Mmmh! Hihi. Mmmh! Mmmh! Hihi.

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Nu är hon väldigt ung men de är jag också men undra om hon låter lika dant i sängen.:va

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Anonym
snap_26_48839758.jpg

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Det som skrämmer mig är att jag ska bli lärare...

Seriöst, tänk er att ha en sån elev? Att behöva interagera med människan, lyssna på de där vedervärdiga ljuden och försöka få in någon slags kunskap i dumskallen...

Det är sånt där som får mig att fundera över yrkesvalet.

Couraga

Optimistisk pessimist
Gick med
25 Jul 2008
Hoj
Honda CBR 600 -97
Jag tappade precis allt hopp om mänskligheten, inte nog med att man blev tvingad att se Paris Hilton's super BFF ytliga skitprogram innan ikväll. Sen kommer man hem och ser dethär... :huvet

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

Det är jävligt nobelt att vilja bli lärare, men det skulle driva mig till vansinne på en vecka, kudos till dig om du står ut!

Risken är nämligen stor att det är tre-fyra såna tjejer i varje klass, samt ett par tre tjejer som skär sig i armarna, lyssnar på EMO och tycker att allt är skit.

Bland killarna har vi då dom som skryter om så jävla fett rika dom ska bli som kriminella, startreck-nerdarna och sportfånarna.

Det enda alla har gemensamt är att dom skiter fullständigt i allt du försöker lära dom, eftersom dom vet bättre än dig att det är kunskaper dom aldrig kommer att behöva...

Last edited:

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha
Det enda alla har gemensamt är att dom skiter fullständigt i allt du försöker lära dom, eftersom dom vet bättre än dig att det är kunskaper dom aldrig kommer att behöva...

Ärligt talat så är det rätt mycket onödigt som ungdomarna pluggar men som inte behövs för att ta sig fram i livet. Men tyvärr så verkar de inte fatta att vissa saker som svenska, engelska och matematik faktiskt kan vara värt att lära sig.

Last edited:

Elffors

Tibnor är min speedshop...
Gick med
21 Aug 2008
Hoj
, Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!
Tycker du det?

Upptäcker du inte att dom här tjejerna är bottensatsen ur genpoolen då är du ändå för full för att dra hem dom!

Jo, men utan varningstext måste jag gå fram o prata med dem för att upptäcka det. -Skulle vilja prata med de häR?

Btw. när jag supit ner min standard så lågt i genpoolen kan jag ändå inte få upp den. Idiotsäkert så att säja:D

Merovingian

Guest
Jag tappade precis allt hopp om mänskligheten, inte nog med att man blev tvingad att se Paris Hilton's super BFF ytliga skitprogram innan ikväll. Sen kommer man hem och ser dethär... :huvet

Tvingad att se? :va

Det kräver en förklaring.

Dr.Bike

Guest
Ibland undrar man om inte det skulle vara bättre utan internet.

Då skulle dessa vidriga se-på-mig-attentionwhore-människor inte kunna frodas med sina jävla bloggar, twitter och fan och hans moster.

Kan ni tänka er avkomman från henne och valfri brat på stureplan? Brr..:död

Jonathan!

Dig kan man lita på gamle gosse! Ett träffsäkert uttalande som "zez it all"
Tack! Kunde inte sagt det bättre själv. :tummenupp

OCH JA: När man ser en del asså... -Det hade varit fan så mycket bättre om deras farsa hade dratt en runk i ett dike istället...

Merovingian

Guest
Jonathan!

Dig kan man lita på gamle gosse! Ett träffsäkert uttalande som "zez it all"
Tack! Kunde inte sagt det bättre själv. :tummenupp

OCH JA: När man ser en del asså... -Det hade varit fan så mycket bättre om deras farsa hade dratt en runk i ett dike istället...

Här är ett citat från de allas vår Marilyn Manson, något förkortat:
"The home computer is the trailer park of the soul, a dangerous tool in the hands of idiots. Eventually self-imposed fascism will destroy man as he convinces himself he does not have to think anymore."

Epzter

Med lem
Gick med
8 Mar 2007
Hoj
VTR1000F Firestorm
Hon är inte seriös. Kolla amandavardet.blogg.se där hennes blogg huserar. Hon driver ju med hela bloggvärlden. Hon gör precis som alla andra i bloggvärlden fast med ironi. Hon lägger upp en hårspray för 39 kr med bild och en kofta för 349 kr. Alla andra bloggar lägger upp bilder på klänningar för 16.000 kr och en ny skönhetskräm för 1800 spänn.

Problemet är att jag och många fler i min ålder förstår ironi. Men detta är den nya "super-ironin" som dagens fjortisar använder. Vi har svårt att förstå detta bara.

Hoppas i alla fall att det är så som jag tror...

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag kan sätta min dotter på att kolla äktheten, men jag tror tyvärr att fanskapet är seriös.

Minns ni inte tjejen med det krockskadade nyllet och silikonboppar som hyrde in fotografer för att fota henne i underkläder till sin blogg.

Sedan visade sig underkläderna vara HM's billigaste..

Jag kommer inte på namnet på henne nu, men har hon inte dött av att överdosera BUS så springer hon runt på stureplan än....

toran

Den gudarna älskar dör ung
Gick med
18 Mar 2009
Hoj
2002 Honda Hornet 900
Hon är inte seriös. Kolla amandavardet.blogg.se där hennes blogg huserar. Hon driver ju med hela bloggvärlden. Hon gör precis som alla andra i bloggvärlden fast med ironi. Hon lägger upp en hårspray för 39 kr med bild och en kofta för 349 kr. Alla andra bloggar lägger upp bilder på klänningar för 16.000 kr och en ny skönhetskräm för 1800 spänn.

Problemet är att jag och många fler i min ålder förstår ironi. Men detta är den nya "super-ironin" som dagens fjortisar använder. Vi har svårt att förstå detta bara.

Hoppas i alla fall att det är så som jag tror...

Jag är rädd att du har fel. Mänskligheten har i alla tider försökt att hitta logiska förklaringar på fenomen och beteenden man inte förstår, men i detta fall finns det nog bara en förklaring.

Den mest logiska förklaringen till Amandas beteende att nog att hon har alldeles för bra självförtroende motsatt hennes obefintliga självinsikt. Så hon tror att hon är bäst i världen och alla älskar henne, men kan ännu inte se hur patetiskt det egentligen är, dock är det troligen så att hon är rätt smart för annars skulle hon aldrig tagit sig så här långt med allt vad det krävs i sociala interaktioner med annat än puckade stureplansmiffon (annonsörer och bolag hon får diverse produkter ifrån). Vi får väll se rubriker om depression och sånna där väggar man går in i den dagen självinsikten kommer ifatt...

Ett kraftigt motbeviset mot din teori skulle jag vilja säga är att: För att klara av att drivning med hela bloggscenen på ett sådant övertygande sätt så skulle hon behöva ha en oerhört utvecklad talang och intellekt, och om hon nu skulle ha det, så skulle hon också förstå att hon mer eller mindre förstör tusentals unga tjejer som inte förstår bättre än att tycka att det är okej att vara på det där viset och helt enkelt ger upp den egna utvecklingen...

Suck....

Men nog är det roligt att kolla på! Haha första hamsterkommentaren var klockren! :D

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år