Jag har lite dåligt samvete... Har plundrat min granne, som av nicket att dömma bara är 13år, oavbrutet sen igår. Kommer jag hamna i helvetet?
"Den som blir kränkt lär sig kränka...."
Jotack, som hämd för att någon djävel våldtog mig hela helgen när jag var på semester har jag nu plundrat mina tre närmaste, allianslösa, grannar 65 gånger på lite drygt ett dygn. Det har blivit en ganska jämn fördelning.
I morgon ska jag se till att passera 100plundringar till eftermiddagsfikat!
hur många gubbar och vilka typer behöver man för en lyckad plundring? och vilken storlek på stad bör man ge sig på för att det ska vara givande?
Jag började med en gubbe. Jag var pank så jag gjorde en gubbe som jag sedan plundrade min närmsta granne med. För bytet skapade jag fler gubbar, som jag plundrade med och för bytet.... ja, du förstår.
Jag började med en gubbe igår. Nu har jag drygt 50.
Lämpliga mål är de med runt 50 invånare, om du själv har runt 100,för de har sällan lyckats bygga så mycket trupp. Och lämpligt är väl att anfalla med en tio gubbar iaf om det är lite avstånd. I mitt fall var det nästgårds och då är det så kort att man kan skicka ett par stycken åt gången om man orkar...
Plundringsbyar bör inte vara så mycket större än 70-80 för då brukar de ha börjat bygga trupp så då kan det kosta mer än det smakar.
2 av mina soldater stupade(rip), 4 (alla) av hans stupade
Att hans 4 lyckades slå ihjäl två av dina är inte så märkligt.
NU är det bara att farma hans by så mycket du hinner!
wtf är farma?
Fast när man har farmat samma stackare på 10.000 res / person. Då börjar de bli lite griniga..2906701Det bästa sättet att snabbt öka sin egen produktion.
Man utser några stackare i sin närhet som man anfaller, gång på gång på gång tills deras resurser är helt slut. Sen gör man samma sak dagen efter. Och dagen efter det.
Som de fyra byar som ligger på samma kartbild som jag själv. Dem har jag plundrat 70 gånger sedan i går vid lunch.
Fast när man har farmat samma stackare på 10.000 res / person. Då börjar de bli lite griniga..
Det bästa sättet att snabbt öka sin egen produktion.
Man utser några stackare i sin närhet som man anfaller, gång på gång på gång tills deras resurser är helt slut. Sen gör man samma sak dagen efter. Och dagen efter det.
Som de fyra byar som ligger på samma kartbild som jag själv. Dem har jag plundrat 70 gånger sedan i går vid lunch.
Fast när man har farmat samma stackare på 10.000 res / person.
ger det någon utdelning då då vinsten på min första rejd var ganska så mager?
Man farmar tills byn är tom. När man ser att bytet minskar räcker det ju att skicka några enstaka soldater. Om du har ett par byar som du hela tiden farmar så är det ju enkelt att dubbla sina resurstillgångar varje timme.
Så skit i de "stora kapen" som kan ligga långt bort med stora risker och hugg några stackare i närheten till vilka man mer eller mindre rigga ett pendeltåg med regelbundna avgångar!
Edit: hur ska jag göra för att få fri gubbarna? vad är "upplös"?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|