Jag tycker ju att den ser rätt ok ut jag.Är inte riktigt överens om hur Suzuki utvecklas alltså...
View attachment 491651
Skramlaha tracer med h2sx framkåpa?GSX-S1000GX
Tycker personligen att det känns jäkligt märkligt att bygga en hoj där all skit som ligger på vägen ska sprätta upp på ryggen.Ja herrejävlars vad Sukkan ser ut, Tycker att den är snygg förutom det uppenbara, ska vi gissa på att tailtidyn ingår i priset? Annars kul att se att Suzuki släpper mkt nytt!View attachment 491655
Nja vacker är den ju inte, men den ser ut som en ktm.990 Duke ser verkligen ut att ha för lång sving/hjulbas i förhållande till resten av cykeln.
Ser ju ut som alla har det, kolla suckan ovanför, hjulet får ju inte plats...990 Duke ser verkligen ut att ha för lång sving/hjulbas i förhållande till resten av cykeln.
Framlyset är jag inte överens med. Men man kanske vänjer sig. Synd att de inte kunde klämma ut 130-140hk så att det blir lagom steg mellan modellerna. Tycker 790 och 990 ligger för nära varandra, sedan för stort hopp till 1290.
Kanske är dags att köpa min första Kawa då..ZX-10RR färger
Shit va ballt !!!
Ja, fan…..gratis kaffe gjorde att det blir åka av i sommarJag tycker den här ser cool ut, kommer absolut provåka den när den kommer.
View attachment 492308
Vilket jäkla kuk.Kanske är dags att köpa min första Kawa då..
EDIT:
"Kawasaki UK has recently made a splash in the motorcycle world by introducing three exclusive color schemes for the 2024 Ninja ZX-10RR...
The special edition Ninja ZX-10RR models... Limited to just 40 units..."
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |