Mmmh! Hihi. Mmmh! Mmmh! Hihi.

Merovingian

Guest
Och Paris Hilton....!?? Nu fattar man vad det är för publik hon har till sitt program. Trodde inte att en endaste jävel ödslade tid på att titta på det. Men..men..där ser man. :rolleyes:

Men asså, hon är ju perfektast av alla i hela vääärden! :)

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Kan inte låta bli att förvånas/förfäras över att hon verkligen spelar in sig själv på det där viset och lägger ut det på nätet.

Det MÅSTE vara ett skämt. Ingen kan vara sådär korkad på riktigt och sedan skylta med det. :va Man hör ju för fan knappt vad hon säger.

Det kanske går hand i hand? :glömdet

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Moneyeater (R6)
Last edited:

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Kan vi inte köra en SH tävling om bästa Amandavardet-kopia?

Jag lämnar WO

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Moneyeater (R6)
lägg en deadline då alla filmer ska vara postade. efter den datumen får man börja rösta :tummenupp

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Sluta ge henne uppmärksamhet som hon inte förtjänar :mad: Skicka en brevbomb till henne istället.

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Sluta ge henne uppmärksamhet som hon inte förtjänar :mad: Skicka en brevbomb till henne istället.

I en nära framtid, kanske fem år från idag...

Aftonbladet skrev:
Vem Var Det? Amanda?

Nöjesbilagan har idag till sist lyckats få en intervju med bloggerskan Amanda Var Det, som tagit ett stort kliv upp i Sveriges heta kändiselit.

Som alla vet har hon haft en hektisk period med diverse premiärmingel på hemmaplan, efter att hennes stjärnstatus på blogghimmeln helt plötsligt exploderade. Andra kända bloggare såg sig hjälplöst hamna på efterkälken i antal unika besök, måttet som avgör en bloggs popularitet.

Vi blev inbjudna till hennes nyinköpta hus nära St Tropez vid franska rivieran, för att prata med Amanda och lära känna personen bakom den otroligt populära bloggen.

En del flyttkartonger står fortfarande längs väggen, men allt som är viktigt ser ut att vara på plats och Amanda kommer snart ut på terassen vid poolen, bärandes två koppar Cappucino på en liten bricka. Kaffet doftar gott i den svala brisen som drar in från havet. Hon stryker undan håret, ler och slår sig ner mitt emot mig och vi börjar intervjun.

Nöjesbilagan: Känns det som att du kommit hem, att du hittat rätt plats här i ditt nya hus?

Amanda: Mmmh! Hihi. Ja... Asså... Här e ba så hiiiimla fint asså. Liksom. Hihi. Jo... Mmm... Mmmh! Jag trivs suuuperbra här. Mmmh! Såg en kändis igår. Typ. Hihi. Mmmh! Tror jag i alla fall. Hihi.

Nöjesbilagan: Du har ju bloggat ett tag, men det var inte förrän i augusti 2009 du märkte en boom i din besöksstatistik. Det var det året och den månaden du började nå upp i samma antal besök som andra kända bloggare, som till exempel Blondinbella, och sedan gick om. Vad var det som egentligen hände?

Amanda: Hihi. Mmmh! Asså... Hihi. Jo du vet... En motorcykelsida liksom. Mmmh! Det var nån där som började typ skriva om mig. Mmmh! Hihi. Och... Joooo... Hihi. Det var ungefär då jag asså bara märkte liksom, att de va huuuur många nya besökare som heeeelst asså. Hihi. Du fattar va? En motorcykelsida. Mmmh! Men de förståss... Killar gillar ju mej, för ja e ba så snygg typ. Mmmh! Hihi.

:död

Last edited:
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom