Mmmh! Hihi. Mmmh! Mmmh! Hihi.

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Jag ser att ingen lagt upp det senaste. Tänk er eeeeh, ummm, ihihih, eeeeh, o så, uhmm, med ett tuggummi i munnen :rofl

[YOUTUBE-ID]t-2vwp-BEdE[/YOUTUBE-ID]

Sen har vi den lilla 10-åriga tjejen som driver lite med henne :)

[YOUTUBE-ID]5zT8tnj8NzI[/YOUTUBE-ID]

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Låter i bakgrunden som att det blir våfflor till lunch. :) mhm! mmm!

Obantteg

En bra arbetare har tur.
Gick med
20 Jun 2008
Hoj
Upcoming
Det värsta tycker nog jag är alla avundsjuka bloggkommentar, och alla kommentarer som skrivs bara för att trycka ner henne, är man inte rätt löjlig själv då?

Varifrån kommer behovet av att bry sig om en 16 åring tjej inte verkar vara så smart? :va

Btw, jag hade nog inte bangat..

Bifogat

• tittie.jpg
    tittie.jpg
    4 KB · Visningar: 398

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Det värsta tycker nog jag är alla avundsjuka bloggkommentar, och alla kommentarer som skrivs bara för att trycka ner henne, är man inte rätt löjlig själv då?

Varifrån kommer behovet av att bry sig om en 16 åring tjej inte verkar vara så smart? :va

Btw, jag hade nog inte bangat..

Ingen hade brytt sig om hon inte lagt ut sig på nätet och gjort sig till allmänt åtlöje. Eftersom hon nu lägger ut sig sjlv och visar hur dum hon är så får hon ju ta att folk kommer tycka att hon är pantad.

Iom att folk lägger in massa länkar till hennes blogg så är det ju hon som tjänar på det, fixar hon lite sponsorer osv så är det ju ändå hon som skrattar sist. ;)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Är det på riktigt? Varför kan ingen vuxen människa se till att den stackars flickan får professionell vård, någon måste ju ta ansvar :mad:

sewerin

Braap
Gick med
30 Mar 2008
Hoj
Superduke 990 -09
Såg lite av några andra klipp på tuben och alla är desamma. :D

har kollat igenom en del med, och alla är inte likadana, vissa skiljer sig VÄLDIGT mycket, så tror hon har börjat göra dessa klipp just för att bli känd.
känns dock väldigt patetiskt om det är så det ligger till.

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Hoj
crm 125cc SMR, mxb och Hsun kinascooter
Fy Jävel* :rofl
Jäklar hade hon inte vart så dum så hade hon knappast varit så populär!

Nihlén

Go Thai
Gick med
3 Aug 2006
Hoj
Honda X-11 -01
Orkade inte läsa alla inlägg men nog för att hon verkar ... hrmm... lite ehhhh ööhhh hmmmm PANTAD!!! men hon skulle ju f..n kunna lära sig att titta i spegeln i stället för i kameran.

Resterande saker är nog tyvärr kört i den hjärnan.

DerClown

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2008
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Man måste läsa (lyssna) mellan raderna, mitt marsvin talade samma språk... inte helt hundra på dialekten men tror hon vill han en gurka, möjligtvis en morot.

vet inte om det är dolm hon frågar efter men det skulle hon tåla få. Och jag skulle gärna leverera!:banana Sen när det blir tråkigt efter 3:e gången går man hem, och hon håller sig tyst en stund tror jag.

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Tycker den passar bra in i tråden :)

eller
revolt.jpg

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Kan inte låta bli att förvånas/förfäras över att hon verkligen spelar in sig själv på det där viset och lägger ut det på nätet.

Det MÅSTE vara ett skämt. Ingen kan vara sådär korkad på riktigt och sedan skylta med det. :va Man hör ju för fan knappt vad hon säger.

Och Paris Hilton....!?? Nu fattar man vad det är för publik hon har till sitt program. Trodde inte att en endaste jävel ödslade tid på att titta på det. Men..men..där ser man. :rolleyes:

//M

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...