Smuger
Kokusan Performance
Tjena granne.
Hör gärna av dej om du behöver hjälp när du inte e skyddad längre.
Tackar... det ska jag göra... Anntar att att du är Mikaoj??
Tjena granne.
Hör gärna av dej om du behöver hjälp när du inte e skyddad längre.
Jag har hela dagen på mig så jag tror jag börjar nu.
Håller f.ö. på att uppa ambassaden igen så snart kan tre till få plats.
Stoffer, är du intagningsansvarig och ser till vem som ska in i vilken allians?
2 sekunder efter att jag skickat iväg den dagliga "skatten" till dig fick jag "byta" alians
Så idag går min skatt till "fel" hövding
DaBone, woxis samt Andrea är mina privata vänner och dom hänger inte här på sh så dom kommer jag att behålla i min allians till dess att dom vill vara med i nån av dom andra allianserna. Hoppas ni förstår.
Hejs
vem är det som ska ha söndags cashen nudå? likadant den dagliga sändningen ?
Måste man lämna den gamla alliansen innan man får en inbjudan? ser ingen inbjudan.Följande är nu inbjuda till SH - Sporthoj sparkar stjärt
I er ambassad ser ni att en inbjudan ska finnas. Nu är det många personer som ska hit o dit. Kastas ut o sen bjudas in. Vi kommer säkert att missa nån av misstag och säg då till.
Inbjudningar:
SH_200plus
Mogel
biifer
basselisk
sucker
- t-rex -
eXter
Grappy
Mikaoj
ac1
DaBone, woxis samt Andrea är mina privata vänner och dom hänger inte här på sh så dom kommer jag att behålla i min allians till dess att dom vill vara med i nån av dom andra allianserna. Hoppas ni förstår.
Hejs
Måste man lämna den gamla alliansen innan man får en inbjudan?
Då gick det bättre...
Nu i början kommer det att vara rätt rörigt, men när allianserna står klara så ser vi hur jämna de blir och då kan vi också balansera upp de ytterligare om det behövs.
Själv så tjänar jag rätt mycket tid på detta, förut tog det 9 timmar enkel väg för att betala skatt, nu tar det dryga 2 timmar.
nån som kan hyra ut ett knippe soldater till mig? min granne anfaller mig konstant fast bara med 6 soldater, kruxet är att jag aldrig får råd med soldater för han snor mina råvararor.. Så säg vad ni ska ha per dag för att låna ut säg 10 soldater? grannen är yugoboy men det här är endast i defensivt syfte.
kordinaterna till mig är -2, -154
nån som kan hyra ut ett knippe soldater till mig? min granne anfaller mig konstant fast bara med 6 soldater, kruxet är att jag aldrig får råd med soldater för han snor mina råvararor.. Så säg vad ni ska ha per dag för att låna ut säg 10 soldater? grannen är yugoboy men det här är endast i defensivt syfte.
kordinaterna till mig är -2, -154
Bästa sättet att slippa bli plundrad är att lägga en massa krut på Grottan. Så att de inte får tag i så mycket råvaror varje gång.
Lättast att alliansledarna sparkar ut dig och så skickar nästa en inbjudan
Själv fick jag tillbaka min gamla chef Så nu är jag störst i min allians
Jag har fortfarande inbjudninger som ligger ute =)
Inbjudan för husa550
Inbjudan för Starfighter
Inbjudan för jgt
Inbjudan för Belhoo
Inbjudan för Vikto000
Jag har saknat dig Mitra
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|