Jag bli utloggad så fort jag klickar på nåt i min by eller på mina fält. Nån annan som oxå blir det?
Här funkar allt som det ska.
Jag börjar undra vad det är jag gett mig in på när jag joinade den här alliansen M-G. Kretsar livet runt Travian plötsligt
?
Jag tycker det är najs då jag är på jobbet och inte har nåt annat för mig men på fritiden är jag ibland upptagen. Kul att se iaf hur det kan funka i en allians med mycket motivation
. Våran klan har hamnat i krig med IC och deras underallianser vilket är ball. Såhär skrev vår alliansledare på forumet igår:
"Nu är det sista gången jag varnar er som inte gör som ni blivit tillsagda.
Intresset på spelare som vill joina är över 30 st. Så jag skulle inte tveka en sekund för att sparka ut folk som inte verkar bry sig ett skit.
Här är länken.
http://speed.travian.se/allianz.php?s=2&t=2301
Jag vill att varenda medlem av M-G ska kommentera i denna länk för o vissa att ni tänker ställa upp på något sätt..
Alla dom som har trupper på över 60 man ska ikväll 21.00 börja med att attackera Hizulvej,Frakk2000 eller Erikmy. Ni ska skriva på forumet vem av dom ni börjar med att attackera.
Alla ni andra skall skicka försvarstrupper till min by för att alla dessa 3 som attackerat våra medlemmar dagligen, bor precis bredvid mig..
Ni har inte joinat denna klan för att bara kunna uppgradera era fält ifred. Ibland måste man ställa upp för klanen om klanen ska ställa upp för dig.
Detta är en direkt order. Dom som inte svarar på forumet via denna länk som ni ser nu kommer för eller senare kastas ut. Om du ser toppklanerna på server 1 och 2 så är dom aldrig fler än 40-50 spelare och ändå ligger dom i toppen. Enbart för att dom har handplockat de 40 mest lojala spelarna och kastat ut resten. Det är precis så vi tänker göra om någon vecka när vi har släppt in fler.
Det finns spelare som i flera dagar har ställt upp. Detta gäller inte er.
Deadline 20.00."
Inte bråka med M-G säger jag bara
. Hur går det med underalliansen oss emellan Mark?