Sen finns ju Touratech i Sverige oxå! Lite närmare än Tyskland!
Som sagt, jag sparade lite pengar på det hela. Dessutom hade jag ändå vägarna förbi München, där jag köpte grejerna.
Sen finns ju Touratech i Sverige oxå! Lite närmare än Tyskland!
Kör du 90% eller mer asfalt och känner för att busa ibland välj X . Har du komfort och gruskaskader i tanken välj R.
Däckslitage: Framhjul 10 poäng av 10 ! Hur mycket grepp och känsla som helst.
Bakhjul.........väntar fortfarande på ursäkt från yamaha. Höll i 220 mil (iof rätt mycket slangträning)
Bränsleförbrukning är mycket låg vet inte om jag ens fått den över 0,5.
Skjutsvänlig : Många frågat om de fått åka
Har okså fått lite prylar, mina nya speglar satt som en smäck.
Ska slänga upp bilder i morgon.
Mmm hur går det att kryssa mellan bilarna med en sådan spegel som sticker ut ordentligt?
tycker Microns slipon i denna videon ; http://youtube.com/watch?v=k3P-Q6SsE88 låter jävligt najs.. Det skulle kunna vara alternativet till orginaldämparna!
Enda problemet är detta - Vilken modell är det han har? Finns ju mängder olika Microndämpare i krom men undra vilken cykel dom är te orginal :S..
tycker Microns slipon i denna videon ; http://youtube.com/watch?v=k3P-Q6SsE88 låter jävligt najs.. Det skulle kunna vara alternativet till orginaldämparna!
Enda problemet är detta - Vilken modell är det han har? Finns ju mängder olika Microndämpare i krom men undra vilken cykel dom är te orginal :S..
Citat:
Vart köpte du speglarna, var mycket snyggare än orginal.
För att besvara tidigare lömskt påhopp ... nej bränna gummi annat än i feta sladdar är töntigt och inget jag skulle vilja bli påkommen med att utföra. Men bakhjulsåka sliter rätt mycket med har jag märkt. Nu är ju inte däcket helt slätt men nära på ! och mätaren strax över 220 mil.
Fråga : Ser man bra i dessa speglar i styrändarna ? Blev rätt sugen faktiskt!
Vad brukar man få ge för 1000mila servicen. Har fått pris på 2500kr för stift, olja, och filter. Tycker det var ett jävla pris samtidigt som dom räknar med 3 timmars jobb. Ja ni läste rätt 3 (tre) timmars jobb. Hur fan går det ihop?
Ursäkta om du fick förhoppningar när du såg min quote, men jag undrar egentligen bara vad man får ge för 100-milsservicen?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|