MMOG Spel som sparkar stjärt, 3x Speed

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Mun kylä! <--- anföll mig förut idag och dödade 17 av mina 20 klubbmän, själv hade han 35 klubbmän och jag dödade 5 st i försvar...

tog typ 250 i varje...

Har grotta nivå 5......
Damn it

PAYTIME WILL COME!

håller på med 10 klubbmän igen, men måste väl ha minst 40 innan jag vågar anfalla :)

Tänk på att klubbmän har nästan dubbel attackstyrka än försvar, det är vettigare att skicka dina klubbmän på den som anfaller dig eller någon annan medans han härjar i din bas..
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Jag bli utloggad så fort jag klickar på nåt i min by eller på mina fält. Nån annan som oxå blir det?

:(
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Jag bli utloggad så fort jag klickar på nåt i min by eller på mina fält. Nån annan som oxå blir det?

:(

Här funkar allt som det ska.


Jag börjar undra vad det är jag gett mig in på när jag joinade den här alliansen M-G. Kretsar livet runt Travian plötsligt :hihi?

Jag tycker det är najs då jag är på jobbet och inte har nåt annat för mig men på fritiden är jag ibland upptagen. Kul att se iaf hur det kan funka i en allians med mycket motivation :). Våran klan har hamnat i krig med IC och deras underallianser vilket är ball. Såhär skrev vår alliansledare på forumet igår:

"Nu är det sista gången jag varnar er som inte gör som ni blivit tillsagda.

Intresset på spelare som vill joina är över 30 st. Så jag skulle inte tveka en sekund för att sparka ut folk som inte verkar bry sig ett skit.

Här är länken.
http://speed.travian.se/allianz.php?s=2&t=2301

Jag vill att varenda medlem av M-G ska kommentera i denna länk för o vissa att ni tänker ställa upp på något sätt..

Alla dom som har trupper på över 60 man ska ikväll 21.00 börja med att attackera Hizulvej,Frakk2000 eller Erikmy. Ni ska skriva på forumet vem av dom ni börjar med att attackera.

Alla ni andra skall skicka försvarstrupper till min by för att alla dessa 3 som attackerat våra medlemmar dagligen, bor precis bredvid mig..
Ni har inte joinat denna klan för att bara kunna uppgradera era fält ifred. Ibland måste man ställa upp för klanen om klanen ska ställa upp för dig.

Detta är en direkt order. Dom som inte svarar på forumet via denna länk som ni ser nu kommer för eller senare kastas ut. Om du ser toppklanerna på server 1 och 2 så är dom aldrig fler än 40-50 spelare och ändå ligger dom i toppen. Enbart för att dom har handplockat de 40 mest lojala spelarna och kastat ut resten. Det är precis så vi tänker göra om någon vecka när vi har släppt in fler.

Det finns spelare som i flera dagar har ställt upp. Detta gäller inte er.

Deadline 20.00."


Inte bråka med M-G säger jag bara ;). Hur går det med underalliansen oss emellan Mark?
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Man är borta en helg och vad ser man när man kommer tillbaka...
Jo, att man blivit anfallen 82gånger av samma djävla spelare! :mad: :mad:

Så den som vill utplåna iXidOn och hans by "By?" är hjärtligt välkommen! :huvet
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Skattebetalning plundrad?

Han plundrade mig varje gång den djefla sorken....

Jag känner mig smutsig, våldtagen! :gråta :6surkart

Nu ska allt krut läggas på att bygga försvar... Tänkte kanske stationera ut alla gubbar tills jag fått ihop ett större gäng så jag kan sätta honom på plats.


Edit:
Nu är den djävla pissfittan igång igen. 3 gånger har han hunnit plundra mig redan nu på morgonen. :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Fel.. 6gånger, bara denna morgon. Djävligt lätt att åstakomma något när den närmaste grannen plundrar en med 3 minuters mellanrum.
 
Last edited:

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne

Med tanke på att iXidOn är med i en underallians till min allains M-G så ska jag skicka ett litet mail till honom och fråga om han iaf har lust att dra ner på attackerna mot dig :).


EDIT: Min karta strular lite. Vad heter du samt kords på 3x servern Korvgubbe?

EDIT 2: Jag drog en vild chansning och hittade dig under namnet Korvgubbe :rolleyes:.
 
Last edited:

Stuff

GRATTIS AIK TILL TRIPPELN!
Gick med
22 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
En tråkig men praktisk
Edit:
Nu är den djävla pissfittan igång igen. 3 gånger har han hunnit plundra mig redan nu på morgonen. :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Fel.. 6gånger, bara denna morgon. Djävligt lätt att åstakomma något när den närmaste grannen plundrar en med 3 minuters mellanrum.
Detta är humor. Stor humor! :rofl :rofl
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Med tanke på att iXidOn är med i en underallians till min allains M-G så ska jag skicka ett litet mail till honom och fråga om han iaf har lust att dra ner på attackerna mot dig :).

Jag heter Korvgubbe och min by "SH_Chorizodalen " har koordinaterna (16|-20).

Pissfittan är byn intill. :mad:
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Jag heter Korvgubbe och min by "SH_Chorizodalen " har koordinaterna (16|-20).

Pissfittan är byn intill. :mad:

:hihi

Drog iväg ett mail nu iaf, vi får se vad som händer.



EDIT: Fick svar nu. Han trodde att du slutat spela eftersom det har varit som att ta godis från ett barn ;). Jag förklarade läget och iXidOn ifråga är inte ute efter krig så nu slipper du nog honom.
 
Last edited:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08

EDIT: Fick svar nu. Han trodde att du slutat spela eftersom det har varit som att ta godis från ett barn ;). Jag förklarade läget och iXidOn ifråga är inte ute efter krig så nu slipper du nog honom.

Nejdå, jag spelar i allra högsta grad. Däremot var jag på Gotland över helgen så jag uppgraderade mina magasin å silos i torsdags för att ha en stor "skattkista" att bygga roliga saker för idag... men då hade den djäveln varit där å tömt....


Nu hämnas jag genom att köra hans taktik på mina andra grannar. :)
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Är det fler än jag som wappar in på sidan?

Bra att kunna uppa sina fält när man är ute på vift :tungan

är nu klar att gå med!!!

Heter du Wiking på travian oxå?

skickar en inbjudan. allians är klar för fler medlemmar om 1h.

Välkommen!
 

Wiking

aka Pinhead
Gick med
14 Jun 2006
Ort
pålsboda
Hoj
-00 cbr 929 -05 cbr 600 banhoj
Är det fler än jag som wappar in på sidan?

Bra att kunna uppa sina fält när man är ute på vift :tungan



Heter du Wiking på travian oxå?

skickar en inbjudan. allians är klar för fler medlemmar om 1h.

Välkommen!

japp, alltid
byn heter SH_P-boda

kommer inte in via wapen.
 
Last edited:

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Oavbrutet... Satt och smyglirade Travian under bordet på firmafesten i fredags. Det är fan inte korrekt :)

Haha, fan va skadat!

Jag satt i fredags när det var tråkiga föreläsningar.

Kan man se hur mkt det kostar eller hur många kb man förbrukar?
Brukar en mobil ha cache? :rolleyes:
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Travian är duktigt beroendeframkallande.. sitter och spelar det hemma ca 4-5h / dag. Sedan 8h / dag på jobbet..:näsblod

Fast det börjar bli slappare nu.. tar typ 2h att uppgradera ett resursfält..
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top