Raderad medlem 61114
Guest
Ja, det har vart det bästa! Snälla kan inte japanerna börja tillverka hojar med V4 snart annars! Tänk en R1 med halvkåpa, styre och en V4 ?Jag vill ha en 1290 SD tillverkad av Honda eller Yamaha.
Ja, det har vart det bästa! Snälla kan inte japanerna börja tillverka hojar med V4 snart annars! Tänk en R1 med halvkåpa, styre och en V4 ?Jag vill ha en 1290 SD tillverkad av Honda eller Yamaha.
R9 är väl sportig?Ingen som önskar något sportigt på sporth... Jag menar gubbhoj längre ?
Jag vill fortfarande att cb1000r ska få crossplane-motor, riktiga bromsar, och vara prissatt som en sucka.Jag vill ha en 1290 SD tillverkad av Honda eller Yamaha.
Njaa, det hänger väl på motorn, om MT10ans motor hittar in i chassit så. Men en radtvåa är väl inte så upphetsande direkt.R9 är väl sportig?
I nuläget så får man hoppas på det lilla.
Det lär vara otroligt spretiga R&D-budgetar på de olika tillverkarna. El eller förbränning.
Sen har i alla fall jag svårt att se luckor i modellprogrammen för tillfället.
Förutom Honda och en stor gathoj.
Njaa.Njaa, det hänger väl på motorn, om MT10ans motor hittar in i chassit så. Men en radtvåa är väl inte så upphetsande direkt.
R1 finns ju redan?Njaa, det hänger väl på motorn, om MT10ans motor hittar in i chassit så. Men en radtvåa är väl inte så upphetsande direkt.
Kom på en lucka.
Kåphoj från KTM.
Bygg den på samma premisser som den R9 som nämns ovan. 890 Duke med kåpor och säg 120hk men på 170kg typ.
Smal som en vidja, rimlig försäkring och ett rätt så brett återförsäljarnät.
Får KTM bara ordning på goodwill så är ju allt bra.
Och ja, rimlig försäkring har tyvärr blivit en faktor. Käka makaroner för att ha råd att hålla sig med ett par hojar är ju inte rimligt.
Slopa försäkringskrav.Och ja, rimlig försäkring har tyvärr blivit en faktor. Käka makaroner för att ha råd att hålla sig med ett par hojar är ju inte rimligt.
Jag skrev fel, det är mt09 motorn menade jag givetvisR1 finns ju redan?
Sämre än en 900 från 90 talet således var finns inovationernaR9 för 125' hade varit nice.
Säg 192kg och 120hk.
Försäkringen landar på 6000:- på helåret, insugsljud till tusen ?
R7 har ju visat sig matcha R6 på bana med lika tider pga bättre chassi.Njaa.
Det är R7 du tänker på. Den är väl inte sexig så det förslår.
Men lägg till 45-50hk och en cylinder till så du har en trepip så är det rätt.
Du måste väl stött på en och annan MT09 eller XSR900 på banorna som rört rätt bra på sig?
Den motorn, med en liten frontarea och justerbara rearsets kan väl va nice?
Sämre än Yamaha 900 Diversion?Sämre än en 900 från 90 talet således var finns inovationerna
Nä ungefär lika i det fallet. Det finns ju 750 på 90 talet som tangerar 150 hp med lägre vikt 4-6 kolvs ok usd osv osv.Sämre än Yamaha 900 Diversion?
Källa på det?R7 har ju visat sig matcha R6 på bana med lika tider pga bättre chassi.
Vilken 750 på 90 talet hade 150hk?Nä ungefär lika i det fallet. Det finns ju 750 på 90 talet som tangerar 150 hp med lägre vikt 4-6 kolvs ok usd osv osv.
Allt är inte bättre för det är nytt o ser ut som en insekt.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Aprilia Tuono 457
Aprilia har presenterat nya... |