Mmmh! Hihi. Mmmh! Mmmh! Hihi.

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
jag är hellre den jag är, än en lallande fåne med all världens pengar...

:tummenupp håller med.

Och visst, det kanske låter enfaldigt att inte vilja bli rik på att vara/spela dum, men hellre förtjänar jag mitt levebröd med ett hederligt handtag än ser miljonerna rulla in utan att fatta varför.

Att känna harmoni i själen har inget med pengar att göra.

Budapeststubbe

Ny medlem
Gick med
7 May 2009
Hoj
Kawasaki ER-5
Jag är rädd att du har fel. Mänskligheten har i alla tider försökt att hitta logiska förklaringar på fenomen och beteenden man inte förstår, men i detta fall finns det nog bara en förklaring.

Den mest logiska förklaringen till Amandas beteende att nog att hon har alldeles för bra självförtroende motsatt hennes obefintliga självinsikt. Så hon tror att hon är bäst i världen och alla älskar henne, men kan ännu inte se hur patetiskt det egentligen är, dock är det troligen så att hon är rätt smart för annars skulle hon aldrig tagit sig så här långt med allt vad det krävs i sociala interaktioner med annat än puckade stureplansmiffon (annonsörer och bolag hon får diverse produkter ifrån). Vi får väll se rubriker om depression och sånna där väggar man går in i den dagen självinsikten kommer ifatt...

Ett kraftigt motbeviset mot din teori skulle jag vilja säga är att: För att klara av att drivning med hela bloggscenen på ett sådant övertygande sätt så skulle hon behöva ha en oerhört utvecklad talang och intellekt, och om hon nu skulle ha det, så skulle hon också förstå att hon mer eller mindre förstör tusentals unga tjejer som inte förstår bättre än att tycka att det är okej att vara på det där viset och helt enkelt ger upp den egna utvecklingen...

Suck....

Men nog är det roligt att kolla på! Haha första hamsterkommentaren var klockren! :D

Ok, nu har jag läst lite i hennes blogg, hur mycket det är bar mig emot. Och jag måste erkänna, hur mycket även det bär mig emot- jag hade nog fel. Hon är nog seriös :huvet:gnissla:(:zpy:jisses
Det där är varket ironi, super-ironi eller meta-ironi i min bok. Hon är ett marsvin instängd i en mänsklig kropp.

Jag tog för givet efter att bara ha sett videoblogg att det omöjligtvis kunde vara på riktigt, men tragiskt nog verkar hon nog vara det. Söte Jesus vilket lågvattenmärke i mänsklighetens historia. Retroaktiv abort vore kanske inte så tokigt i vissa fall...när det gäller såna här generalfuckon som kan dra med sig stora delar av en generation lättpåverkade yngel i förfallet. Och som sagt, det finns ju en påtaglig risk att hon förökar sig och sannolikheten att hennes medbrottsling blir en raketforskare är väl inte så stor... evolutionen är satt ur spel mha internet :va fast hennes föräldrar kanske är stolta, vad vet jag?

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha
Äsch ni har inte fattat grejen. Snart kommer hon vara med i något ytligt TV-program, bli programledare och sedan är hennes karriär fixad. Om 2 år så kommer hon tjäna mer pengar än de flesta här på SH.

Det kallar jag att vara smart nog att spela dum.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Äsch ni har inte fattat grejen. Snart kommer hon vara med i något ytligt TV-program, bli programledare och sedan är hennes karriär fixad. Om 2 år så kommer hon tjäna mer pengar än de flesta här på SH.

Det kallar jag att vara smart nog att spela dum.

Men det var då själva fan vad folk tjatar om lätta pengar. Är det verkligen allt?
Har betydelsen om att faktiskt ha åstadkommit något helt utplånats idag?

Men visst, man kanske är gammal i förtid och det är såhär det kommer att se ut i framtiden.

Det är tamefan tragiskt tycker jag. :död

/J

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Men det var då själva fan vad folk tjatar om lätta pengar. Är det verkligen allt?

Men visst, man kanske är gammal i förtid och det är såhär det kommer att se ut i framtiden.

/J

Har du bott ute i en koja i skogen de senaste åren? :confused:

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Har du bott ute i en koja i skogen de senaste åren? :confused:

Ja, det verkar inte bättre. :gnissla

Jag trodde det kunde anses vara naturligt att vid 20+ års ålder kunna påvisa någon form av kunskap eller bevis på intelligens, men det verkar vara för mycket begärt.

Människan i videon kan ju för bövelen inte ens prata normalt, men det kanske är för mycket att begära också. :confused:

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha

/J

Pengar är inte allt men när hon är 25 år, har karriär, ett fett konto och kontakter så kan hon alltid byta inriktning ifall hon vill.

Men jag håller med om att det är lite tragiskt att så många unga hellre blir kändis, oavsett på vilket sätt, än att försöka åstakomma någonting viktigt för sig själv och för mänskligheten.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Pengar är inte allt men när hon är 25 år, har karriär, ett fett konto och kontakter så kan hon alltid byta inriktning ifall hon vill.

Men jag håller med om att det är lite tragiskt att så många unga hellre blir kändis, oavsett på vilket sätt, än att försöka åstakomma någonting viktigt för sig själv och för mänskligheten.

Kan hon? På vilka preferenser då?

"Jo hej, det är jag som en den där korkade blondinen på Youtube. Jag skulle vilja arbeta för er.

"Jaha, vad kan du då? Har du några meriter inom tidigare arbeten eller någon tidigare arbetsgivare jag kan talas vid med?"

"Ja nej alltså.. Jag har inte haft något tidigare arbete, men jag kan låta som en hamster när jag pratar, tihi hihihi.

Ja, nu överdrev jag naturligtvis. Men jag har svårt att se vilken inriktning det skulle kunna vara. Skribent på Aftonbladet eller i valfri modetidning kanske.

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha
Kan hon? På vilka preferenser då?

"Jo hej, det är jag som en den där korkade blondinen på Youtube. Jag skulle vilja arbeta för er.

"Jaha, vad kan du då? Har du några meriter inom tidigare arbeten eller någon tidigare arbetsgivare jag kan talas vid med?"

"Ja nej alltså.. Jag har inte haft något tidigare arbete, men jag kan låta som en hamster när jag pratar, tihi hihihi.

Ja, nu överdrev jag naturligtvis. Men jag har svårt att se vilken inriktning det skulle kunna vara. Skribent på Aftonbladet eller i valfri modetidning kanske.

Frågan är om hon spelar dum eller är dum på riktigt. Jag tror hon åtminstånde är normalsmart jämförelsevis med andra 16-åringar men försöker vara ironisk.

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
Hur man än förfasas så bör man komma ihåg att förr i tiden var det dom vuxna som var dumma i huvudet och gärna gjorde barnprogram där de stoltserade med sin dumhet:

[YOUTUBE-ID]xUbJzFHFA2o[/YOUTUBE-ID]

Den yngre generationens dumhet kan man ju faktiskt ibland tack och lov skratta åt:

classic.jpg

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Jösses!! Hade man vaknat upp bredvid blondinen i första inlägget efter en hård natt på stan är risken stor för att man svalt tungan redan vid frukosten för att få slut på ens eget lidande.:huvet

teddster

nybörjare på slangen
Gick med
7 Jun 2008
Hoj
Bergatroll
Låter som att hon försöker härma skådespelaren i hey baberiba som spelar drottning silvia :D

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år