Köp Arrow här. http://www.redracingparts.com/en/english.htm EUR 461.70 grymmt bra service och snabba leveranser.
Gillar plasten på denna, någon som vet vad plasten går på inkl dekaler?
![]()
Har sex lappar i budget nu för pipor... så nu är det dags...
Vart i Tyskland hittade du dina?
Köpte mina på off-the-road.de ganska smidigt och dom har jäkligt kunnig personal som pratar bra engelska om det skulle knipa me tyskan...
Satan i gatan... ni gjorde det inte lättare Ares & Testpilot!!!!!!!!![]()
Vilka förbaskade skönheter ni hade i era garage,,, Hur skall jag göra nu...
Hoppas att någon kan skicka upp någon bild med Leovince som matchar era GPR rör... För jag måste fasiken säga att de såg grymt ut med bilden "bakifrån" Ares... med två feta "hål" som bara syns...
Oj oj... nu vet jag fasiken inte... som sagt var, Leovince piporna ligger ju förbaskat bra i pris... 4900:- för dem, är det någon som har bra pris på GPR rören? (har vart i kontakt med Sunbike där är gpr rören 1000:- dyrare)
Tack för svaren förresten... fortsättning följer....
Tjackade ju ny plast till min, ca 1500spänn. Klistermärken ca 4000 till, men det e ju dom befintliga färgerna... Men hittar du orginal i vitt borde det ju ligga i samma härad.
Köpte mina på off-the-road.de ganska smidigt och dom har jäkligt kunnig personal som pratar bra engelska om det skulle knipa me tyskan...
Hehe, min tyska sträcker sig till att beställa Öl, men det kan man ju på de flesta språk om man varit ute och rest.
Hur ser deras plast ut, exakt som orginalet?
Efter att ha befriat min XT från allt onödigt och gjort alla effektökande ingrepp, har Ktm lc4 som ref och har troligvis passerat den i lägre vikt och mer Hk.
Nu har punkten drevning kommit på programet, vilka kombos funkar?
Har ni enbart bytt ett drev eller bägge, är lite sugen på blingfärg på bakdrev och kedja och måste ha en anl. för att byta![]()
Har ni enbart bytt ett drev eller bägge, är lite sugen på blingfärg på bakdrev och kedja och måste ha en anl. för att byta![]()
Vad det gäller drevning tycker jag inte att den verkar vara så bra å dreva, slängde på ett drev me 2 färre kugg fram.. Resultat hastighetsmätaren vis typ 17km/h fel samt att den varvar som fan i motorvägsfart. Den är nu i behov av en växel till istället...Skall testa å slänga dit ett drev me bara en tand mindre, alt orginal fram å mitt lilla större bakdrev.. (me bling färg)
![]()
Aj fan då... 17 km/h fel... de måste jag fasiken kolla iom neddrevningen...
Kan ju vara en diff på att behålla eller bli av med lappen...
Appropå lägre vikt någon som vägt de grejjer som skruvats av? borde bli en avsevärd viktminskning
Slipon vs org -minst 10kg
Passagerarpinnar
Stänkskärm bak
stänkskärm fram
fågelpinne
passagerarhandtag
speglar
Fyll på om jag missat någon detalj som man kan avvara![]()
Appropå lägre vikt någon som vägt de grejjer som skruvats av? borde bli en avsevärd viktminskning
Slipon vs org -minst 10kg
Passagerarpinnar
Stänkskärm bak
stänkskärm fram
fågelpinne
passagerarhandtag
speglar
Fyll på om jag missat någon detalj som man kan avvara![]()
Kör på halv tank soppa*********
ps, hastighets mätaren sitter i motorn.![]()
//Robin
Appropå lägre vikt någon som vägt de grejjer som skruvats av? borde bli en avsevärd viktminskning
Slipon vs org -minst 10kg
Passagerarpinnar
Stänkskärm bak
stänkskärm fram
fågelpinne
passagerarhandtag
speglar
Fyll på om jag missat någon detalj som man kan avvara![]()
Glöm inte snokeln, den väger säker 2hg..Dom flesta ink mig själv, kan säkert också banta bort 5kg eller något dyligt från magen! Ha ha ha
![]()
Tror du kan vara lugn för kortet lär du inte förlora, om jag inte är helt ute och reser så har din marginal till att reta farbor blå ökat.
Mindre drev fram snurrar fortare= din hastighetsmätare visar högre hastig en du har irl. rätta mig om jag har fel, såvida inte givaren sitter på framhjulet för då lär det visa för liteMed tanke på att det hjulet lär befinna sig mer i luften efter drevning
![]()
Ang. hasplåten.
I fram sitter det en busning/rörhylsa inne i gummit. Den tog jag bort och drog åt "lagom" hårt alltså ganska hårt... Och vipps så är skramlet borta. Lät för jävligt ibland på vissa varv.
Blå loctiteMed andra ord, du har enbart gummit vara kvar i mellan.
Ska testa detta,![]()
Hur lång "livslängd" kan man räkna med X-cykeln har om man endast kör (pendlar) landsväg och sköter servicen enligt papper?
Jag har ett gäng XT660 cyklar och som gått mellan 2000-10000mil utan några större bekymmer!! helt sjukt att dom bara går och går!
visst en del el fel dök upp under första vintern samt packboxarna i framgaffeln.
saltet käkade upp sladdarna som sitter under tanken på vänster sida tar 30min och kostade under hundringen att fixa! och sen ett par damasker på gaffelbenen så är hojarna tamefan odödliga om man sköter servicen och vårdar dom.
driftsäkrare och hållbarare än XT600:an och det är inget dåligt betyg!
//Mcbudet
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |