nomolas skrev:vafan ska du sälja rg:n för?![]()
spectre skrev:tror han syftar på NÄR han ska sälja den, så att han inte förlorar massa pengar på den när han ska sälja den... eller?![]()
Ajdå.. visste jag inte. nöter det mycket eller?.. gör de nåt menar jag om man inte häller ut den under vintern?.Farmer skrev:DEt där med att oljan fräter på växellådan är väl inte riktigt sant... men om ni kör syntetolja i kan det va ide att hälla ut den för den kan ta lite på packningar om hojjen står...
StewOo skrev:listan över modifikationer är låååååååång...vet inte vart man skall börja=P
Backe skrev:Jag ska polera fälgkanterna, spänna kardanförgasarsnöret och justera brytarventilerna så jag kan gasa ifrån alla 125or i böjarna. Oh, får inte glömma att hälla ut oljan så att inte lådan fräter sönder.
God Jul![]()
Det låter som en bra ide facktiskt. de var den färgen jag var inne för innan jag bestämde mig för kawagrön.cRoC skrev:Funderar på att lacka henne mattsvart
cRoC skrev:Funderar på att lacka henne mattsvart
Solid snake skrev:NEEEEEJ! Du ska ju ha blank!!
Då ska jag få prova den sen när du har lackat om den, du får aldrig tillbaka den igen!![]()
Jag saknar min svarte.![]()
![]()
LOV2XLR8 skrev:Färgen lutar åt laserblå....![]()
Nån som vet om de går å chroma fälgarna på en RG *nya*??Vet inte va de e gjorda av?? Har nämligen en som gör de skitbilligt åt mig...
Inga tips på snygga dekaler??![]()
/LOV2XLR8
Solid snake skrev:Lär vara alufälgar på den.
philsson skrev:Ajdå.. visste jag inte. nöter det mycket eller?.. gör de nåt menar jag om man inte häller ut den under vintern?.
Solid snake skrev:Lär vara alufälgar på den.
cRoC skrev:Hm.. har för mig att det går chroma alu?
HAha.. gult krom!! .. fy sketen.. är det inte lika bra att bara polera då?Solid snake skrev:Jo det går men det är ohyggligt dyrt o du måste ha ett grymt förarbete, plus att det kan bli gult istället för silver.
philsson skrev:HAha.. gult krom!! .. fy sketen.. är det inte lika bra att bara polera då?
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |