad talang och intellekt, och om hon nu skulle ha det, så skulle hon också förstå att hon mer eller mindre förstör tusentals unga tjejer som inte förstår bättre än att tycka att det är okej att vara på det där viset och helt enkelt ger upp den egna utvecklingen...
Suck....
Men nog är det roligt att kolla på! Haha första hamsterkommentaren var klockren!
Där satt nog inte alla indianer i kanoten där heller. Herregud..
Vart är Sverige på vääääääg!!!!Javetjavetjavet!! Det här måste betyda att det är Ur-bimbon och ur-braten som ynglat. Har vi funnit roten till allt dumt? Tillkalla socialstyrelsen, inför avelsförbud.
Äsch ni har inte fattat grejen. Snart kommer hon vara med i något ytligt TV-program, bli programledare och sedan är hennes karriär fixad. Om 2 år så kommer hon tjäna mer pengar än de flesta här på SH.
Det kallar jag att vara smart nog att spela dum.
Men det var då själva fan vad folk tjatar om lätta pengar. Är det verkligen allt?
Har betydelsen om att faktiskt ha åstadkommit något helt utplånats idag?
Men visst, man kanske är gammal i förtid och det är såhär det kommer att se ut i framtiden.
Det är tamefan tragiskt tycker jag.
/J
Har du bott ute i en koja i skogen de senaste åren?
Men det var då själva fan vad folk tjatar om lätta pengar. Är det verkligen allt?
Har betydelsen om att faktiskt ha åstadkommit något helt utplånats idag?
Men visst, man kanske är gammal i förtid och det är såhär det kommer att se ut i framtiden.
Det är tamefan tragiskt tycker jag.
/J
Pengar är inte allt men när hon är 25 år, har karriär, ett fett konto och kontakter så kan hon alltid byta inriktning ifall hon vill.
Men jag håller med om att det är lite tragiskt att så många unga hellre blir kändis, oavsett på vilket sätt, än att försöka åstakomma någonting viktigt för sig själv och för mänskligheten.
Kan hon? På vilka preferenser då?
"Jo hej, det är jag som en den där korkade blondinen på Youtube. Jag skulle vilja arbeta för er.
"Jaha, vad kan du då? Har du några meriter inom tidigare arbeten eller någon tidigare arbetsgivare jag kan talas vid med?"
"Ja nej alltså.. Jag har inte haft något tidigare arbete, men jag kan låta som en hamster när jag pratar, tihi hihihi.
Ja, nu överdrev jag naturligtvis. Men jag har svårt att se vilken inriktning det skulle kunna vara. Skribent på Aftonbladet eller i valfri modetidning kanske.
Den yngre generationens dumhet kan man ju faktiskt ibland tack och lov skratta åt:
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|