toppfarten går ju inte mer än mäta.Fruxo skrev:Kan du berätta hur mkt hästar och toppfarten kommer bli på den?
toppfarten går ju inte mer än mäta.Fruxo skrev:Kan du berätta hur mkt hästar och toppfarten kommer bli på den?
philsson skrev:Ser gött ut. Men vadå.. kan ett avgasystem väga mer än 8kg..
Kan det verkligen vara så att det väger 12?. det är ju grymt mycket tycker jag. Tror inte mitt system väger mer än 5kg original.solitude skrev:Originalet väger nog runt 12kg. Jollyt runt 5 kg.
philsson skrev:Kan det verkligen vara så att det väger 12?. det är ju grymt mycket tycker jag. Tror inte mitt system väger mer än 5kg original.
Eh. det kan inte väga så mycket.. inkl ljuddämpare känns det inte som att det väger nåt.. men jag får väl skylla på att jag är stark då.solitude skrev:Jag skulle utan tvekan tippa på över 10 kg iaf. Ska väga det imorn så får vi se..
philsson skrev:Eh. det kan inte väga så mycket.. inkl ljuddämpare känns det inte som att det väger nåt.. men jag får väl skylla på att jag är stark då.
Undra varför ditt system väger så "mycket" då..solitude skrev:Jag är starkare..
Hehe. nu känner jag också för att dra och kolla de.t Fy va stark man är asså.. kan inte tro att dom kan väga så mycket.0nicke0 skrev:Mitt orginal väger 9-10 kg.med fiske våg
Klart det anknyter till ämnet.. men vad var frågan?. har du tonat eller ska du. ville du veta vart du fick tag på ruta eller?. hänger itne med.aprilia killen! skrev:kanske ente hör till ämnet men,,, tonade rutor till aprilia rs,,, ?
aprilia killen! skrev:kanske ente hör till ämnet men,,, tonade rutor till aprilia rs,,, ?
philsson skrev:hänger itne med.
philsson skrev:Klart det anknyter till ämnet.. men vad var frågan?. har du tonat eller ska du. ville du veta vart du fick tag på ruta eller?. hänger itne med.
philsson skrev:Nu är svingen riktad och svetsad..
Återstår bara lackering nu..
Anton_Ljunghusen skrev:Jag ska göra min första lack i veckan, skicka den till mig.. om du vågar
lindberg skrev:Det här ska göras:
DEP Pipes effektsystem ska på
byta till 32 mm MIKUNI förgasare
borra hål på luftburken
ev tvätta den
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024