Stors
Medlem
tojen bra att det ordna sig. kollar själv efter en väska till min stenålders sony nvu 50 tro jag den heter. men den är så stor så är väl ingen väska som passar. å va väl typ 3-4 år sedan dom sluta göra kartor till den
Köpte en sånhär. ---[/IMG]
Tack för tipset! Tyvär fanns det inte till min GPS. Gjorde en sökning på tillverkarens namn på Ebay och hittade vad jag letade efter.
Jag använder en sån här till min 60CSX:
Är löjligt dyr men funkar kanon. Se http://shop.touratech.se/SE/Catalog/gps-navigatorer/gps_motorcykel/gpsmap_60/01-065-0077-0.html
Jag använder en sån här till min 60CSX:
Är löjligt dyr men funkar kanon. Se http://shop.touratech.se/SE/Catalog/gps-navigatorer/gps_motorcykel/gpsmap_60/01-065-0077-0.html
tojen bra att det ordna sig. kollar själv efter en väska till min stenålders sony nvu 50 tro jag den heter. men den är så stor så är väl ingen väska som passar. å va väl typ 3-4 år sedan dom sluta göra kartor till den
Nej inte testat. Men fundera på att köpa GIVI gps väska för styret. min gps är 4cm tjok/djup och andra väskor jag läst om är max djup i väskan 3 cm. men stod inget om givi'n. hä funka säkertSer otroligt robust ut och hade gärna köpt om de gjordes till min GPS. Att den är låsbar är också en trevlig egenskap när man ska in på macken.
Ja det var väldans trevligt. Har du provat att sätta den i kartfodralet på en tankväska?
Nej inte testat. Men fundera på att köpa GIVI gps väska för styret. min gps är 4cm tjok/djup och andra väskor jag läst om är max djup i väskan 3 cm. men stod inget om givi'n. hä funka säkert
Kan väl vara bra att tänka på att vissa människor köper hoj å spöar skiten ur den för att dom ändå vet att dom ska sälja den till hösten å köpa nå annat roligt nästa år. å då bryr man nog sig inte i att serva heller. ser den fin ut å stämplar i boken å inge skrammel i motorn är de bara å handla tycker jag.Jag hör er, men kan det igentligen hända så mycket på en hoj från typ -08? jag menar det skilljer ju kanske en 20 loppor på en ny och en som är ett par år, det är ju dock några kronor.
ja sa redan i telefonen att jag tar den då säljaren (butik) sa att den var lika fin som annonsen beskrev den.
han satt nästan i halsen lät det som när jag sa att okej då kommer jag och hämta den om nån timme
och den var verkligen riktig fin, behövde inte ens prova för att det inte fanns en tvekan
körd nu de senaste tre dager redan. lite kalt är det väl men ack så kul.
längtar tills alla små vägar tinar upp ordentligt så man kan leka och köra lite hårdare i kurvorna.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|