Mmmh! Hihi. Mmmh! Mmmh! Hihi.

emullo

Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Ducati Hypermotard 1100, Honda CBR 1000RR
hahahaha... Vilka puckade småtjejer!! :död :D

Är det något fjårtismode att smacka med munnen hela tiden eller?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Varför undrar du hur hon e i sängen? :va
de där ljuden hon gör låter ju som små hamsterstön eller något. jäkligt avtändande. tycker synd om killen som är packad nog att ta med henne hem...

Ähh, erkänn nu, du är en sån där modern tjej som lirar på båda planhalvorna...

Sist jag var ut på fest (firmafest) så gick några av oss vidare och hamnade slutligen på ett ställe där ett liveband skulle spela.
Eftersom jag gillar livemusik gick vi in, men det visade sig vara stället där dom alternativa människorna samlades... :huvet

Den snyggaste tjejen på stället stod och hånglade med den näst snyggaste tjejen, och den enda som visade något intresse för mig var en kille i cowboyhatt...

Oh well, vi hade kul ändå!

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Saknar ungdomar all form av självkritik idag? Och varför?

Det är ju dessutom så lätt att göra det lite mer professionellt. Ställ dig framför en spegel och sätt kameran där under ifall det nu underlättar att se sig själv medan man pratar. Skriv upp stödord och fäst på väggen. Gör ett par inspelningar och välj den som blev bäst. Hur svårt kan det vara? :confused:

Och framförallt: Har du inget vettigt att säga, låt bli att filma dig själv över huvud taget.

Det är mer tragiskt än komiskt och mer komiskt än bra.

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Anonym
Narcissism

Narcissism betecknar i modern psykologi en mer eller mindre abnorm böjelse för självbespegling, yttre eller inre - en förälskelse i den egna bilden, den egna personligheten. Narcissism utmärker sig för överdriven känsla av betydelse och överlägsenhet.

Freud använde termen i sin lära för att beteckna en tidig fas i personlighetens utveckling. Ordet kommer av Narcissus (grek. Narkissos) i den grekiska mytologin som älskade sig själv.

Narcissism förekommer också som en psykologisk affekt, en så kallad narcissistisk personlighetsstörning.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år