MikkE
Guest
T-rex - nu ska det sparkas så mkt stjärt så S2 kommer att börja lagga!
Laggar gör det redan, segt går det här
T-rex - nu ska det sparkas så mkt stjärt så S2 kommer att börja lagga!
Say what?
Jösses, nu är det en snubbe som har skitit i fel servis.
En german med 55 inv. har skickat trupper mot mig. Det är den första attacken jag har blivit utsatt för.
När han kommer till mig har jag 26 legionärer och 16 imperiesoldater som stolt står och väntar på hans ankomst. Sen, när jag dödat hela hans arme ska jag skicka mina trupper på honom.
Maaaaaaahahahahahaha
det står i instruktionerna, men iaf: Akademi nivå 5, Smedja nivå 12886659Glasklart
Bor han i närheten av oss? Jag får snart loss lite folk som vill ha mer action!
Btw, hur gör man Imperie-soldater?
Glasklart
nån som kan hyra ut ett knippe soldater till mig? min granne anfaller mig konstant fast bara med 6 soldater, kruxet är att jag aldrig får råd med soldater för han snor mina råvararor.. Så säg vad ni ska ha per dag för att låna ut säg 10 soldater? grannen är yugoboy men det här är endast i defensivt syfte.
kordinaterna till mig är -2, -154
nån som kan hyra ut ett knippe soldater till mig? min granne anfaller mig konstant fast bara med 6 soldater, kruxet är att jag aldrig får råd med soldater för han snor mina råvararor.. Så säg vad ni ska ha per dag för att låna ut säg 10 soldater? grannen är yugoboy men det här är endast i defensivt syfte.
kordinaterna till mig är -2, -154
Ujdå, han som attackerade mig o "bara" hade 55 inv. hade visst över 100 klubbmän som var o hälsade på i min by
Tur att jag bara hade lite lera som han kunde få med sig. Han hade ju tomt mig på resurser utan grottorna.
Jag underskattade honom helt klart.
Level 2 ger dig 6% bonus om jag kommer ihåg riktigt.2886775Hur mkt tror ni att en mur hjälper egentligen? Jag har snart Level 2 på den.
Hur mkt tror ni att en mur hjälper egentligen? Jag har snart Level 2 på den.
Äh, jag har den ändå. Ser ballt ut på kartan =)Har för mig att jag har läst att muren inte hjälper speciellt mycket
Om han inte hade haft så många klubbmän så hade han ju aldrig attackerat dig
Dog alla dina soldater?? eller har du några få stolta krigare kvar??
Jag såg till att inte ha nåt försvar hemma alls. Han fick med sig 200 lera. Det var allt. Samtidigt skickade jag hem en trupp till honom som snodde med sig så fickorna var fulla och han blev av med alla sin 6 klubbmän som han hade i byn.
Nu är det fred hoppas jag. Nervöst att behöva skicka iväg sina soldater varje gång det kommer en arg german
Du ska joina GoffGoffSka jag gå ur min allians som jag är med i nu eller? Jag är med i sh2. Jag ska vara med i öst ligan..
Vem ska ha skatten för idag?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |