MMOG-spel som sparkar stjärt!

Pips

Guest
CAN you speak german???

You can´t write swedish.^^

Swedish / English
Allians = alliance

I write the most words in english and some in swedish.
Now attack him not anymore .

Hi

I'm from Sweden, and I CAN write english, which u CAN'T.. You said that Nobody (Niemand von Ihnen Bündnis) attacked smekalex. "And you attacked him not too" = Und Sie griffen ihn nicht auch nicht an. So what is your fucking problem?

hello

´m from germany , so i write in english. Nobody from your Allians (TW SSS) attacked smekalex . And you attacked him not too. whenn not i send a part of my untis always to you.
Do attacked him wider?

PS: Answer

//shir

Tragiskt, killen har skickat en attack på Pippa som kommer fram om ca 4,5h nu...

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Jösses, nu är det en snubbe som har skitit i fel servis.

En german med 55 inv. har skickat trupper mot mig. Det är den första attacken jag har blivit utsatt för.

När han kommer till mig har jag 26 legionärer och 16 imperiesoldater som stolt står och väntar på hans ankomst. Sen, när jag dödat hela hans arme ska jag skicka mina trupper på honom.

Maaaaaaahahahahahaha

Henken

Guest

Glasklart :va

Jösses, nu är det en snubbe som har skitit i fel servis.

En german med 55 inv. har skickat trupper mot mig. Det är den första attacken jag har blivit utsatt för.

När han kommer till mig har jag 26 legionärer och 16 imperiesoldater som stolt står och väntar på hans ankomst. Sen, när jag dödat hela hans arme ska jag skicka mina trupper på honom.

Maaaaaaahahahahahaha

Bor han i närheten av oss? Jag får snart loss lite folk som vill ha mer action!
Btw, hur gör man Imperie-soldater?

Last edited:

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Glasklart :va

Precis som Stoffer skrev, Akademi nivå 5, Smedja nivå 1 Sen måste man "ta fram" dom oxå för ca 1000 råvaror av allt. Man klarar sig bra utan om i början. Bygg upp en FET arme (40-70 gubbar) med legionärer så kan ni plundra alla sen!

Han bor här: (-93|-121)

Du kan ju se hur långt bort det är. Men jag tar det gärna rätt personligt än så länge och reder upp situationen själv. Jag är ju tre ggr så stor som honom :D

Last edited:

Henken

Guest
Ok, jag tänkte mer som en symbolisk attack :gnissla
Sjukt vad kul det kan vara med ett online-spel...eller så har jag dåligt med hobbies (hobbys?)

bissmark

Same Shit, different Day...
Gick med
9 Aug 2003
Hoj
Ärr6 räjjs, 2x minikina
nån som kan hyra ut ett knippe soldater till mig? min granne anfaller mig konstant fast bara med 6 soldater, kruxet är att jag aldrig får råd med soldater för han snor mina råvararor.. Så säg vad ni ska ha per dag för att låna ut säg 10 soldater? grannen är yugoboy men det här är endast i defensivt syfte.

kordinaterna till mig är -2, -154

Hjälp är på väg omgående, bor själv på -4, -154
8st kommer galopperande...
De är framme 17:25...
Är det den satans Yugoboy som anfaller??

MikkE

Guest
Har jobbat lite med Förstasidan i tråden och är nu uppdaterad av Mark!!

bissmark

Same Shit, different Day...
Gick med
9 Aug 2003
Hoj
Ärr6 räjjs, 2x minikina
nån som kan hyra ut ett knippe soldater till mig? min granne anfaller mig konstant fast bara med 6 soldater, kruxet är att jag aldrig får råd med soldater för han snor mina råvararor.. Så säg vad ni ska ha per dag för att låna ut säg 10 soldater? grannen är yugoboy men det här är endast i defensivt syfte.

kordinaterna till mig är -2, -154

Han har varit på mig också men han slutade när jag skickade hotbrev om att han var ute på djupt vatten. Han fick en varning men den åtföljs inte, så jag tycker vi ska göra en samlad attack mot honom...

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Ujdå, han som attackerade mig o "bara" hade 55 inv. hade visst över 100 klubbmän som var o hälsade på i min by :gnissla

Tur att jag bara hade lite lera som han kunde få med sig. Han hade ju tomt mig på resurser utan grottorna.

Jag underskattade honom helt klart.

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
Ujdå, han som attackerade mig o "bara" hade 55 inv. hade visst över 100 klubbmän som var o hälsade på i min by :gnissla

Tur att jag bara hade lite lera som han kunde få med sig. Han hade ju tomt mig på resurser utan grottorna.

Jag underskattade honom helt klart.

:rofl :rofl

Om han inte hade haft så många klubbmän så hade han ju aldrig attackerat dig :D

Dog alla dina soldater?? eller har du några få stolta krigare kvar??

MikkE

Guest
Hur mkt tror ni att en mur hjälper egentligen? Jag har snart Level 2 på den.

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
:rofl :rofl

Om han inte hade haft så många klubbmän så hade han ju aldrig attackerat dig :D

Dog alla dina soldater?? eller har du några få stolta krigare kvar??

Jag såg till att inte ha nåt försvar hemma alls. Han fick med sig 200 lera. Det var allt. Samtidigt skickade jag hem en trupp till honom som snodde med sig så fickorna var fulla och han blev av med alla sin 6 klubbmän som han hade i byn.

Nu är det fred hoppas jag. Nervöst att behöva skicka iväg sina soldater varje gång det kommer en arg german :gnissla

jens__E

Mjao!
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
X-JELL
Ska jag gå ur min allians som jag är med i nu eller? Jag är med i sh2. Jag ska vara med i öst ligan..

Vem ska ha skatten för idag?

MikkE

Guest
Jag såg till att inte ha nåt försvar hemma alls. Han fick med sig 200 lera. Det var allt. Samtidigt skickade jag hem en trupp till honom som snodde med sig så fickorna var fulla och han blev av med alla sin 6 klubbmän som han hade i byn.

Nu är det fred hoppas jag. Nervöst att behöva skicka iväg sina soldater varje gång det kommer en arg german :gnissla

Ahahaha!!!! :yoparty :skrattaåt :skrattaåt

Ska jag gå ur min allians som jag är med i nu eller? Jag är med i sh2. Jag ska vara med i öst ligan..
Vem ska ha skatten för idag?
Du ska joina GoffGoff

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...