Nu är hon väldigt ung men de är jag också men undra om hon låter lika dant i sängen.
bimbobild
Det som skrämmer mig är att jag ska bli lärare...
Det som skrämmer mig är att du vill bli lärare...
Varför?
Det enda alla har gemensamt är att dom skiter fullständigt i allt du försöker lära dom, eftersom dom vet bättre än dig att det är kunskaper dom aldrig kommer att behöva...
Tycker du det?
Upptäcker du inte att dom här tjejerna är bottensatsen ur genpoolen då är du ändå för full för att dra hem dom!
Jag tappade precis allt hopp om mänskligheten, inte nog med att man blev tvingad att se Paris Hilton's super BFF ytliga skitprogram innan ikväll. Sen kommer man hem och ser dethär...
Ibland undrar man om inte det skulle vara bättre utan internet.
Då skulle dessa vidriga se-på-mig-attentionwhore-människor inte kunna frodas med sina jävla bloggar, twitter och fan och hans moster.
Kan ni tänka er avkomman från henne och valfri brat på stureplan? Brr..
Jonathan!
Dig kan man lita på gamle gosse! Ett träffsäkert uttalande som "zez it all"
Tack! Kunde inte sagt det bättre själv.
OCH JA: När man ser en del asså... -Det hade varit fan så mycket bättre om deras farsa hade dratt en runk i ett dike istället...
Hon är inte seriös..
Hon är inte seriös. Kolla amandavardet.blogg.se där hennes blogg huserar. Hon driver ju med hela bloggvärlden. Hon gör precis som alla andra i bloggvärlden fast med ironi. Hon lägger upp en hårspray för 39 kr med bild och en kofta för 349 kr. Alla andra bloggar lägger upp bilder på klänningar för 16.000 kr och en ny skönhetskräm för 1800 spänn.
Problemet är att jag och många fler i min ålder förstår ironi. Men detta är den nya "super-ironin" som dagens fjortisar använder. Vi har svårt att förstå detta bara.
Hoppas i alla fall att det är så som jag tror...
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|