MMOG-spel som sparkar stjärt!

bissmark

Same Shit, different Day...
Gick med
9 Aug 2003
Hoj
Ärr6 räjjs, 2x minikina
Jag har hela dagen på mig så jag tror jag börjar nu.

Håller f.ö. på att uppa ambassaden igen så snart kan tre till få plats.

Stoffer, är du intagningsansvarig och ser till vem som ska in i vilken allians? ;)

2 sekunder efter att jag skickat iväg den dagliga "skatten" till dig fick jag "byta" alians :rolleyes:
Så idag går min skatt till "fel" hövding :mad:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
nån som kan hyra ut ett knippe soldater till mig? min granne anfaller mig konstant fast bara med 6 soldater, kruxet är att jag aldrig får råd med soldater för han snor mina råvararor.. Så säg vad ni ska ha per dag för att låna ut säg 10 soldater? grannen är yugoboy men det här är endast i defensivt syfte.

kordinaterna till mig är -2, -154

Last edited:

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Följande är nu inbjuda till SH - Sporthoj sparkar stjärt
I er ambassad ser ni att en inbjudan ska finnas. Nu är det många personer som ska hit o dit. Kastas ut o sen bjudas in. Vi kommer säkert att missa nån av misstag och säg då till.

Inbjudningar:
SH_200plus
Mogel
biifer
basselisk
sucker
- t-rex -
eXter
Grappy
Mikaoj
ac1

DaBone, woxis samt Andrea är mina privata vänner och dom hänger inte här på sh så dom kommer jag att behålla i min allians till dess att dom vill vara med i nån av dom andra allianserna. Hoppas ni förstår.

Hejs

Last edited:

MikkE

Guest
Allansförkortningarna kanske kan döpa om sig till:

SH - SV - Sporthoj Sydväst
SH - NV - Sporthoj Nordväst
SH - Ö = Sporthoj Öst

Ser lite snyggare ut tycker jag och inte så bestämt om vem som är större än den andra liksom?

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..

DaBone, woxis samt Andrea är mina privata vänner och dom hänger inte här på sh så dom kommer jag att behålla i min allians till dess att dom vill vara med i nån av dom andra allianserna. Hoppas ni förstår.

Hejs

Nu i början kommer det att vara rätt rörigt, men när allianserna står klara så ser vi hur jämna de blir och då kan vi också balansera upp de ytterligare om det behövs.

Själv så tjänar jag rätt mycket tid på detta, förut tog det 9 timmar enkel väg för att betala skatt, nu tar det dryga 2 timmar. :yoparty

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Hehe, jag svarade just en alliansbroder att jag tänkte hänga kvar i min gamla (goffgoffs) allians till snågon bytte bort mig. Detta hände ungefär samtidigt som jag tryckte på 'sänd'. Till vem det nu var, jag är nu med i bootstraps allians.

Nu tar vi över världen!

MikkE

Guest
vem är det som ska ha söndags cashen nudå? likadant den dagliga sändningen ?

Nu är det ingen som är alliansledare över alianserna. Alla är på samma nivå = Ingen ska ha mer skatt än den andra. Du betalar skatt till mig - SH - NV när du accepterat min inbjudan =)

SH - Sporthoj ProspeCts

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha
Följande är nu inbjuda till SH - Sporthoj sparkar stjärt
I er ambassad ser ni att en inbjudan ska finnas. Nu är det många personer som ska hit o dit. Kastas ut o sen bjudas in. Vi kommer säkert att missa nån av misstag och säg då till.

Inbjudningar:
SH_200plus
Mogel
biifer
basselisk
sucker
- t-rex -
eXter
Grappy
Mikaoj
ac1

Hejs
Måste man lämna den gamla alliansen innan man får en inbjudan? ser ingen inbjudan.

Dziobek

Staten Litar På Mig
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
korvmojsrääser
Nu i början kommer det att vara rätt rörigt, men när allianserna står klara så ser vi hur jämna de blir och då kan vi också balansera upp de ytterligare om det behövs.

Själv så tjänar jag rätt mycket tid på detta, förut tog det 9 timmar enkel väg för att betala skatt, nu tar det dryga 2 timmar. :yoparty

Yeah, för mig tar det nu 7 timmar att betala skatt till GoffGoff och innan tog det sisådär 4 timmar i SH.. känns som jag ligger längre ifrån alla nu men vad vet jag :p

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
nån som kan hyra ut ett knippe soldater till mig? min granne anfaller mig konstant fast bara med 6 soldater, kruxet är att jag aldrig får råd med soldater för han snor mina råvararor.. Så säg vad ni ska ha per dag för att låna ut säg 10 soldater? grannen är yugoboy men det här är endast i defensivt syfte.

Bästa sättet att slippa bli plundrad är att lägga en massa krut på Grottan. Så att de inte får tag i så mycket råvaror varje gång.

Lättast att alliansledarna sparkar ut dig och så skickar nästa en inbjudan :)

Själv fick jag tillbaka min gamla chef :) Så nu är jag störst i min allians :yoparty :D

Last edited:

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4

Anfaller han dig gång på gång? Är du med i SH?

Isf lär du förklara att han lägger av eller blir påhälsad..

MikkE

Guest
Bästa sättet att slippa bli plundrad är att lägga en massa krut på Grottan. Så att de inte får tag i så mycket råvaror varje gång.

Lättast att alliansledarna sparkar ut dig och så skickar nästa en inbjudan :)

Själv fick jag tillbaka min gamla chef :) Så nu är jag störst i min allians :yoparty :D

Jag har fortfarande inbjudninger som ligger ute =)

Inbjudan för husa550
Inbjudan för Starfighter
Inbjudan för jgt
Inbjudan för Belhoo
Inbjudan för Vikto000

Jag har saknat dig Mitra :kiss
:D

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
Jag har fortfarande inbjudninger som ligger ute =)

Inbjudan för husa550
Inbjudan för Starfighter
Inbjudan för jgt
Inbjudan för Belhoo
Inbjudan för Vikto000

Jag har saknat dig Mitra :kiss
:D

Naaaaw :pannkyss :kiss :D

Men jösses vad ni andra har lite folk :skrämd
Glömmer ni att lägga ner krut på fälten :va enda sättet att få fler gubbar i byn. Soldater räknas inte. Även om jag just nu har en hel del :yoparty :tuttar

Blir en fete skatt att betala i morgon :gnissla :D

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Nya förmågor som vill vara med i nån av allianserna får kontakta Stoffer här på SH eller kristo på Travian. Han ser då över hur du bor och vilken allians som du kommer att hamna i.

När en ambassad sedan uppas så hör vi med Stoffer/kristo om vem som ska bjudas in.

Se därför till att kika i eran ambassad efter inbjudan samt läsa på så ni vet vad som gäller när ni väl är inne.

T-rex - nu ska det sparkas så mkt stjärt så S2 kommer att börja lagga!

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024